بخش نخست گزارش Distimo از بازی های موبایل - متوسط قیمت بازی های موبایل در بسترهای گوناگون

نمایش خبر

تاریخ : 1388/12/8
برچسب‌ها : بازی Game ، فروشگاه برنامه های اپل App Store ، فروشگاه اووی Ovi Store ، فروشگاه برنامه های بلک بری BlackBerry App World ، فروشگاه برنامه های اندروید Android Marketplace ، قیمت Price ، نوکیا Nokia ، اپل Apple ، بلک بری BlackBerry ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : بنا به گزارشی که کمپانی Distimo در 25 فوریه 2010 منتشر ساخته است بازی های فروشی در فروشگاه اندروید گوگل (Google Adndroid Market) و  فروشگاه برنامه های اپل (Apple App Store) به ترتیب با متوسط قیمت 2.08 دلار و 2.24 دلار ارزانترین بازی های فروشگاه های برنامه های موبایل هستند. متوسط قیمت بازی های فروشگاه اووی نوکیا (Nokia Ovi Store) و فروشگاه برنامه های بلک بری (BlackBerry App World) بسیار بالاتر بوده و به ترتیب برابر 3.37 دلار و 4.60 دلار است. بازی های فروشگاه برنامه های موبایل ویندوز (Windows Marketplace for Mobile) با متوسط قیمت 4.91 دلار گرانترین بازی ها محسوب می شوند.

البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که قیمت بازی های موبایل متأثر از سیاست های فروشگاه مربوطه بوده و این سیاست ها ممکن است دست تولیدکنندگان بازی را در ارائه قیمت های پائین بسته نگاه دارد. به عنوان مثال کمپانی ریسرچ این موشن سازنده گوشی های بلک بری به ازای هر برنامه 2.99 دلار دریافت می دارد و تولیدکنندگان بازی به ناچار باید قیمتی بالاتر از آن را برای محصولات خود در نظر بگیرند.

 

در نمودار زیر متوسط قیمت بازی ها برای بسترهای مختلف ترسیم شده است.

Distimo-Report-January-2010-average-game-price

درباره Distimo: کمپانی Distimo یک کمپانی خصوصی است که دفتر آن در هلند واقع است. تخصص این کمپانی ارائه گزارش ها و تحلیل ها در مورد فروشگاه های برنامه های کاربردی است تا تحلیل و حل مسائل این بازار تکه تکه را که آمار و اطلاعات بسیار متفاوت و پراکنده ای در مورد آن وجود دارد میسر سازد. برای اطلاعات بیشتر به سایت این کمپانی مراجعه نمائید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا