معرفي سه گوشي PDA نوآورانه توسط i-mate

نمایش خبر

تاریخ : 1387/12/1
برچسب‌ها : i-mate 810-F ، آی میت i-mate

واحد خبر mobile.ir : شايد بتوان گوشي i-mate 810-F را نخستين گوشي PDA محكم و بادوام ارائه شده در كنگره جهاني موبايل در بارسلونا دانست، اما كمپاني i-mate كه محل اصلي آن در دوبي واقع است باز هم حرفهاي تازه‌اي براي گفتن دارد. به گفته جيم موريسون مدير عامل i-mate، هرچند فروشندگان زيادي به كپي نمودن تكنولوژي و شكل ظاهري گوشي‌ها از يكديگر مي‌پردازند اما او قصد دارد در گوشي‌هاي كمپاني خود نوآوري را جايگزين تقليد نمايد بگونه‌اي كه هر مدل گوشي به نوبه خود منحصر به فرد باشد.

 

 

i-mate_810-F.jpg

i-mate 810-F

گوشي i-mate Centurion (تصوير زير) گوشيي با ابعادي مشابه يك كارت اعتباري است. اين گوشي PDA فاقد صفحه نمايش لمسي بوده و داراي يك صفحه كليد QWERTY كامل است.

i-mate Centurion.jpg

i-mate Centurion

هرچند اين گوشي بسيار سبك و كوچك است اما از صفحه كليد فوق العاده كارآمدي برخوردار است. قيمت اين گوشي هنگام عرضه آن در اواسط امسال 550 دلار خواهد بود و با عرضه نسخه 6.5 سيستم‌عامل ويندوز موبايل، اين گوشي از آن بهره خواهد برد.

مدل i-mate Legionnaire نيز يك گوشي PDA كوچك با صفحه نمايش لمسي است كه بر روي نسخه 6.5 ويندوز موبايل اجرا مي‌شود. قيمت اين گوشي 500 دلار است و ويژگي برجسته آن اين است كه مي‌تواند با جفت شدن با يك UMPC ويژه (به نام Warrior) به عنوان تاچ‌ پد مورد استفاده قرار گيرد [UMPC ها يا Ultra-Mobile PC ها كامپيوترهايي فوق العاده كوچك هستند].

i-mate Legionnaire.jpg

i-mate Legionnaire

همانند Celio Redfly، آنچه بر روي صفحه نمايش خود PDA نمايش داده مي‌شود توسط صفحه نمايش بزرگتر XVGA  نمايش داده شده و بدين ترتيب كارآيي كاملي را حتي در زمينه پخش ويديوئي به ارمغان مي‌آورد [Celio Redfly وسيله كوچكي شبيه Laptop است كه مي‌تواند با متصل شدن به بسياري از گوشي‌هاي هوشمند قابليت آنها را افزايش دهد].

اين وسيله يك باطري مجزا دارد كه مي‌تواند گوشي را بطور همزمان شارژ نمايد و حتي داراي خروجي HDMI نيز مي‌باشد. جاي خرسنديست كه اين وسيله نيز همزمان با گوشي Legionnaire در سه ماهه سوم امسال عرضه شده و به نظر مي‌رسد قيمت مناسبي برابر با 199 دلار داشته باشد.

منبع : سي‌نت


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا