رونمایی از گوشی Aspen - نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه 6.5.3 ویندوز موبایل - توسط سونی اریکسون

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1388/11/14
برچسب‌ها : قلب سبز GreenHeart ، دوستدار محیط زیست Environment Friendly ، ویندوز موبایل Windows Mobile ، سبز Green ، Sony Ericsson Aspen ، سونی اریکسون Sony Ericsson

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سونی اریکسون در روز سه شنبه از گوشی Aspen -- نخستین گوشی مجهز به نسخه 6.5.3 سیستم عامل ویندوز موبایل -- رونمایی نمود. این گوشی حرفه ای با تمرکز بر روی پیام رسانی، tablet شکل بوده و مجهز به صفحه نمایش لمسی QVGA به قطر 2.4 اینچ، صفحه کلید QWERTY و استاندارد ارتباطی 3G است.Sony-Ericsson Aspene

گوشی Aspen که مطابق برنامه قرار است در سه ماهه دوم سال 2010 به بازار عرضه شود به عنوان یک "ویندوز فون" از مجموعه استاندارد برنامه های سودمند و برنامه های سرگرمی مایکروسافت -- منجمله برنامه های آفیس، Outlook و مدیاپلیر ویندوز برخوردار است. علاوه بر این، برنامه های کاربردی کاربر پسندی مانند توئیتر، فیس بوک و یوتیوب بر روی آن از پیش آماده شده است.

گوشی Aspen سونی اریکسون که به دوربین 3.2 مگاپیکسلی، وای-فای، بلوتوث و گیرنده GPS مجهز است در دو مدل عرضه خواهد شد. درحالی که هردو نسخه Aspen از GSM/EDGE چهاربانده (850/900/1800/1900) پشتیبانی می کنند یکی از آنها دارای پروتوکل HSPA سه بانده (850/900/2100) و دیگری دارای پروتوکل HSPA دو بانده (900/2100) است.

گوشی Aspen سونی اریکسون که از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده و در آن تنها از رنگ های محلول در آب استفاده شده است، بخشی از خط تولید گوشی های هوشمند دوستدار محیط زیست این کمپانی-- تحت عنوان GreenHeart یا قلب سبز -- است.

کونتین کردیر -- مدیر بازاریابی جهانی سونی اریکسون -- گوشی Aspen که این کمپانی از آن به عنوان «گوشی هوشمند با وجدان» نام می برد را این گونه توصیف کرده است: «ایده آل برای هر مصرف کننده یا شرکتی که می خواهد انتخابی سبز در زندگی کاری روزانه خود داشته باشد.»

منبع : TOPNEWS