مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohsen v
  • تاریخ عضویت : 1392/2/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

HTC Desire C HTC Desire C

1393/12/20 من این گوشی رو داشتم و دزد برد ولی با توجه به خاطراتی که از این گوشی داشتم و با توجه به رضایتم دوباره رفتم و یکی دیگه از همین رو خریدم و میخوام نظرم که طی مدت 2 سال و با دو عدد از این گوشی بوده رو برای شما دوستان بنویسم:
اگر خواستید بخرید رنگ سفیدش رو بخرید چون هم خط و خش کمتر میگیره هم شیک تره. من هم سفید وهم مشکیش رو داشتم.
از نظر cpu و gpu خیالتون راحت باشه چون من با galaxy s dous و xperia neo l و چند مدل دیگه که قیمت بالاتری نسبت به این داشتن و جدید تر بودن مقایسه کردم اما از اونا بهتر بود. فقط در تنظیمات یا بعضی اپلیکیشن ها ممکن کند عمل کنه ولی در کل خوب روونه.
از نظر دوربین هم خوبه فقط حیف که فلاش نداره برای دوربین و به همین دلیل هم در شب کیفیت میاد پایین.
از نظر پخش آهنگ حرف نداره. یه هندزفری اصلی بیتس براش گرفتم و گوشی ای ندیدم که کیفیت پخش آهنگش از این بالاتر باشه. حتی با آیفون 5c هم تست کردم و این بهتر بود. و این یکی از مزایای اصلیشه.
از نظر باتری اگر گوشی سبک باشه و استفاده زیادی نداشته باشید تا دو روز و نیم جواب میده ولی اگر سنگینش کنین یک روز و نیم جواب میده.
کیفیت صفحه هم مثل بقیه چیزاش خوبه و تراکم پیکسلیش خوبه و چشم رو اذیت نمیکنه.نور صفحش هم زیاده و برای شب میتونین نورش رو تا حد زیادی پایین ببرین. تاچ هم در بین هم رده هاش در وضعیت خوبی قرار داره و از نظر حساس بودن هم خوبه.
از نظر کیفیت ساخت کمتر گوشی ای دیدم که مثل این باشه چون نزدیک به 10 بار از ارتفاع از دستم افتاده و فقط چند تا فرورفتگی ریز روی بدنش بوجود آمده ولی روی صفحش نمیدونم چون ضد خش داشتم همیشه.
از نظر محیط کاربری باید بگم که در هر حالت روون و بدون مشکله و من در این مدت دو ساله 3 یا 4 بار بیشتر در این گوشی هنگ ندیدم که اونم با در آوردن باتری درست میشه.
این گوشی در حال حاضر مقداری قدیمی شده اما برای کسانی که به دنبال بازی یا برنامه های خاصی نیستند مثل من میتونه گوشی خوبی باشه و صاحبش رو اذیت نمیکنه چون من تا حالا برای این گوشی در تعمیرگاه نرفتم.
قیمتش هم هفته پیش از اصفهان پرسیدم 370 تومن.
ببخشید طولانی شد.
با تشکر از سایت mobile.ir

Samsung I9300I Galaxy S3 Neo Samsung I9300I Galaxy S3 Neo

1393/11/1 با سلام من بالاخره این گوشی رو روز یکشنبه خریدم 750 تومن از اصفهان
نظر من راجع به این گوشی کاملا مثبته و با خرید این گوشی موافقم.
مزایا:
دوربین خوب
Cpu خوب
باتری اگر نور صفحه کم باشه تا دو روز جواب میده( البته بدون اینترنت)
سرعت بالای کارکرد
تاچ خوب
معایب:
ظاهر تکراری
جنس ضعیف بدنه
امیدوارم با نظرم کمکتون کرده باشم ولی اگر خریدید پشیمون نمیشید به نظر من

HTC Explorer HTC Explorer

1392/11/16 با سلام به همه ی دوستان.
من این گوشی رو از خرداد دارم و باید بگم که واقعا گوشی خوبیه. من یک آیفون 5 هم دارم و با توجه به گوشی باید بگم که داخل این رنج قیمت حرف نداره.
از نظر cpu و gpu از galaxy ace هم بهتره ولی تنها موردی که داره اینه که رامش پایینه و این مورد رو هم می شه با تعویض رام درست کرد. مورد دیگری هم که بعضی افراد با اون مشکل دارن اینه که حروف فارسی رو جدا از هم می نویسه مثلا سلام رو می نویسه س ل ا م که برای از بین بردن این مشکل باید رامش رو عوض کنید یا می تونید اندروید گوشی رو به اندروید4ارتقاء بدید که این طور هم درست می شه.
اگر در مورد گوشی سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید در سایت پیغام بگذارید جواب میدم.

HTC Explorer HTC Explorer

1392/3/14 این گوشی manager نداره و بدون برنامه نمی تونید اطلاعات توی رم رو ببینید. شما با دانلود و نصب برنامه ی es file explorer می توانید وارد رم شوید وقتی که با بلوتوث رو گوشی برنامه می فرستید می توانید آن را نصب کنید پس بوسیله ی گوشی دیگر به آن برنامه را بفرستید. آن را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

HTC Explorer HTC Explorer

1392/3/10 گوشی خیلی عالی ای است. من قبلا یک دونه داشتم که دزد برد. الان یکی واسه خودم گرفتم. از نظر کیفیت و cpu از خیلی از گوشی های دیگه سره. بازی آسفالت7 رو انداختم روش بدون هیچ عیب و نقص اجرا می کنه. شارژدهیشم عالیه. قبل از اینکه این رو بگیرم گالکسی ace داشتم. ace با اینکه گرون تره ولی اصلا با این قابل مقایسه نیست. تنها نقصی که داره اینه که رامش کمه که برای این هم بردم نمایندگی در اهواز و درستش کردم برام sms رو هم فارسی کرد. الان 96 تا بازی روشه و هنوزم جا داره و سرعتشم کم نشده.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا