موجودی نسخه 128 گیگابایتی سرفیس پرو ساعاتی پس از آغاز فروش در فروشگاه آنلاین مایکروسافت در آمریکا به اتمام رسید

نمایش خبر

تاریخ : 1391/11/21
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، سرفیس Surface ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : مایکروسافت همانگونه که پیشتر اعلام کرده بود از روز 9 فوریه 2013 (21 بهمن 1391) فروش تبلت سرفیس پرو خود را که به سیستم عامل Windows 8 Pro مجهز است آغاز نمود.

این عرضه همزمان در فروشگاه آنلاین مایکروسافت (Microsoft Store) و در برخی از فروشگاه های دیگر در آمریکا و کانادا آغاز گردید و دو نسخه 128 گیگابایتی (با قیمت 999 دلار) و 64 گیگابایتی (با قیمت 899 دلار) در این فروشگاه ها عرضه شد. البته قیمت های یاد شده بدون در نظر گرفتن تاچ کاور 119.99 دلاری و تایپ کاور 129.99 دلاری این تبلت است که بطور جداگانه به فروش می روند.

اما تنها ساعاتی پس از آغاز این عرضه، موجودی نسخه 128 گیگابایتی در فروشگاه Microsoft Store آمریکا به اتمام رسید و کاربرانی که قصد سفارش این تبلت را از طریق فروشگاه یاد شده داشتند تنها امکان انتخاب نسخه 64 گیگابایتی برایشان باقی ماند. اما در زمان نگارش این مطلب فروشگاه آنلاین مایکروسافت در کانادا هنوز هر دو نسخه این تبلت را موجود دارد.

Microsoft Surface Pro Store

البته ممکن است مشتریان بتوانند نسخه 128 گیگابایتی را در فروشگاه های دیگر بیابند. در همین راستا مایکروسافت در روز 9 فرویه در وبلاگ سرفیس چنین اعلام نمود:

«نسخه 64 گیگابایتی Surface Windows 8 Pro به صورت آنلاین و نیر در فروشگاه های مایکروسافت در آمریکا و کانادا، همچنین در فروشگاه های Staples و Best Buy در آمریکا و در فروشگاه های Best Buy و Future Shop در کانادا موجود است. استقبال مشتریان از عرضه سرفیس پرو شگفت آور بوده. ما در حال همکاری با شرکای خرده فروش خود که در حال حاضر نسخه 128 گیگابایتی سرفیس پرو را تمام کرده اند هستیم تا هرچه زودتر نیازهای آنها را تأمین کنیم. اولویت ما این است که تمامی مشتریان بتوانند در اسرع وقت سرفیس پرو جدید خود را دریافت دارند.»

هنوز مشخص نیست که چه تعداد تبلت سرفیس پرو تا کنون به فروش رسیده. مایکروسافت در حدود 1.25 میلیون تبلت سرفیس آر تی را تا کنون به فروش رسانده که البته بنا به گفته ISH iSupply تنها 680,000 تا 750,000 از این تبلت در دو ماهه نخست عرضه آن به بازار به فروش رفته است. اما به نظر می رسد استقبال از نسخه Pro تبلت سرفیس بیش از نسخه RT آن باشد، چرا که نسخه Pro به پردازنده اینتل مجهز بوده و امکان اجرای تمامی برنامه های ویندوز (منجمله برنامه های قدیمی تر این سیستم عامل) را داراست.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا