معرفی دو اسمارت فون جدید از سری اکسپریا سونی: اکسپریا آکرو اس و اکسپریا گو

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/3/10
برچسب‌ها : اندروید Android ، Sony Xperia acro S ، Sony Xperia go ، سونی Sony

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سونی، امروز دو اسمارت فون جدید به لیست سری Xperia خود اضافه کرد که جدای از داشتن طراحی زیبا، از دوام بسیار بالا و مقاومت در برابر مایعات برخوردارند. این دو محصول اندرویدی دارای مشخصات سخت افزاری درخشانی بوده و ویژگی هایی چون نمایشگر از نوع "شیشه معدنی" -- که قابلیت ضد خش بودن را به آنها اضافه می‌کند -- را با خود به همراه دارند.

Xperia Acro S

Xperia Acro S که اسمارت فون برتر از نظر سخت افزاری محسوب می‌شود، از یک نمایشگر 4.3 اینچی از نوع 720p HD Reality Display-- دارای رزولوشن 1280 در 720 پیکسل -- بهره می‌برد که با کمک موتور BRAVIA سونی، رنگ‌های زنده تر و عمیق‌تری تولید می‌کند. پردازنده مرکزی این اسمارت فون نیز، دو هسته و با سرعت 1.5 گیگاهرتز بوده -- که البته هنوز نوع این پردازنده مشخص نیست -- و دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی است.

Sony Xperia acro S

دوربین پشتی Xperia Acro S  سنسوری 12 مگاپیکسلی از نوع ™Exmor R و با لنز واید f/2.4 داشته که از امکانات بسیار پیشرفته ای برخوردار است. قابیلت ضبط 1080p نیز توسط دوربین پشتی این اسمارت فون امکان پذیر است که دارای قابلیت‌های بسیاری چون Video Stabiliser یا ثابت سازی فیلم و تشخیص لبخند است.

Sony Xperia acro S

Xperia Acro S که در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی عرضه می‌شود، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید با نام بستنی ساندویچی را اجرا کرده و امکان دسترسی به برخی بازی‌های پلتفرم PlayStation --که به اندروید پورت شده‌اند -- را می‌دهد. در خصوص دوام و مقاومت این اسمارت فون نیز، لازم به ذکر است که Xperia Acro S موفق به دریافت درجات IP55 و IP57 شده که نشان از مقاومت بالای این اسمارت فون در برابر گرد و خاک و مایعات دارد.

Sony Xperia go and Xperia acro S

Xperia go

این اسمارت فون برخلاف مدل قبلی، از مشخصات سخت افزاری ساده تری برخوردار است که برای کشور های در حال توسعه در نظر گرفته شده است. نمایشگر این اسمارت فون، 3.5 اینچ با رزولوشن 480 در 320 پیکسل و موتور BRAVIA سونی بوده که تراکم پیکسلی بسیار پایین‌تری نسبت به مدل قبل ارائه می‌دهد.

Sony Xperia go

پردازنده این مدل، دو هسته ای با سرعت 1 گیگاهرتز بوده که به همراه 512 مگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد سریعی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. دوربین اصلی Xperia go نیز سنسور 5 مگاپیکسلی داشته که امکان ضبط 720p را به همراه Video Stabiliser به کاربران می‌دهد.

Xperia go نیز در سه رنگ سفید، سیاه و زرد به بازار عرضه خواهد شد هرچند برخلاف مدل قبلی، این اسمارت فون در ابتدا نسخه 2.3 اندروید با نام نان زنجبیلی -- قابل ارتقاء به اندروید 4 -- را اجرا می کند. همچنین Xperia go بازهم برخلاف مدل قبلی، قابلیت اجرای بازی‌های پلتفرم PlayStation را نداشته اما در عوض با داشتن مقاومت بالاتر IP67، به گفته سونی مقاوم‌ترین اسمارت فون فعلی در برابر مایعات و گرد و غبار خواهد بود.

Sony Xperia go

هر دو اسمارت فون ذکر شده، به دلیل مقاومت بالا در برابر مایعات و گرد و خاک، امکان استفاده در آب به مدت 30 دقیقه تا حداکثر عمق 1 متر را برای کاربر فراهم می آورند و می‌توان با انگشتان خیس، در محیط‌های دشوار و خاص با آنها کار کرد.

همچنین این دو اسمارت فون در سه ماهه سوم سالی جاری میلادی به صورت جهانی عرضه خواهند شد که البته هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت آنها در دسترس نیست.
 


به روزرسانی - قیمت سونی اکسپریا آکرو اس و سونی اکسپریا گو در بازار ایران

گوشی سونی Xperia acro S به بازار ایران راه یافته.

گوشی سونی Xperia go نیز در بازار ایران موجود است.

شما می توانید با مراجعه به صفحات فروشندگان و قیمت گوشی سونی Xperia acro S و فروشندگان و قیمت گوشی سونی Xperia go از قیمت عرضه این گوشی ها در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.

منبع : Sony Mobile