مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شمیم م
  • تاریخ عضویت : 1392/2/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei Ascend Y210D Huawei Ascend Y210D

1392/4/8 دوستانی که این گوشی رو دارن می دونن چطوری میشه باهاش از صفحه ی خودِ گوشی عکس گرفت؟یا به عبارت دیگه همون اسکرین شات...لطفا" کمک کنید نیاز دارم به این قابلیت گوشی...
در ضمن دنبال راهی هستم که احتیاج به روت کردن هم نداشته باشه؛


با تشکر...

Huawei Ascend Y210D Huawei Ascend Y210D

1392/2/25 راستی اینم بگم که کابل یو اس بی و سیم شارژر این گوشی مشترکه و شاید به همین دلیل طول سیم شارژر این گوشی بیشتر از 1متر نیست!هندزفری هم داخل جعبه نداشت.باتری هم به نظر من که کارکردش راضی کننده س،طوریکه تو 24 ساعت اخیر با اینکه مدام دستم بوده تنها 45 درصدش خالی شده!

و یک سوال دیگه؛
وقتی صفحه ی گوشی قفل و بعد خاموش میشه برای اینکه دوباره صفحه روشن بشه و بتونیم قفلو باز و بعد هم از منو استفاده کنیم تنها راه فشار دادن اون دکمه ی بالای گوشی(در واقع همون دکمه ی پاور)هستش؟؟؟چون به جز دکمه ی صدا این گوشی دکمه ی غیز لمسیه دیگه ای نداره!

Huawei Ascend Y210D Huawei Ascend Y210D

1392/2/25 با سلام
دوستان من این گوشی رو خریدم گوشی عالیی هست،من خیلی خیلی تحقیق کردم تا با توجه به پولی که میدم بهترین انتخاب رو داشته باشم و تا اینجاش که کاملا" راضی بودم،من خریدم 395 تومن،همراه با کابل یو اس بی و شارژر و یه مموری 4گیگ!

میشه به من بگید چجوری می تونم باهاش به نت وصل بشم؟وقتی که گوشی رو روشن کردم اون پیام ایرانسل که در رابطه با نصب برنامه ی مورد نیاز جهت استفاده از نت هستش برام اومد اما توش نوشته نرم افزار سازگار با این مدل موجود نیست!

این گوشی قابلیت خوندن فلش رو هم داره؟کسی می دونه به چه صورت؟

با تشکر...
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا