مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کریم ج
  • تاریخ عضویت : 1392/3/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

OnePlus 10 Pro OnePlus 10 Pro

1400/10/24 وان پلاس 7 پرو دارم، به اندازه‌ای از این گوشی راضی هستم که اصلا دوست ندارم عوضش کنم. معمولا هر یک سال و نیم یک بار گوشی عوض می‌کردم، اول وان پلاس 5 داشتم و بعدش هم هفت پرو خریدم. 5 رو هنوز دارم.
الان هم در مورد خریدن 10 پرو یه خورده دو دلم، چرا که هفت پرو هنوز مثل اسب داره کار می کنه....

OnePlus 7 Pro OnePlus 7 Pro

1398/5/20 ممتونم، انشالله وضعیت جوری بشه که همه بخرند.
من ۱۲ گوشی داشتم همه هم پرچمدار. وقتی شما سراغ این گوشی می ری اول خیالت بابت کیفیت راحته و‌ اصلا فکر خرابی نیستی
اگه هم خراب شد، حتی گارانتی دارش، در صورت تغییر دیگه ول معطله

OnePlus 7 Pro OnePlus 7 Pro

1398/5/20 سلام
نه، فقط شارژر و یک کاور بود..
این گوشی جک هندزفری هم ندارن و من از هندزفری بلوتوث استفاده می کنم

OnePlus 7 Pro OnePlus 7 Pro

1398/5/16 امروز درست شش روزه که گوشی را دارم. یگذارید یک به یک جلو برویم

باز شدن گوشی شکل کاملا سریع و قابل قبولی صورت می‌گیرد که من در گوشی‌های دیگر به این خوبی ندیده‌ام.
روشنی صفحه بی‌نظیر است. من صفحه را روی روشنایی اتومات گوشی گذاشته‌ام و اصلا باورتان نمی‌شود که صفحه‌ای به این روشنایی مقابل‌تان باشد. در نور آفتاب واقعا از همه 12 گوشی قبلی‌ام که همه هم پرچمدار بوده، حرفی بریا گفتن باقی نمی‌گذارد. البته HTC10 هم در نوع خودش بسیار قابل بود.
روانی صفحه را من نمی‌توانم توصیف کنم. کافی است اشاره‌ای کنید تا به سرعت حرکت کند. همزمان بیش زا 25 اپ را باز کردم باز هم استفاده رم از 68 درصد بالاتر نرفت.
در مورد دوربین: دوربین جلو بسیار روان و شیک بیرون آمده، عکس می‌گیرد و سپس بر می‌گردد. کیفیت عکاسی این دوربین را چند نفر از دوستانم سنجیده‌اند که باورشان نمی‌شد.
در مورد دوربین‌های پشتی نیز، عکس‌هایی که در تاریکی گرفتیم به شکل باورنکردنی رنگ‌ها را نشان می‌داد. دوربین واید، به شکل واقعی واید بود و سه برابر زوم نیز نیاز روزمره شما را برطرف می‌کند.
تا به الان گوشی دو آپدیت 350 و 305 مگابایتی را دریافت کرده و آپدیت دومی دوربین را به مراتب بهتر کرد.
در مورد شارژ هم که نیازی به گفتن نیست. من از آنجایی که 24 ساعت اینترنتم به راه است و مرتب هم در فضای مجازی هستم و روزی دستکم دو تا سه ساعت هم فیلم می‌بینم و دانلود می‌کنم بیش از 30 ساعت دوام آورده و البته در 30 ساعت شارژ باقی مانده 12درصد بود که دوباره زدم به شارژ...

حالا دوستان اگر سوالی داشتند بپرسند من در خدمت‌شان هستم. انشالله که کاورها و کیس‌های گوشی هم به زودی برسد چرا که واقعا زخم برداشتنش بسیار دردناک است :)

OnePlus 7 Pro OnePlus 7 Pro

1398/5/13 سلام به همه دوستان

من این گوشی رو خریدم و خودم هم ریجستر کردم. بدون هیچ مشکلی و با یک پاسپورت، نیم ساعت کمتر وقت گرفت.
تا زمانی که این گوشی را دست نگرفته‌اید باورتان نمی‌شود که آیا امکان دارد اندروید به این روانی باشد؟ من اطرافیان گوشی‌باز و اهل این کار هستند... وقتی با گوشی کار کردند رسما حرف‌های قبلی‌شان را پس گرفتند.
وان‌پلاس برای این گوشی هیچ کم نگذاشته است. اگر اهل عوض کردن گوشی نیستید رسما برای شما تا 5 سال به خوبی کار می‌کند.
گوشی عجیب دوست‌داشتنی و خواستنی است... باید با آن کار کرد تا متوجه شد....

انشالله تجربیات کار کردن با این گوشی را که 8 و 256 با رنگ طلایی (البته گلد معروف نیست) خریداری کرده‌ام را در یک پست جداگانه توضیح خواهم داد. پیش از این هم وان پلاس5 داشتم

Xiaomi Redmi K20 Xiaomi Redmi K20

1398/3/18 من طرفدار شیائومی یا هر گوشی دیگه نیستم اما حرفی که شما در مورد این برند می زنید ... شیائومی یک کمپانی بزرگ هست که از گوشی تا تلویزیون و آب تصفیه و قطعات الکترونیک رو میزنه.
این برند بزرگترین فروشنده در هند به شمار میره و چون مثل سامی... پول تبلیغات تلویزیونی برای انداختن گوشی های میان رده خودش به ملت و به بهای خون پدر جدش نمیده، قیمتاش پایینه.
اینکه ما تو کشورمون صاحبی نیست که بیاد و نمایندگی رو بگیره، تقصیر شیائومی نیست... اوایل ملت هواوی رو هم مسخره می کردند...

HTC U12+ HTC U12+

1397/3/8 سلام
دوست عزیز، من نگفتم نمی‌ارزه، دارم به پول ملی خودمون خرده می گیرم که به هیچ عنوان نمیشه با حقوق کارمندی و کارگری 800 دلار هزینه کرد. این گوشی با دلار 5 هزار تومنی هم وارد بشه، به همراه گمرکی+رجیستری+سود فروشنده کمتر از 5 میلیون تومان آب نخواهد خورد. حالا جیبامون رو نگاه کنیم تهیه این میزان پول در این اوضاع خراب بی پولی چگونه است.
این گوشی 800دلار می‌ارزد، من هم دو بعد از HTC10 دیگه گوشی نخریدم و منتظر این موندم تا بیاد. به محض فروش در دبی یا چین، حتما تهیه خواهم کرد. چون حداقل می‌دونم چی خریدم

HTC U12+ HTC U12+

1397/3/5 چطوری می گید نمی ارزه؟ تقصیر سازنده نیست، مشکل از ریال ما است که همه چیز گران می شود.

HTC U12+ HTC U12+

1397/3/5 فراموش کردم یک نکته دیگر را هم اینجا مورد اشاره قرار دهم و آن نیز احیاناً مقایسه این گوشی با سایر گوشی های دیگر است. بدون شک امروزه برند ها همه حرف های بسیاری برای گفتن دارند و همه از امکانات خوبی بهره می برند با این حال تهیه ی گوشی مناسب به دو عامل سلیقه و میزان موجودی حساب بستگی دارد. اما من هیچ وقت حاضر نیستم یک گوشی اپل بگیرم چرا که محدودیت‌های آن را توهین به شعور خودم می دانم

HTC U12+ HTC U12+

1397/3/5 HTC تلاش کرده تا خودش را بازیابی کند، مهندسان این شرکت نهایت تلاش خود را کرده و در این زمینه ارائه خوبی داشته اند. من همه گوشی هام از ۱۱ سال پیش تا امروز همه HTC بوده و این را هم می خرم. با این حال قیمت ۸۰۰ دلار در این شرایط بی ارزشی پول ملی واقعا وحشتناکه.

HTC 10 HTC 10

1395/5/2 چند نکته دیگر در مورد 10
همانطور که پیشتر هم نوشتم، من گوشی را از دبی خریدم. در پاسخ به یکی از دوستان که قیمت خواسته بودند باید عرض کنم که 1900 باهام آب خورد.
الان یک هفته است که دارم با گوشی کار می‌کنم. من اصولا اهل بازی کردن با گوشی نیستم، یعنی هیچ بازی روی گوشی نصب نمی‌کنم. از شبکه‌های اجتماعی هم فقط تلگرام دارم و اینستاگرام. بقیه برنامه‌ها هم کاربردی هست، از ابتدا هم این گوشی‌ها را داشته‌ام: اچ‌تی‌سی مینی که ویندوزی بود، دیزایر اس، وان ایکس ال، ام 8 و الان هم که 10 رو دارم، هیچ وقت هم این گوشی‌ها هنگ نکردند و هنوز و پس از گذشته چهار سال دارم با ایکس ال کار می‌کنم.
این نکات رو خدمت دوستان عرض می‌کنم شاید در انتخاب گوشی به دردشون خورد:
1) باتری، درست 90 دقیقه شارژ می‌دهد. از آنجایی که همیشه اینترنت گوشی به راه است و کمتر هم از وای فای استفاده می‌کنم و میزان مکالمه زیادی هم دارم، دستکم روزی سه تا پنج ساعت، با این حال گوشی یک روز کامل رو دوام میاره.
2) تو این مدت افت سرعت یا مشکلی از گوشی ندیده‌ام. سرعت، روانی و تاچ بسیار حساس اون به‌گونه‌ای هست که برای عادت کردن به اون باید یه خورده حوصله داشته باشید.
3) کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، اما چون عادت به فارسی ندارم، تلفن همچنان به زبان انگلیسی است.
4) کیبوردی که بهش عادت دارم، یعنی اسمارت کیبورد پرو رو نصب کردم که آپشن‌های بسیار مناسبی داره و خوب عمل می‌کنه.
5) من زیاد اهل مقایسه کردن با گوشی‌های دیگر نیستم، فقط منتظر آمدن لوازم جانبی اون هستم، بنابراین قضاوتی در این مورد نداشته و ندارم.
6) هندزفری گوشی بسیار عالی کار میده. صدای موزیک خود گوشی هم عالیه.
7) با رابط کاربری مشکلی نداشته‌ام، زیاد اهل شخصی سازی و ور رفتن با گوشی نیستم و عمدتا کارهای دم دستی را انجام می‌دهم.
8) صرفاً لذت کار کردن و در دست گرفتن این هیولای زیبا آدم را وادار به استفاده از اون می‌کنه.
دوستان اگه کسی سوالی، چیزی داشت دستور بده در خدمتش هستم.

HTC 10 HTC 10

1395/4/27 با سلام خدمت دوستان عزیز
امروز رنگ طلایی این گوشی رو از دبی برام آوردند. از امروز صبح یک به‌روز رسانی 80 مگی و یه 400 مگی براش اومد که تموم شد.

تا الان چند ساعت دستم گرفتم و باهاش کار کردم و این نکات را جهت اطلاع دوستان عرض می‌کنم. قابل توجه این که گوشی قبلی هم M8 بود.
اندازه: به هیچ عنوان ضخامت گوشی به چشم نمیاد. آرگونومی خوب گوشی باعث شده تا خیلی خوب به دست بنشیند.
بزرگی: گوشی درست اندازه M8 است و دو دهم اینچی که بزرگ‌تر شده اصلا در اندازه گوشی تاثیر نداشته است.
سرعت: تا الان که از نظر سرعت، تاچ و اثر انگشت برای باز کردن هیچ مشکلی نداشته و به خوبی کار می‌کند.
صدا: در این مورد که هیچ جای بحثی نیست. صدا به بهترین شکل ممکن و حتی از M8 بهتر به گوش می‌رسد.
زیبایی: به شدت از عکس‌هایش زیباتر است. گوشی من رنگ توپازگلد است. با گلد سامسونگ و اپل زمین تا آسمان متفاوت است. همکاران هم که در دفتر با این گوشی کار کرده و در دست گرفتند، از آن راضی بودند.

HTC 10 HTC 10

1395/2/22 بالاخره یه چندتایی موجود کردند. اما این قیمتی که زده اند، نجومی است. 32گیگ این گوشی در بهترین حالت بیش از دو تومن نمی ارزد و باید اندکی صبر کرد.
هر چند 10 ارزش پرداخت واقعی چنین پولی را دارد، اما این پول به جای انکه به جیب شرکت سازنده برود تا در آینده گوشی بهتر و جدیدتری بسازد، به جیب دوستان دلال می رود و این عین خیانت است.
فروش این گوشی با سود 500هزار تومانی.... و شاید هم بیشتر ظلم بزرگی به مشتری ایرانی است.

HTC 10 HTC 10

1395/1/31 با سلام
از روز 24 فروردین که این گوشی توسط HTC معرفی شد تاکنون نظرات بسیاری در مورد اون خوندم. هم فارسی و هم انگلیسی. دیدگاه‌ها در مورد این گوشی متفاوت است اما به عنوان کسی که با HD mini این شرکت تاکنون کار کرده و معمولاً همیشه پرچمدارهای اون رو استفاده کردم خدمت شما عرض کنم که هنوز هم این شرکت برای آدم های سخت پسند گوشی میزنه.
شما اگه نگاهی به کانفیگ پرچمدارهای دیگر شرکت های سازنده گوشی کنید می بینید که تقریبا همه الان اسنپدراگون 820 استفاده می کنند و یا اینکه از QHD در صفحات نمایش خود.
انتخاب گوشی، سلیقه است، وگرنه به نظر من همه گوشی‌ها در حوزه اندروید به یک شکل هستند و تنها باید به خدمات پشتیانی آنها نگاه کرد و دید که این خدمات چگونه عرضه می‌شوند و آیا به‌روز رسانی‌ها به موقع است و یا سطح دسترسی‌ها تا چه اندازه می‌تواند باشد.
به همین دلیل است که من به عنوان کسی که HTC را دوست دارم منتظر هستم که گوشی به بازار خاورمیانه برسد. ففط امیدوارم که این فروشندگان ایرانی ما زیاد روی قیمت گوشی نکشند و با قیمت معقول اون رو عرضه کنند.
گارانتی و خدمات پس از فروش هم در ایران معنی خاصی نداره و زیاد نمی‌شه روش حساب کرد. چند گوشی آخرم رو بدون هیچ گارانتی خریدم و معمولاً هم با اونا مشکل خاصی نداشتم. قرار نیست گوشی پرواز کنه یا آبگوشت درست کنه. همه کارهایی که قرار است که با گوشی انجام بدم رو با یک گوشی ساده هم می‌تونم، چون اهل بازی کردن نیستم و با شبکه‌های اجتماعی هم زیاد کار ندارم. با این وجود در دست گرفتن یک تلفن با کیفیت و به‌روز که از جنش ‌HTC باشه حس خوبی داره که حتما به اون جامه عمل خواهم پوشید.
و در آخر:
به‌نظرم تا زمانی که این سوپرفون به بازار نیومده و باهاش کار نکردیم نباید در موردش نظر بدیم، بیاید، کار کنیم و بعد بگوئیم خوب است یا بد.
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
ایسام