مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : روزبه ر
  • تاریخ عضویت : 1392/3/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 Samsung Galaxy Note 10.1 N8000

1392/4/8 1-من برای بار دوم عرض میکنم سازگاری سخت افزار با نرم افزار آیپد غیر قابل مقایسه است! حالا اصلا فرض کن که رم نوت 10 گیگ هم باشه بازم با نرم افزار سازگاری چندانی نداره! و تو بازی های سنگین کم میاره من اول فکر کردم فقط مال من اینجوریه ولی وقتی مال دوستام رو دیدم اون هم مثل مال من بود متاسفانه !
2- آخه شما با این وضع بیخود اینترنت سیم کارت میخوای چیکار الان تازه رایتل با کلی بد بختی بعضی از شهر های بزرگ رو کمابیش ساپورت میکنه! که تازه آیپد 4g سیم کارت رو هم ساپورت میکنه! 3-من براتون یه قلم عین نوت برای آیپد پیدا میکنم حدود 50 تا 60 هزار تومن! که زیاد مهم نیست و اگه نیازشو احساس کنم حتما میخرم! 4- مدل 4g آیپد gps هم داره که باز هم میگم شما در صورتی میتونی از gps تبلت در همه جا استفاده کنی که اولا باید همیشه با ماشین باشی و یا تبلتتو زمانی که پیاده ایی با خودت همه جا ببری که به نظرم زیاد کار خوش آیندی نیست! 5- شما مادون قرمز میخوای چیکار؟ در روز چند بار ازش استفاده میکنی که یه مزیت حسابش میکنی؟
6-من خودم 9 دلار میدم جهنم و ضرر!! آخه مگه 9 دلار چیه که شما اونو مزیت حساب میکنی شما خیلی قضیه رو سطحی نگاه میکنی و چیز هایی رو ارزش قلمداد میکنی که دارای کم ترین ارزش نزد مردمه!!!!!!!!!
شاید قیمت نوت کم تر از آیپد باشه و لی همه ی امکاناتی رو که ارایه میده در حد متوسطه! که من انتظار داشتم سامسونگ خیلی بیشتر از این ها روش مایه بذاره!
دیگه حرفی ندارم.

Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 Samsung Galaxy Note 10.1 N8000

1392/4/8 آقا هادی عزیز شما اول برو با آیپد کار کن و بعد نتیجه ایی رو که گرفتی به من بگو در ضمن این تبلت از لحاظ قیمت فرق چندانی با آیپد نداره ولی این کجا و آن کجا!!!! و در ضمن تراکم پیکسلی این تبلت 149 ppi هست که در مقایسه با دیگر تبلت ها عدد زیاد جالبی نیست! چرا که به راحتی از فاصله ی نیم متری میتونی پیکسلاشو به راحتی ببینی! و به نظرم با یه نگاه خیلی سطحی میشه قهمید که رزولوشنش پایینه و نیازی هم به گفتن یا دونستن از قبل نداره!
در رابطه با برنامه نصب کردن غیر از اینه که باید فایل دیتا رو بریزی تو پوشه ی فلان و بعدش فایل apk رو کپی کنی و دست به دعا برداری که برنامه اجرا بشه؟ در رابطه با ios شما کافیه که فقط یه فایل رو drag and drop کنی و نیازی هم به اون همه بدبختی بعدش نداره تازه دیوایست هم بعد از و صل کردن به کامپیوتر های دیگه به لطف سیستم عامل ios ویروسی نمیشه و نیازی هم به آنتی ویروس و از این چرت و پرتا نیست!
البته ممکنه این تبلت نیاز های شما رو کاملا برطرف کنه ولی در رابطه با من اصلا باهاش حال نکردم و قصد فروختن هر چه سریع ترشو هم دارم! کسایی که با ios خو گرفتن حرف منو می فهمن و شما هم تا باهاش یه مدت کار نکنی (کلا با دیوایس های اپل) به حرفای من نمیرسید!
باتشکر از مدیریت سایت

Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 Samsung Galaxy Note 10.1 N8000

1392/4/6 سلام ببینید من این تبلتو یه ماه پیش خریدم و اگه زمان دوباره بر میگشت مطمن باش به هیج وجه دیگه این تبلتو انتخاب نمی کردم و به نظرم اصلا به پای آیپد نمیرسه !!!! شک نکن!!!! چون من با هر دوتاش به اندازه ی یه ماه کار کردم و دلایل بهتر بودن آیپد ایناست:
1- همخوانی سخت افزار و نرم افزار خیلی بالاست و اصلا در سنگین ترین بازی ها هم هنگ نمیکنه! شک نکن
2- رزولوشن آیپد بسیار بالاست ولی مال نوت خیلی پایینه! و بعد از یه مدت سردرد میگیری من تجربشو دارم!
3- app های کاربردی ios خیلی بیشتره من خیلی برنامه ها رو میخواستم که تو ios بود ولی تو اندروید نیست!
4-جنس بدنه ی آیپد خیلی بهتره و یه حس خوبی بهت دست میده و قتی باهاش کار میکنی! ولی نوت رو وقتی دست میگیری احساس میکنی 600 گرم پلاستیک گرفتی دستت! فکر نکن که این خیلی مهم نیست بلکه خیلی مهمه !وقتی بگیری می فهمید من چی میگم!
و اما آخرین گزینه : نصب برنامه روی آیپد خیلی آسون تره و با دوتا کلیک نصب میشه! ولی اندروید اصلا اینطوری نیست و برای نصب کردن یه بازی باید حداقل 10 دقیقه زحمت بکشی!
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام