مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali T
  • تاریخ عضویت : 1392/3/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

BlackBerry Curve 3G 9300 BlackBerry Curve 3G 9300

1392/10/11 سلام دوست عزیز
متاسفانه چون این مدل برای او اس 5 به صورت پیشفرض تنظیم شده ، آپدیتش به 6 مشکلاتی رو همراه داره که یکیش همین شارژ خالی کردنه.(خود منم این مشکلو دارم) ولی با یکی دو روش و یک اپ این مشکل تا حدودی برطرف میشه.
نخست اینکه باطری گوشی رو شارژ کنید ، بعد از داخل گوشی در بیارید و به مدت 15 دقیقه بیرون از گوشی بزارید ، بعد دوبار باطری رو جا بزنید (البته این روش به صورت 100% عملی نیست ، رویشه که کاربران پیشنهاد میدن)
یک اپلیکیشن هم هست برای استفاده بهینه از باطری گوشی به نام :Battery Booster MAX
که به طور اتومات به بهینه سازی باطری گوشی میپردازه.

BlackBerry Curve 3G 9300 BlackBerry Curve 3G 9300

1392/10/11 سلام دوست عزیز. عذرخواهی میکنم دیر پاسخ میدم.
جی پی اس بلک بری متاسفانه در داخل کشور قابل استفاده نیست. (حداقل این مدل نه)
در خصوص اینترنت اپراتور هم برای فعال کردنش مسیر زیر رو دنبال کنید:
Option----Device------Advanced System Setting-----TCP IP
سپس APN Settings Enabled رو تیکش رو بزنید و در قسمت APN هم نام مخصوص اینترنت اپراتور رو بنویسید . مثلا" برای رایتل : RighTel

BlackBerry Q5 BlackBerry Q5

1392/4/21 Q10 رو به خاطر قیمتش خیلیا نمیتونن بخرن. به همین خاطر Q5 رو داد. مثل کاری که با Curve 9220 (9320) کرد. اون گوشی هم 3G نداشت ! ولی یه گوشی ارزون با OS7 بود که کسانی توانایی خرید گوشی هایی مثل 9900 یا 9810 رو نداشتن بتونن بخرن.

BlackBerry Q10 BlackBerry Q10

1392/3/13 من BB10 ندارم ولی از اونجایی که برپایه QNX یعنی بلک بری تبلت او اس هست ، به احتمال خیلی قوی میشه کلک هایی که برای دانلود اپ و گیم از اپ ورلد هست رو این هم جاب بده. من خودم با پلی بوکم راحت از اپ ورلد اپ و گیم دانلود میکنم. البته اینم اضافه کنم که سایتهای جانبی هم هستند که اپ و گیم میزارن برای BB10.

BlackBerry Curve 3G 9300 BlackBerry Curve 3G 9300

1392/3/10 من شدیدا؛ از داشتن این گوشی راضیم. فوق العادست. تو وب گردی ُ Text Message‌ُ ُ خوش دستی ُ زیبایی ُ سبکی و هر چیز دیگه ای فوق العادست. فقط نباید به او اس 6 آپدیتش کرد!!! چون بسیاری از حافظه داخلی گوشی رو می گیرد و از آنجایی که (متاسفانه) بلک بری اپلیکیشن هایش روی حافظه خود گوشی نصب میشود در نصب اپلیکشن به مشکل کمبود حافظه بر خواهید خورد !
در نمایش متون فارسی چه در وبگردی ُ چه در Text Message اعم از اس ام اس و واتس اپ و نرم افزار های مشابه مشکلی ندارد. حتی Docs to Go (آفیس بلک بری) هم در نمایش متون فارسی کمترین ایراد رو دارد (بر عکس بلک بری تبلت او اس که Docs to Go ش کلا؛ با فارسی مشکل دارد !!!!) اگر گوشی از امارات ُ یا کشور های عربی وارد شده باشد ُ به واسطه داشتن کیبورد عربی در تایپ (البته بدن حضور حروفی چون :گ ُ چ ُ پ ُ ژ !!!) در تایپ عربی مشکلی نخواهید داشت. از 3G و GPRS هم به خوبی پشتیبانی میکند و دسترسی به اینترنت اپراتور ُ نه از طریق مرورگر خود گوشی ُ بلکه از طریق مرورگر های جانبی قابل استفاده خواهند بود. اما در ضمینه استفاده از اینترنت وایرلس مرورگر گوشی مشکلی ندارد.
گستره اپلیکیشن هایش هم با اینکه قبول دارم ُ از نظر تعداد به آی او اس و اندروید نمیرسد ولی پر از اپ های تخصصی و تجاری هست که با پیشرفت روزافزون اپ ورلد (فروشگاه نرم افزاری بلک بری) بر تعداد اپ ها و بازی ها در حال اضافه شدن هستند.
دوربینش ۲ مگاپیکسلیش با اینکه فلش ندارد ُ ولی اگر در محیط با نور مناسب تصویر برداری بشود ُ فراتر از انتظار ظاهر خواهد شد.
لذت کارکردن با سیستم عامل بلک بری هم که خود دنیایی را در بر می گیرد !!!!
در کل ُ در حال حاضر جزو گوشی های ارزان ُ اما فوق العاده بلک بری در ایران هست که انتخاب مناسبی خواهد بود.

BlackBerry Q5 BlackBerry Q5

1392/3/10 باز هم شاهکاری دیگر از بلک بری...
کسانی که میگن شبیه چا چا هست ُ عکسای از نزدیکشو ببینن. به قول دوستمون از دور بله ُ شبیه ه ولی از نزدیک هیچ شباهتی ندارن.
در ضمن ُ اونقدر قدرتمند هست که سیستم عامل خودشو داره. نه اینکه از سیستم عامل رایگانی چون اندروید استفاده کنه !
البته اضافه کنم که از بین اندرویدی ها چاچا یکی از گوشی های خوبیه که عرضه شده ُ ولی در کل یه آیکن بلک بری او اس رو با جدیدترین ورژن اندروید عوض نمیکنم !
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا