زمان بندی به روز رسانی تعدادی از اسمارت فون های ال جی به اندروید 4.1 اعلام شد

نمایش خبر

تاریخ : 1391/7/25
برچسب‌ها : اندروید Android ، جلی بین Jelly Bean ، به روز رسانی Update ، LG Optimus G E975 ، LG Optimus Vu ، ال جی LG

واحد خبر mobile.ir : ال جی بالاخره برای تعدادی از اسمارت فون های خود به روز رسانی به اندروید 4.1 -- یا همان آبنبات ژله ای دوست داشتنی -- را اعلام کرد. به روز رسانی تلفن های ال جی قرار است از ماه نوامبر (اواسط آبان) به بعد ارائه شود.

اولین اسمارت فون ال جی که اندروید آبنبات ژله ای (Jelly Bean) را دریافت می کند، Optimus LTE 2 خواهد بود. بعد از آن در ماه دسامبر  Optimus G  به روز رسانی را دریافت خواهد کرد. برای فبلت های Optimus Vu و Optimus Vu 2 هم قرار است در سه ماهه نخست سال 2013 به روز رسانی ارائه شود.

هنوز برای Optimus 4X HD و اسمارت فون های ال استایل -- نظیر Optimus L7 و Optimus L9 -- زمانبندی به روز رسانی اعلام نشده، اما احتمالاً آنها هم در آینده به اندروید 4.1 ارتقا می یابند.

LG Jelly Bean

جلی بین نسبت به ویرایش های قبلی هم سرعت بالاتری در اجرای اپلیکیشن ها دارد و هم سرعت بهتری در مرور صفحات وب از خود نشان می دهد. همچنین در اسمارت فون هایی که اندروید 4.1 دارند، زمان پاسخ دهی و عملکرد صفحه نمایش بسیار بهبود پیدا کرده است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به اینجا مراجعه نمائید.

می توان خبر به روزرسانی گوشی های ال جی را پیشرفت خوبی برای این کمپانی تلقی کرد، چرا که این شرکت کره ای در به روز رسانی سیستم عامل های اسمارت فون های خود پیش از این عملکرد چندان خوبی نداشته است.

منبع : Ubergizmo


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا