نامه تیم کوک به کارمندان اپل پیرامون مشارکت جدید این کمپانی با آی‌بی‌ام

نمایش خبر

تاریخ : 1393/4/26        نویسنده: سپیده مکارمی
برچسب‌ها : آی بی ام IBM ، تیم کوک Tim Cook ، سازمانی Enterprise ، داده‌های عظیم Big Data ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir :  این روز‌ها خبر همکاری جدید دو شرکت قدرتمند اپل و IBM همه جا پیچیده -- شرکت‌هایی که در ابتدای تولید کامپیوتر‌های شخصی دشمن قسم خورده‌ی هم بودند. اکنون با ترکیب این دو قدرت، بسیاری از شرکت‌های بزرگ که دستی در ارائه "خدمات همراه" به مشتریان سازمانی دارند -- نظیر بلک‌بری و مایکروسافت -- احساس خطر می‌کنند.

این همکاری با هدف ایجاد تحول سازمانی (enterprise) به وسیله‌ی تولید برنامه‌های کسب‌و‌کار جدید (business apps) صورت گرفته که این برنامه‌ها توسط شرکت IBM ساخته شده و با سیستم عامل iOS روی آیفون و آیپد قرار خواهد گرفت. به عنوان بخشی از این همکاری، شرکت IBM محصولات اپل را به مشتریان جهانی خود معرفی کرده و به فروش می‌رساند.

Apple and IBM

پیرو انتشار این خبر، تیم کوک -- مدیر عامل اپل -- نامه‌ای را خطاب به کارمندانش نوشته است. متن نامه بدین شرح است:

همکاران،

امروز ما از مشارکتی پیشگامانه‌ با IBM خبر دادیم که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا قدرت تحلیل داده‌های عظیم را بر روی دستگاه‌های iOS در زیر انگشتان کارمندانشان قرار دهند. در این مشارکت منحصر‌بفرد جهانی، سادگی استفاده از محصولات اپل و یک‌پارچگی نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌های آن در کنار بصیرت بی‌نظیر IBM در صنعت، نرم‌افزار سازمانی آن و تخصصش در تحلیل داده‌های عظیم قرار می‌گیرد.

همچنین این مشارکت باعث ایجاد پویایی حیرت آوری در کسب‌وکار سازمانی اپل خواهد شد. آیفون و آیپد در 98% شرکت‌های Fortune 500 مورد استفاده قرار می‌گیرد. مردم عاشق استفاده از دستگاه‌های iOS هستند و اپل مهم‌ترین انتظارات شرکت‌ها یعنی امنیت و امکانات قابل ارتقا را همراه با بستر قدرتمندی برای برنامه‌ها را برآورده ‌می‌کند. ما قدرت مشهور IBM در تحلیل داده‌های عظیم را در اختیار کاربران iOS قرار می‌دهیم که باعث ایجاد فرصت تجاری بزرگی برای اپل می‌شود. این یک گام بزرگ برای امکانات سازمانی است و هدفی است که تنها با همکاری اپل و IBM میسر خواهد شد.

IBM به کمک به مشتریان برای داشتن کسب‌وکاری بهتر با بهره‌گیری از داده‌های عظیم و تحلیل‌‌ ‌آن‌‌ها مشهور است. این شرکت با دراختیار داشتن بیش از 100،000 مشاور و متخصص فروش، از قدرت و شهرت جهانی برخوردار است. به عنوان بخشی از این مشارکت از این پس گروه فروشندگان و مشاورین IBM فروش آیپد، آیفون و AppleCare را برای امور سازمانی در دستور کار خود خواهند داشت.

با این مشارکت بهترین خصوصیات دو شرکت در کنار هم قرار می‌گیرد. این یک خبر بسیار خوشحال کننده برای اپل، IBM و مشتریان سازمانی در سراسر جهان است و من برای دیدن پیشرفت‌های آن هیجان‌زده‌ام.

تیم



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا