مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Omi R
- تاریخ عضویت : 1392/12/24
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
Sony Xperia Z
1393/1/29
سلام.میخوام تجربه ای که از این گوشی به دست آوردم در اختیارتون بذارم.من گوشیمو از اندروید 4.2 به 4.3 ارتقا دادم .همه چیز خوب بود تا اینکه به دوتا مشکل برخوردم.یکیش اینکه روی عکسایی که واسم بلوتوث میشد یه خط می افتاد و دیگه اینکه وی پی انی که در قسمت تنظیمات ساخته بودم کانکت نمیشد.بعدش گوشیمو ریست فکتوری کردم و 2 تا مشکلم حل شد.پس اگر اندروید گوشیتونو ارتقا دادین حتما بعدش گوشیو ریست فکتوری بکنین تا بعد ها به مشکل برنخورین. :)
Samsung Galaxy Note II N7100
1392/12/25
سلام.گوشیم کیبورد فارسی داره اما زبان فارسی نداره.منظورم زبان خود گوشیه. چیکار باید بکنم؟
Sony Xperia Z
1392/12/24
سلام.من گوشیمو با update center به 4.3 ارتقا دادم.گوشیم هیچ مشکلی الان نداره.اما یکی بهم گفت reset factory کنم که بعدا به مشکلی برنخوره.حالا من باید این کارو انجام بدم یا نه؟؟
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها