ایسوس: هرماه نزدیک به یک میلیون عدد نکسوس 7 به فروش می رسد

نمایش خبر

تاریخ : 1391/8/12
برچسب‌ها : گوگل Google ، تبلت Tablet ، Asus Google Nexus 7 ، Asus Google Nexus 7 Cellular ، ایسوس Asus

واحد خبر mobile.ir : ایسوس -- تولید کننده نکسوس 7 گوگل -- از فروش یک میلیون عددی این تبلت در هر ماه خبر می دهد. مدیر مالی ایسوس آقای "دیوید چنگ" در این مورد به وال استریت ژورنال می گوید: «فروش ما در ابتدا 500 هزار عدد در ماه بود. بعد از آن به 600 تا 700 هزار عدد رسید. در ماه اخیر هم این عدد به نزدیک به یک میلیون رسید.»

البته تعداد فروش این تبلت در مقایسه با فروش 14 میلیون عددی آی پد اپل در سه ماهه سوم سال میلادی، بسیار ناچیز است. بنابر تحقیقات شرکت "Strategy Analytics"، در سه ماهه سوم سال 2012 در سرتاسر دنیا، در مجموع 25 میلیون تبلت به فروش رسیده که تقریباً 60 درصد این فروش متعلق به آی پد بوده است.

گوگل با ساخت و عرضه نکسوس 7، سعی در شکستن قدرت و اقتدار محض اپل در دنیای تبلت ها دارد. چند روز پیش هم با رونمایی از تبلت 10 اینچی خود با نام نکسوس 10 که کار ساخت آن با سامسونگ بوده و با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد، گوگل تلاش خود برای شکست اپل را بیش از پیش نشان داد.

Nexus 7

با این تفاسیر اپل هم دست روی دست نگذاشته و با عرضه تبلت 7.9 اینچی آیپد مینی، سعی در تسخیر بازار تبلت های 7 اینچی را دارد. البته با وجود کیندل فایر HD و نکسوس 7 که فقط 199 دلار قیمت دارند، بعید است که اپل به طور کامل موفق به این کار شود.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا