اپل گزارشگران را برای معرفی محصول جدید خود در روز 17 اسفند دعوت نمود

نمایش خبر

تاریخ : 1390/12/9
برچسب‌ها : اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : درست در گرماگرم برگزاری کنگره جهانی موبایل 2012 (MWC 2012) -- کنگره ای که طبق معمول اپل در آن شرکت نکرده است -- این کمپانی گزارشگران و اصحاب رسانه ها را برای مراسمی که قرار است در روز 7 مارس 2012 (17 اسفند 1390) جهت معرفی محصول جدید اپل برگزار شود دعوت نمود.

این مراسم در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد و ساعت آغاز مراسم 10:00 صبح به وقت سانفرانسیسکو و 9:30 شب به وقت ایران خواهد بود.

انتظار می رود که اپل در این مراسم به معرفی نسخه 3 تبلت آی پد (iPad 3) بپردازد. در دعوتنامه ارسالی اپل تصویری که به نظر عکس گوشه ای از آی پد 3 است درج شده و در پائین تصویر جمله «ما چیزی را داریم که شما واقعاً باید آن را ببینید. و لمس کنید.» نوشته شده است.

Apple iPad 3 Event Invitation

ظاهراً همچون گذشته اپل نکاتی را در دعوتنامه خود مخفی نموده است. بدیهیست که اشاره انگشتی که در تصویر مشاهده می شود به روز برگزاری مراسم است. اگر این عکس یک عکس واقعی بوده و دیجیتالی تهیه نشده باشد و فرض کنیم که تبلت چرخانده نشده، به نظر می رسد که شاید کلید فیزیکی Home دیگر وجود ندارد. از روی جمله نوشته شده توسط اپل هم شاید بتوان لمسی شدن کلید Home را استنباط نمود. شاید هم این نکته را بتوان استنباط کرد که چیزی خاص در لمس این دستگاه وجود دارد. مثلاً استفاده از فناوری پیشرفته ای که لمس را واقعی تر کرده و هنگام قرار گرفتن انگشت بر روی کلیدها حس فیزیکی مناسبی را منتقل می کند.

احتمالاً رزولوشن بالاتر و فناوری Retina Display نیز در این تبلت به کار گرفته شده. اما ظاهراً بر خلاف گمانه زنی های قبلی برخی کارشناسان، صفحه نمایش تا لبه دستگاه امتداد نیافته.

عده ای از تحلیلگران نیز حدس می زنند که اپل یک تلویزیون را نیز در کنار آی پد 3 معرفی خواهد کرد که بر خلاف Apple TV کنونی که بیشتر یک گیرنده رسانه دیجیتال محسوب می شود، یک تلویزیون تمام عیار خواهد بود و به این ترتیب اپل به یکی از آرزوهای استیو جابز که در بیوگرافی وی نیز به آن اشاره شده جامه عمل خواهد پوشاند.

باید منتظر ماند و دید که در غیاب استیو جابز، تیم کوک و تیمش چه تدارکی برای علاقه مندان اپل دیده اند.



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا