از این پس کاربران موتوایکس می‌توانند قفل گوشی خود را با تاتوی دیجیتالی باز کنند

نمایش خبر

تاریخ : 1393/5/3        نویسنده: سپیده مکارمی
برچسب‌ها : ویوالینک VivaLnk ، تاتوی دیجیتال Digital Tattoo ، Motorola Moto X ، موتورولا Motorola

واحد خبر mobile.ir : به تازگی شرکت ویوالینک (VivaLnk) با همکاری پروژه‌ها و تکنولوژی پیشرفته‌ گوگل (ATAP) موفق به ساخت تاتویی دیجیتالی شده است. در حال حاضر تنها دارندگان موتوایکس می‌توانند از این تاتو بهره ببرند اما گفته می‌شود ویوالینک در تلاش است که این نوع تاتو را برای سایر دستگاه‌ها و ورژن‌های اندروید نیز ارائه دهد.

با دستیابی ویوالینک به تکنولوژی eSkin ساخت تاتو‌های دیجیتالی امکان پذیر شده. در این تکنولوژی قطعات الکترونیکی که از موادی با انعطاف پذیری بالا و قطر بسیار کم ساخته شده‌اند به صورت وایرلس با گوشی هوشمند کاربر ارتباط برقرار می‌کنند.

تاتوی دیجیتالی که به اندازه‌ یک سکه‌ی پنج سِنتی است بر رو مچ دست قرار گرفته و با اولین تماس آن با پشت گوشی تلفن همراه راهنمایی‌های لازم برای استفاده از آن بر روی صفحه‌ی نمایش ظاهر می‌شود. بنا‌بر گفته‌ شرکت سازنده، این تاتو به مدت پنج روز در جای خود باقی مانده و در اثر شنا، استحمام و یا سایر فعالیت‌ها آسیبی نمی‌بیند.

Moto X Digital Tattoo

باز کردن قفل صفحه گوشی‌‌ به طور متوسط 2 تا 3 ثانیه طول می‌کشد و این عمل روزانه حدود 39 بار انجام می‌شود. بسیاری از کاربران به دلیل نیاز به سرعت عمل قفل صفحه‌ی دستگاه خود را غیر فعال می‌کنند. با استفاده از تاتوی دیجیتال بدون نیاز به وارد کردن رمز می‌توانید از امنیت دستگاه خود اطمینان یابید. این تاتو در بسته‌های 10 تایی-- که برای مصرف 50 روز کافی است -- هر بسته به قیمت 10 دلار عرضه می‌شود.

Digital Tattoo Box

انتظار می‌رود ویوالینک با بهره بردن از تکنولوژی eSkin در زمینه‌های درمانی، امنیتی، سرگرمی و ... نیز نفوذ کند.

منبع : Motorola Blog


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا