انتشار نسخه تازه‌ای از دستیار هوشمند HUAWEI Assistant با امکانات جدید

نمایش خبر

تاریخ : 1400/2/30
برچسب‌ها : دستیار شخصی هوشمند Intelligent Personal Assistant ، هواوی Huawei
واحد خبر mobile.ir : شرکت هواوی در طی یک به‌روزرسانی تازه از نسخه جدیدی از دستیار هوشمند خود موسوم به Huawei Assistant رونمایی کرده است؛ این نسخه جدید جدا از رابط کاربری تازه و تغییرات مرتبط با شکل ظاهری، از لحاظ عملکردی نیز متفاوت بوده و گزینه‌های تازه‌ای را در دسترس قرار می‌دهد. Huawei Assistant دستیار هوشمند شرکت هواوی است که در گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت در دسترس قرار داشته و از طریق آن امکان دستیابی به سرویس‌های مختلف، به سادگی و آسانی فراهم شده است. به بیان دیگر با کمک این ویژگی بدون نیاز به جست‌وجو می‌توان به تنظیمات و برنامه‌های متنوع دست یافت.

برای دسترسی به Huawei Assistant کافی‌ست در صفحه هوم دست را به سمت راست روی صفحه کشید تا صفحه این دستیار در سمت چپ صفحه اصلی ظاهر شود. در این نسخه جدید علاوه بر ظاهر متفاوت، کارت‌ها نیز با تغییر روبرو شده‌اند و حالا از چینش جدیدی بهره می‌برند؛ ‌جایی‌که اطلاعات بیشتری برای هر کارت به نمایش درآمده و حالا انتخاب‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

رابط کاربری این قسمت به دو جزء متفاوت شامل Feed و Moments تقسیم شده‌اند که در اولی یعنی فید امکان مشاهده خبرهای جدید وجود دارد و در بخش مومنتس‌ نیز کارت‌هایی به نمایش گذاشته می‌شوند که از سوی خود کاربران انتخاب شده‌اند

چگونگی انجام تنظیمات Huawei Assistant

برای دسترسی به تنظیمات دستیار هوشمند هواوی باید روی دکمه More در کناره بخش بالایی ضربه زد و سپس در منوی ظاهر شده به گزینه تنظیمات دست یافت. در این ورژن جدید ایجاد تغییرات و شخصی‌سازی کردن دستیار هوشمند هواوی با آسانی بیشتری انجام می‌شود و گزینه‌های متنوع‌تری نیز در این قسمت در دسترس قرار گرفته است. دسترسی به فیدهای اصلی نیز از همین بخش صورت می‌پذیرد.

همانطور که در تصویر بالا مشخص است لیستی از کارت‌های متنوع در این قسمت دیده می شود که هریک در دسته‌بندی‌های گوناگون اعم از خدمات روزمره،‌ سرگرمی و خرید، بازی و ابزارها قرار گرفته که با کشیدن و رها کردن آن‌ها در یک قسمت خالی در بالا می‌‌توان این گزینه‌‌ها را به صفحه اصلی دستیار هوشمند هواوی بیفزایید.

این تمامی ماجرا در این قسمت نبوده و با انتخاب گزینه + در بالای صفحه می‌توان خدمات بیشتری را انتخاب کرد.

هواوی Moments

جدا از گزینه‌های قابل افزوده شدن به صفحه اصلی Huawei Assistant، کارت‌های متعدد دیگری از پیش در این قسمت وجود دارد که با لمس کردن و نگه داشتن دست روی آن‌ها می‌توان به زیر منوها و تنظیمات آن‌ها دسترسی پیدا کرد؛‌برای نمونه در تصویر زیر کارت مرتبط با هواشناسی (Weather) انتخاب شده که جزییات و زیر منوهای آن‌ را می‌توان در این قسمت مشاهده کرد.

برای یافتن تنظیمات عمومی برنامه نیز کافی‌ست روی تصویر پروفایل در بخش بالای ضربه زد تا گزینه‌های متعدد مرتبط با این قسمت ظاهر شوند. تنظیمات مهم این بخش شامل موارد زیر می‌شوند.

Greetings: در این بخش امکان انتخاب مابین دو گزینه greeting هوشمند یا شخصی‌سازی شده وجود دارد.

AI Search: در این دسته‌بندی امکان انتخاب مابین اپلیکیشن‌های پیشنهاد شده، جست‌وجوهای برتر و جست‌وجو در هیستوری وجود دارد و انتخاب موتور جست‌وجوی پیش‌فرض و نمایش تنها تبلیغات شخصی‌سازی شده نیز در لیست امکانات این قسمت قرار می‌گیرند

Discover: در این قسمت امکان انتخاب این‌که چه ویجت‌ها و چه خدماتی در صفحه هوم Assistant به نمایش در می‌آیند ارائه شده است.

Settings: در این قسمت امکان در اختیار داشتن تبلیغات شخصی‌سازی شده و همچنین نوتیفیکیشن‌ها وجود داشته و می‌توان پوسته پیش‌فرض برای اپلیکیشن را نیز بازیابی کرد.

دستیار هوشمند Huawei Assistant در گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار و میان‌رده شرکت هواوی در دسترس قرار گرفته و از طریق ان امکان دسترسی به محتوای دلخواه و برنامه‌های دستگاه فراهم شده است. در این سرویس همچنین جزییاتی در مورد وضعیت هوا و خبرهای متنوعی مثل رویدادهای ورزشی نیز فراهم است و بدین‌ترتیب با به‌روزرسانی و دریافت نسخه جدید این دستیار هوشمند می‌توان به امکانات تازه آن دسترسی داشت.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا