مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهنام ف
- تاریخ عضویت : 1392/3/9
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بچه من الان خودم اکسپریا ایون دارم خیلیم سونی رو دوست دارم اما یه مشکلی که با زد(z) دارم اینه که اون منوی بازگشت و home که پایین گوشیه همون جوری هست یا میره پایین؟؟؟؟
خیلی برام مهمه چون اینجوری وقتی گوشی روشن میشه زشت میشه؟؟؟نه؟؟؟
حالا بخرم یا نه ؟؟؟؟
من موندم نمیدنم این گوشی رو بگیرم یا گلکسی اس 4 بچه تو رو خدا بدون هیچ وابستگی و ... جواب درست بهم بدین..ممنون راستی میگن ایفون 5 اس هم در راه است راسته..
من می خوام یه گوشی خوب بگیرم اصلا قیمتشم برام مهم نیست فقط می خوام صفحه بزرگ !!!برای اینترنت و بازی!!!cpu پر قدرت دوربین با کیفیت!!!چون عاشق عکاسی حرفه ایم!!!کیفیت مناسب صفحه!!!برام از بقیه مهمتره!!!و چیزای دیگه لطفا راهنماییم کنید.ممنون
راستی گوشی های قبلیم به ترتیب Xperia ion_wave 3_neo v_vivazو.... الانم یه چیز خوب بخرم..بهم بگین-..... بابا منتظریم خب ج بدین نمیمیرن..میمیرین؟؟؟؟؟
ولی خدایی گوشی توپی
صفحه ۶ اینچ
دوربین ۱۶ مگا پیکسل پشت ۳ مگا پیکسل جلو
حافظه داخلی حداکثر ۱۲۸ گیگ و رم ۶۴ یعنی ۱۹۲ گیگ در مجموع
رمش ۳ و cpu هشت هسته ای
نسخه آندروید 5.0 (کی لایم پای)
واقعا اگه وافعیت داشته باشه عالیترین گوشی دنیاس نه؟؟؟؟فکر کنم قیمتش حداقل 2.5 میلیون باشه...
اینم منبع!!!!http://www.gsmaria.com/fa/Phones/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/Galaxy_Note_III.htm?s=UElEPTM4MjkmUE1vZD1QaG8=!!!!
من می خوام یه گوشی خوب بگیرم اصلا قیمتشم برام مهم نیست فقط می خوام صفحه بزرگ !!!برای اینترنت و بازی!!!cpu پر قدرت دوربین با کیفیت!!!چون عاشق عکاسی حرفه ایم!!!کیفیت مناسب صفحه!!!برام از بقیه مهمتره!!!و چیزای دیگه لطفا راهنماییم کنید.ممنون
راستی گوشی های قبلیم به ترتیب Xperia ion_wave 3_neo v_vivazو.... الانم یه چیز خوب بخرم..بهم بگین-.....