معرفی گلکسی A02- اسمارت‌فون اقتصادی سامسونگ با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی

نمایش خبر

تاریخ : 1399/11/9        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : گوشی هوشمند Smartphone ، اندروید Android ، Samsung Galaxy A02 ، سامسونگ Samsung
واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ الکترونیکس در نوامبر سال گذشته میلادی یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های خود را با نام گلکسی A02s با قیمت 150 یورو معرفی کرد. غول کره‌ای به تازگی و در روز چهارشنبه 27 ژانویه سال جاری میلادی (8 بهمن 1399) در سکوت کامل خبری از اسمارت‌فون جدیدی با نام گلکسی A02 در بازار تایلند رونمایی کرده که تنها 2,999 بات تایلند (با نرخ کنونی تبدیل ارز، نزدیک به 100 دلار یا 83 یورو) قیمت دارد. محصول 206 گرمی تازه سامسونگ از نظر مشخصات به نمونه سال گذشته شباهت زیادی دارد، اما تعداد دوربین‌های آن کاهش یافته و به پردازنده‌ای ساخت مدیاتک مجهز شده است.

صفحه‌نمایش این گوشی مانند گلکسی A02s یک نمونه بزرگ 6.5 اینچی بوده که با فناوری ال‌سی‌دی ساخته شده است. در بالای این نمایشگر که از وضوح اچ‌دی پلاس (معادل 1600x720 پیکسل) بهره می‌برد، یک بریدگی V شکل دیده می‌شود که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 دستگاه را در خود جای داده است.

در بدنه پشتی و گوشه سمت چپ بالای این گوشی، قابی عمودی به شکل بیضی دیده می‌شود که میزبان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با f/1.9 و ماژولی 2 مگاپیکسلی با f/2.4 برای تصویربرداری ماکرو شده و فلش ال‌ای‌دی در خارج از این قاب قرار گرفته است.

چیپ‌ست MT6739W پردازش را در گلکسی A02 بر عهده دارد و گرافیک آنPowerVR GE8100 گزارش شده است. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، پیکربندی حافظه محصول جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهند و فضای ذخیره‌سازی اختصاصی را می‌توان روی کاغذ تا 1 ترابایت دیگر افزایش داد. سامسونگ این تراشه را پیش از این در گلکسی M01 Core نیز مورد استفاده قرار داده بود؛ پروسسوری رده پایین ساخت کمپانی تایوانی مدیاتک با 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی که بر اساس معماری پردازنده‌های Cortex-A53 طراحی شده‌اند.

باتری این گوشی دو سیم‌کارته بدون تغییر نسبت به گلکسی A02s برابر با 5 هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با کمک شارژی با توان 7.75 وات و از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود. برخورداری از وای‌فای b/g/n، بلوتوث 5.0، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از ماهواره‌های مسیریابی GPS و GLONASS از جمله امکانات ارتباطی این گوشی به شمار می‌روند.

این اسمارت‌فون با نسخه 10 اندروید و رابط کاربری OneUI 2.0 در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز به تولید می‌رسد. در خصوص زمان عرضه گلکسی A02 اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده در کشورهای بیشتری ارائه شود.


به روزرسانی - قیمت سامسونگ گلکسی آ 02 در بازار ایران

گوشی سامسونگ Galaxy A02 به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A02 از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.

منبع : Samsung


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا