7 اینچی دل - شاید تبلتی دیگر

نمایش خبر

تاریخ : 1389/7/1
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، اندروید Android ، دل Dell

واحد خبر mobile.ir : این روزها به راستی بازار تبلت ها داغ شده و کمپانی های گوناگون -- از سازندگان گوشی موبایل گرفته تا سازندگان نوت بوک ها و کامپیوترهای خانگی -- رو به سوی این بازار آورده اند. شاید یکی از عوامل مؤثر بر این روند را بتوان سهولت استفاده و کارآیی بالای واسط های کاربر لمسی جدید دانست.

در حالی که گمانه زنی هایی حاکی از عرضه تبلت 7 اینچی توسط کمپانی کانادایی RIM -- سازنده گوشی های بلک بری -- این روزها به گوشی می رسد، کمپانی آمریکایی دل نیز ظاهراً سرگرم آماده شدن برای عرضه تبلت 7 اینچی خود در آینده است.

روز چهارشنبه 22 سپتامبر (31 شهریور) مایکل دل -- مدیر عامل و بنیانگذار کمپانی دل که به تازگی توسط مؤسسه Forbes با 14 میلیارد دلار ثروت به عنوان دهمین آمریکایی ثروتمند معرفی شد -- در کنفرانس OpenWorld اوراکل که در سانفرانسیسکو برگزار می شود همراه با تبلت جدید 7 اینچی دل که به سیستم عامل اندروید گوگل مجهز است بر روی صحنه آمد و خیلی کوتاه آنرا به حاضران در کنفرانس نشان داد. او عنوان نمود که «مسلماً داشتن صفحه نمایش بزرگتر خوب است» اما از ذکر جزئیات فنی، زمان عرضه و قیمت این محصول خودداری نمود.

مایکل دل در حال نمایش تبلت 7 اینچی دل 

مایکل دل در حال نمایش تبلت 7 اینچی دل

تصاویر بالا: مایکل دل در حال نمایش تبلت 7 اینچی دل در کنفرانس OpenWorld اوراکل

پیش از این کمپانی دل تبلت دیگری به نام Streak را -- که می توان آنرا یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ دانست -- ابتدا در انگلستان و سپس در ماه گذشته در آمریکا در معرض فروش قرار داد. تبلت Streak دارای صفحه نمایش 5 اینچی بوده و به سیستم عامل اندروید گوگل مجهز است. این تبلت در حال حاضر در صورت عقد قرارداد دو ساله با کمپانی AT&T به مبلغ 299.99 دلار و در صورت تهیه از فروشگاه آنلاین دل به مبلغ 549.99 دلار به فروش می رسد. مطابق گفته مایکل دل فروشگاه های Best Buy نیز به زودی به عرضه تبلت Streak خواهند پرداخت.

Dell Streak Tablet

تصویر بالا: تبلت Streak دل با صفحه نمایش 5 اینچی که قبلاً به بازار عرضه شده است

با عرضه احتمالی تبلت 7 اینچی جدید توسط کمپانی دل این کمپانی در رقابت مستقیم با سامسونگ (عرضه کننده Galaxy Tab) و دیگر کمپانی هایی  که در حال حاضر و یا در آینده نزدیک به عرضه تبلت های 7 اینچی می پردازند -- نظیر اپل، اچ-پی، ریسرچ این موشن (RIM) و ایسر -- قرار خواهد گرفت.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا