مشخصات کاربر
 - نام کاربر : حسین ح
- تاریخ عضویت : 1392/9/30
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
الان دیگه روشن نمیشه شارژرم امتحان کردم یه شارژر xperia z دیگه روتست کردم نشد همین که گوشی رو به شارژ میزنم میخواد بالا بیادو وقتی ارم Sony میاد خاموش میشه و بازم تکرار همین قضیه
گوشی من ۶۶۰۲ بااندروید۴.۳هست
امشب داشتم پیام بازی میکردم که شارژ گوشی به ۸%رسید ویه دفه خاموش شدگوشی رو روشن کردم وزدم به شارژ. خیلی سریع شارژش رسید به ۲۰%ازشارژ کشیدم که یه دفه تو ۴ثانیه شارژش به صفر رسیدو خاموش شد بازم زدمش به شارژ اینبار وقتی ارم سونی میومد موقع روشن شدن گوشی خود به خودخاموش میشدو بازم خود به خود وقتی ارم سونی میومد(موقع روشن شدن)گوشی بازم ری استارت یه ساعتی زدمش به شارژ تواین یه ساعت همونجوری موقع بالا اومدن ارم سونی خاموش میشدو بازم روشن. ازشارژ کشیدمش دکمهی پاور. وبا دکمه بلند کردن صدا گرفتم گوشی کلا خاموش شد حالا زدمش به شارژ و روشنش کردم گوشی روشن شد یه یه ساعتی تو شارژ بود ولی علامت شارژ شدن داخل باطری با چراغ ناتیفیکیشن هرچند دیقه روشن میشد و بازم قط میشد ولی درصد باطری از یازده یه دفعه میره روی ۲۰ باز میاد روی ۷وقتی ام از شارژ میکشی شارژ گوشی میاد روی ۱ الان موندم چیکار کنم انگار گوشی باطری نداره برقشو مستقیم از شارژر میگره
خواهش میکنم راهنمایی کنید درضمن گوشیم گارانتی هم نداره
اقا مهدی اقابهرام. وهمه ی استادانی که سر رشته دارین لطفا راهنمایی کنید
میخواستم راهنماییم کنیید رم گوشیموبدون غیر فعال کردن در اوردم بعد حالا دیگه هر رمی میندازم نمیشناسه رما رو تو یه z دیگه امتحان کردم اون میشناسه اما مال من نه!
گوشیم:6602
4.3 گارانتی ارین
ممنون میشم از راهنماییتون
میخواستم راهنماییم کنیید رم گوشیموبدون غیر فعال کردن در اوردم بعد حالا دیگه هر رمی میندازم نمیشناسه رما رو تو یه z دیگه امتحان کردم اون میشناسه اما مال من نه!
گوشیم:6602
4.3 گارانتی ارین
ممنون میشم از راهنماییتون
مشکلم حل شدفقط رام 4.2.2واسه گوشیای 6603رونصب کردم ولی گوشی خودم 6602هست فقط بی زحمت هروقت رام رسمی 4.3واسه 6602اومد ومطمن بودید که درسته بهم خبر بدید چون اینترنت پر سرعت ندارمو واسه دانلود رام ها کافی نت میرم که هزینش تاحالا خیلی زیاد شده رامی رو که توسایت xperianواسه گوشیای 6602بودو دانلود کردم که متاسفانه خراب بود
باتشکر
میخواستم گوشی رو با نرم افزارpc companionاپدیت کنم روی support zone newاستارت رو زدم که بعد یه صفحه باز شد و سه گزینه داشت یکیش اپدیت بود زدم رو اپدیت چندتا اخطار اومد که گفته بود باید پگوشی شارجش بالای 50درصد باشه و چندتا اخطار دیگه.کلا 4تا مرحله داشت که اولیش اخطارا بود دومیش یه سری چیزا رو دانلود میکرد که شیش هفت ساعت طول کشید وقتی تموم شد یه سری کارارو نوشته بود که باید میکردی اولیش گفته بود کابل usbرو از گوشی بکشید
دومیش گفته بود گوشی روخاموش کنید
سومیشم گفته بود دکمه کم کردن صدارو نگه دارید و کابل USBرو به گوشی وصل کنید بعد دوباره شروع کرد یه سری چیزارو دانلود کردن که بعد 6 ساعت یه ارور داد گوشی رو کشیدم ولی دیگه روشن نشد وقتی دکمه پاورو نگه میداری گوشی ویبره ی اولیه رو میزنه و ارم سونی میاد وبعد خاموش میشه اینترنتمم قط شده دیگه گوشی رو به کامپیوتر وصل میکنم گوشی رو نمیشناسه حافظه گوشیم بالا نمیاد که ریکاوری کنم خواهش میکنم کمکم کنید