مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : هومن ر
  • تاریخ عضویت : 1392/5/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/9/18 دقیقاً‌ موافقم با نظر شما. زیر 30 ت همه گزینه‌های نقص‌هایی دارن به هر حال. 13t جزو بهترین گزینه‌هاست و به نسبت قیمتش توی بازار حتی بهترین گزینه هست اما مشکل من با رابط کاربریش هست که ناقصه به نسبت OneUI و تا اونجا که میدونم مواردی مثل Link to Windows یا Color palette که از اندروید 12 معرفی شد و میشه رنگ منوها و نوتیفیکیشن پنل رو به تناسب والپیپر عوض کرد رو نداره یا گزینه کاربردی مثل Extra dim فعال کردنش با دنگ و فنگ همراهه و چیزای دیگه. درسته قرار شده 4 سال آپدیت بگیره ولی معلوم نیست آپدیت امنیتی ماهانه براش بیاد (که فک کنم در بهترین حالت 2 ماه یبار بیاد در حالی که سامسونگ سر هر ماه آپدیت میده). امیدوارم HyperOS یه تحولی بده توی این قضیه.
S23 FE هم مزیتش فقط رابط کاربری و کیفیت ساخت بالاتر هست ولی باتریش ضعیفه و اگزینوس هم مسلماً از مدیاتک بدتره! اگر S23 معمولی با قیمت مناسب توی بازار بود یا کارکردش با قیمت خوب گیر بیاد شاید بهترین گزینه می‌شد.

Google Pixel 4a Google Pixel 4a

1399/5/24 دوست عزیز در اینکه وان‌پلاس نورد از لحاظ مشخصات گوشی برتری هست شکی نیست (+اختلاف قیمت 150 دلاری که قاعدتا هم باید از مشخصات بالاتری بهره داشته باشه). اما در مورد نتیجه گیری‌هایی که کردین به نظرم چنتاش اشکال داره و چون خودم این مدت بررسی‌ها و مقایسه‌های زیادی دیدم که خواستم اینجا بنویسم تا همه بتونن تصمیم آگاهانه تری برای انتخاب گوشی بگیرن:
۱. آیفون SE جدید بهترین مزیتاش اکو سیستم اپل، چیپست بسیار قدرتمند و عکسبرداری و فیلم‌برداری خیلی خوب هست. اما طراحی خیلی قدیمی داره و باتری به شدت ضعیف. تقریبا مثل این هست که روی پیکان موتور توربو بذاری با حجم باک کم. یعنی شما احتمالا با یکی دو ساعت کار کشیدن سنگین راحت بتونی باتریش رو خالی کنی. اما خب نهایتا کسایی که به اکوسیستم اپل علاقه دارن و می‌خوان کمتر هزینه کنن همین یه انتخاب رو بیشتر ندارن.
۲. گوگل پیکس 4a با آخرین و بهینه‌ترین نسخه اندروید و چیپست میان رده اما طراحی مدرن و به روز. برخلاف گفته شما باتری این گوشی به لطف صفحه 60 هرتز و نداشتن صفحه با نرخ به روز رسانی بالا طول عمر خوبی داره و طبق بررسی‌ها با کار سنگین هم یک روز رو جواب میده و تا یک روز و نیم هم میشه دوام بیاره با استفاده سبک‌تر و ظاهرا شارژ کامل هم کمی بیشتر از ۱ ساعت طول میکشه و فست شارژ هم داره. در مورد قیمت سنسور هم، در نهایت مهم این هست که با داشتن هر سنسور و پردازش نرم‌افزاری نتیجه نهایی عکس و فیلم چی میشه که در حال حاضر این گوشی از همه گوشی‌ها توی رنج قیمتی خودش و حتی بسیار از پرچم‌دارها و نیز در مقایسه با گوشی هایی مثل وان‌پلاس نورد عکسبرداری با کیفیت تری در همه شرایط نوری داره. حتی توی این نسل فیلم‌برداری هم پیشرفت قابل توجهی داشته و قابل رقابت با اپل هست. جالبه که زوم دیجیتال تا 7 برابر در نهایت از آیفون 11 معمولی هم بهتر عمل می‌کنه. نکته دیگه‌ای که کمتر توی بررسی‌ها اشاره میشه کیفیت دوربین سلفی هست که باز توی این زمینه پیکسل با لنز 8 مگاپیکسلی و به قول شما یک سنسور قدیمی جزو بهترین‌ها هست و با امثال وان‌پلاس، شیائومی و غیره قابل مقایسه نیست. اما نقطه ضعف این گوشی هم نداشتن دوربین اولترا واید هست که البته در گوشی مثل نورد کیفیت پایینی داره و تصاویر تولید شده با این لنز نرم و فاقد جزئیات ظریف هست.
در مورد طراحی هم بخش زیادی سلیقه هست اما در نهایت پلاستیک از شیشه در خیلی مواقع می‌تونه مقاومت بیشتری داشته باشه. فکر نمی‌‌کنم کسی بتونه ادعا کنه که آیفون SE از گوگل پیکسل 4a طراحی بهتری داره.
۳. وان‌پلاس نورد هم گوشی بسیار خوبی هست برای کسایی که می‌خوان بیشتر هزینه کنن. تقریبا از همه لحاظ برتری داره به دو تا گوشی فبلی به جز در عکس و فیلمبرداری و دوربین جلو که از هر دو گوشی گوگل و آیفون ضعیف‌تر هست اما امکانات بیشتری داره.
در نهایت، اتفاقا برخلاف گفته شما گوشی گوگل پیکسل 4a در این نسل با توجه به قیمت و کارایی یکی از بهترین انتخاب‌ها میتونه باشه. من اگر باشم قطعا تو این رنج قیمتی یکی از دو گوشی پیکسل 4a (انتخاب اول خودم) و یا وان‌پلاس نورد رو می‌گیرم. البته که باید ببینیم با چه قیمت‌‌هایی وارد بازار مضخرف ایران میشن.

Google Pixel 2 XL Google Pixel 2 XL

1398/7/14 دوست عزیز اگر جایی پیدا کردید یا دیدید گوشی مشابهی گلسش برای گوشی ما قابل استفاده هست لطفاً به منم خبر بدید. تشکر.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/2/19 دوستان در شرایط فعلی بین این گوشی و sony sp و در نظر گرفتن قیمت یکسان، کدوم رو پیشنهاد میدید؟ از لحاظ کیفیت تصویر و قدرت سخت افزاری؟ و اینکه با نشخه 8 گیگش میشه دوام آورد؟

Nokia 100 Nokia 100

1392/12/27 دوستان من وقتی زبان کلی گوشیه انگلیسی هست نمی تونم اس ام اس فارسی بدم یعنی وقتی زبان ها رو موقع نوشتن عوض می کنم فارسی نداره، اما وقتی زبان کلی گوشی فارسی هست هم میشه اس ام اس فارسی زد هم انگلیسی! اما خوشم نمیاد زبان کلی گوشی فارسی باشه، راهی هست بشه درستش کرد که توی زبان اننگلیسی هم بشه اس فراسی داد؟ تشکر.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا