مشخصات کاربر
 - نام کاربر : fatemeh R
- تاریخ عضویت : 1392/6/22
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
بابت راهنماییهاتون ممنون.
راستش این تاکیدی که رو گارانتی داشتین منو به شک انداخت چون من تصمیم داشتم بدون گارانتی بگیرم چون اولا با گارانتی در مقایسه با بدون گارانتی اش حدودا 200 تومن اختلاف قیمت دارن و من تابه حال هیچ وقت از گارانتی گوشیام استفاده نکردم،نه خودم نه دوروبریام واسه همین خیلی ضرورتشو احساس نمیکنم. از فروشندشم که پرسیدم گفت تا 48 ساعت بعد از خرید اگه ایرادی داشت میتونی پسش بدی.با این حساب بازم فکر میکنید با گارانتی بگیرم بهتره؟
در هرصورت ممنون از راهنماییتون
دیگه اینکه من شنیدم بعد از یه مدتی لمسش کند میشه درسته؟
و یه سوال دیگه من برام دوربین و بزرگ بودن صفحه نمایش(یعنی 5 یا بیشتر از 5 باشه) و هنگ نکردن گوشی و سرعتش مهمه.بین xperia z و galaxy note 2 کدومو پیشنهاد می کنید؟
پیشاپیش ممنون بابت جواب