معرفی سونی اکسپریا اس ال - پیشرفته ترین اسمارت فون سونی

نمایش خبر

تاریخ : 1391/5/30
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، گوشی هوشمند Smartphone ، Sony Xperia SL ، سونی Sony

واحد خبر mobile.ir : شرکت سونی دیروز در وب سایت خود جدید ترین اسمارت فون خود تا به امروز یعنی Sony Xperia SL را معرفی نمود. این اسمارت فون که پرچمدار جدید این شرکت محسوب می شود، نسبت به Sony Xperia Acro S دارای پردازنده ای قوی تر بوده ولی در بقیه بخش ها از مشخصات سخت افزاری نسبتا مشابهی برخوردار است. البته Sony Xperia SL با وجود داشتن پردازنده قوی تر، همچنان حرف چندانی برای گفتن در مقابل اسمارت فون های چهار هسته ای بازار نداشته و سونی حتی از آخرین مدل پردازنده های دو هسته ای Snapdragon نیز برای این مدل استفاده نکرده است.

Sony Xperia SL، یک اسمارت فون مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی از نوع HD Reality به همراه موتور Bravia است که رزولوشنی برابر با 1280*720 را ارائه می دهد. این نمایشگر که از فناوری Mineral Glass بهره می برد، ضد خش بوده و روی آن لایه ضد خردشدگی نیز قرار گرفته است. پردازنده این اسمارت فون، دو هسته ای از نوع Qualcomm MSM8260 Snapdragon S3 و با فرکانس 1.7 گیگاهرتز بوده که هرچند از توان پردازشی بالایی برخوردار است، اما با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه پردازنده های Pro نسل چهار Snapdragon، این پردازنده کمی قدیمی به نظر می رسد.

Sony Xperia SL

Sony Xperia SL همچنین دارای یک گیگا بایت رم و 27.8 گیگا بایت حافظه داخلی بوده که از این مقدار 25.8 گیگا بایت آن برای کاربر در دسترس خواهد بود. این اسمارت فون همانگونه که انتظار می رفت، از یک دوربین بسیار پیشرفته 12.1 مگاپیکسلی به همراه فلش LED بهره برده که احتمالاً بزرگترین نقطه قوت Xperia SL در برابر رقبا محسوب می شود. این دوربین مجهز به لنز Exmor R CMOS با دیافراگم f/2.4 بوده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت1080p Full HD را دارد.

از دیگر قابلیت های Sony Xperia SL نیز می توان به دوربین جلوی 1.3 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری HD 720p، فناوری xLOUD و 3D surround برای بهبود کیفیت صدای خروجی و امکان نصب بازی های مخصوص کنسول PlayStation برای کشور های مشخص اشاره کرد.

Sony Xperia SL

این اسمارت فون جدید که دارای ابعاد 128*64*10.6 میلی متر است، در چهار رنگ سفید، مشکلی، صورتی و نقره ای عرضه خواهد شد و در زمان عرضه، نسخه چهار سیستم عامل اندروید با نام بستی ساندویچی را اجرا می کند. تاکنون نیز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت نهایی Sony Xperia SL از طرف سونی مشخص نشده است.


به روزرسانی - قیمت سونی اکسپریا اس ال در بازار ایران

گوشی سونی Xperia SL به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت گوشی سونی Xperia SL از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.

منبع : Sony Mobile


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا