انتشار بروز رسانی اندروید 4.1 برای گوگل نکسوس اس

نمایش خبر

تاریخ : 1391/4/30
برچسب‌ها : به روز رسانی Update ، اندروید Android ، ، Samsung Google Nexus S I9020A ، Samsung Google Nexus S I9023 ، Samsung Google Nexus S ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : اسمارت فون های سری نکسوس شرکت گوگل از یک مزیت مهم نسبت به دیگر اسمارت فون های اندرویدی برخوردار بوده و آن دریافت بروز رسانی های سیستم عامل اندروید، بسیار زودتر از بقیه اسمارت فون های مبتنی بر این سیستم عامل است. سامسونگ گلکسی نکسوس و گوگل نکسوس اس نیز دو اسمارت فونی بودند که بعد از معرفی اندروید 4.1 ملقب به جلی بین در صف انتظار این بروز رسانی قرار داشتند و حال بعد از عرضه بروز رسانی این نسخه برای سامسونگ گلکسی نکسوس، مشخص شده که بروز رسانی اندروید 4.1 برای گوگل نکسوس اس نیز منتشر شده است.

این بروز رسانی از دیروز برای دارندگان این اسمارت فون به صورت OTA (بروز رسانی بدون نیاز به اتصال اسمارت فون به کامپیوتر) با حجم 114 مگابایت عرضه شده اما هشدار این بروز رسانی برای کاربران در فواصل زمانی متفاوتی عرضه می‌شود. البته راه دیگری برای دریافت سریع‌تر این بروز رسانی وجود داشته و آن دریافت این بروز رسانی از سرور های گوگل و سپس Flash کردن آن بر روی گوگل نکسوس اس است.

Android 4.1 for Nexus S

دارندگان باید توجه داشته باشند که برای نصب بروز رسانی به روش دوم، باید بر روی گوگل نکسوس اس رام اصلی (Stock ROM) نسخه 4.0 ملقب به بستنی ساندویچی نصب بوده و کاربران نیاز به برنامه ای چون ClockworkMod جهت نصب بروز رسانی دارند. البته این نوع نصب بروز رسانی به هیچ وجه پیشنهاد نشده و بهتر است کاربران برای امنیت اطلاعات خود، برای دریافت هشدار بروز رسانی صبر کنند.

این بروز رسانی برای اسمارت فون های نکسوس اس در نسخه های i9023 وi9020T عرضه شده و گوگل اعلام کرده که در حین بروز رسانی اطلاعات شما دست نخورده باقی می‌ماند. جهت مشاهده ویژگی‌های افزوده شده به نسخه 4.1 اندروید ملقب به جلی بین، اینجا کلیک کنید.

لینک دریافت بروز رسانی

منبع : xda-developers


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا