معرفی هواوی P10 و پیوند هنر و فناوری در نمایشگاه عکاسی محمود کلاری

نمایش خبر

تاریخ : 1396/3/4        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : ایران Iran ، Huawei P10 ، Huawei P10 Plus ، هواوی Huawei

واحد خبر mobile.ir : شرکت هواوی روز گذشته ضمن معرفی اسمارت‌فون جدید این برند با نام Huawei P10 برای بازارهای داخلی، نمایشگاه عکسی را از آثار به ثبت رسیده توسط محمود کلاری با این دوربین با موضوع پرتره در گالری آس تهران به نمایش گذاشت. هواوی P10 که چندی پیش به صورت رسمی در بازارهای جهانی حضور پیدا کرده است در کنار P10 Plus جدیدترین پرچمداران شرکت هواوی محسوب شده و همچون مدل‌های P9 و P9 Plus سال گذشته بار دیگر از ایده استفاده از لنز لایکا و امکان برداشت تصاویر سیاه و سفید خام همراه عکس‌های رنگی بهره می‌برند محمود کلاری عکاس، مدیر فیلم‌برداری و کارگردان ایرانی است. او دوره تخصصی شناخت و تکنیک عکاسی را در نیویورک گذرانده و در آژانس بین‌المللی عکس خبری سیگما در پاریس عکاسی کرده است.

Introducing Huawei P10 in Iran

کلاری در سال ۱۳۵۹ یکی از ۱۵ عکاس برتر سال توسط مجله تایم شناخته شد و عکس‌های او در مجلات فرانسوی، آلمانی و آمریکایی به چاپ رسیده است. کلاری در بازگشت به ایران از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵ بعنوان دبیر واحد عکاسی تلویزیون ملی فعالیت کرده و به ‌عنوان استاد مهمان در دانشگاه تهران به تدریس عکاسی خبری مشغول بوده است. فعالیت حرفه‌ای سینمایی‌ کلاری نخستین بار در سال ۱۳۶۳ با فیلم‌برداری فیلم جاده‌های سرد آغاز شد و تاکنون از میان فیلم‌های ایرانی راه یافته به مراسم اسکار مدیر فیلم‌برداری دو فیلم با نام‌های بچه‌های آسمان اثر مجید مجیدی و جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی بوده است.

در این مراسم مسئولان هواوی توضیحاتی را در مورد گوشی‌های P10‌ و P10 Plus‌ با تأکید بر مسئله دوربین ارائه کردند که از آن جمله می‌توان به توضیحاتی پیرامون حضور برند لایکا در کنار هواوی برای Tune کردن لنز دستگاه اشاره کرد.

Introducing Huawei P10 in Iran

محمود کلاری در این مراسم در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از عملکرد مناسب دوربین گوشی P10 از شرایط مناسب برداشت عکس با این دوربین به واسطه لنز مناسب و قابلیت‌های دیگر دوربین سخن گفت و تجربه عکاسی با این دوربین را لذت‌بخش توصیف کرد.

Introducing Huawei P10 in Iran

هواوی P10 و P10 Plus به دوربین‌های دوگانه مجزایی مجهز شده‌اند که با همکاری لایکا توسعه داده شده است. هواوی این مجموعه دوربین را Leica Dual Camera 2.0 نامگذاری کرده که به فناوری جدیدی برای ثبت تصاویر پرتره مجهز شده است. قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی و زوم ترکیبی از جمله دیگر امکانات قابل اشاره در این مجموعه به حساب می‌آیند.

Introducing Huawei P10 in Iran

هواوی P10 از دو دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد که لنز 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید بوده و لنز 12 مگاپیکسلی به صورت رنگی عکاسی می‌کند.گشودگی دیافراگم هردوی این لنزها f/2.2 است. برای دوربین جلوی این مجموعه نیز یک ماژول ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که دارای دافراگم f/1.9 بوده و در نتیجه در نور کم عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

Introducing Huawei P10 in Iran

 

Introducing Huawei P10 in Iran



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا