مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : جلال ر
  • تاریخ عضویت : 1392/2/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

LG Optimus G Pro E985 LG Optimus G Pro E985

1392/6/16 سلام.
شیراز پاساژ سر داریوش -طبقه دوم سمت راست نمایندگی ال جی هست. من یه هفته پیش به قیمت 1.640 خریدم.فکر کنم چند تا دونه بیشتر نداشته باشه.اگه میخوای بخری دست بجنبون.

دوستان من این گوشی یک هفته است خریدم فوق العاده است.چیزایی رو براوتم میگم که خودم خیلی دنبالش بودم اما کسی اشاره نکرده بود.

1-رمش 2 هست که تقریبا 1 گیگش برای برنامه های خود گوشی هست و یک گیگ رم خالی در اختیار کاربر قرار میگیره که در مقایسه با اس 4 نزدیک 500 مگ رم بیشتر دارین!!!

2-صفحه نمایشش در مقایسه با اس 4 شفافیت بیشتری داره و نوت 2 میخوره !!! و اکسپریا زد با اخرین کنتراست تصویرش برابر 70% کنتراست ال جی هست!!!.

3-تمامی بازی های تاپ و با گرافیک به راحتی اجرا میکنه بدون هیچ لکی.

4-باتریش فوقا لعاده است و خیلی خوب شارژ نگه میداره.
از همه مهمتر 5.5 فول اچ دی هست و دوربینش واقعا عالیه .

تاچش حرف نداره و با کوچکترین لمس برنامه هارو بدون کمترین تعلل اجرا میکنه.
توصیه میکنم رنگ سفیدش بگیرین چون خیلی خوشکله.
به نظر من نسبت به قیمتش از اس 4 هم سره.

GLX G4 GLX G4

1392/2/8 بهتره قبل از حرفهای بی اساس سری به این تاپیک بزنی
http://www.centralclubs.com/glx-t107003.html

GLX G4 GLX G4

1392/2/8 تو خرید این گوشی به خودت شک راه نده.
مطمئن باش پشیمون نمیشی

GLX G4 GLX G4

1392/2/6 برای اینکه مطمئن بشی تو ایران کارخونه داره بهتره با تلفن ادرسش بگیری و بری ببینی و اینقدر تو هوا حرف نزن لطفا.
واقعا بعضی حرفها ...

GLX G4 GLX G4

1392/2/6 پسر خوب من رنگ مشکی این گوشیو دارم و زاویه دیدشم 170 درجه هست.

GLX G4 GLX G4

1392/2/6 من الان گوشیم دستم و به خدا هر چی نگاه میکنم نقطه نارنجی نمی بینم!!!!!!!!!
90% پیکسل سوخته دارن؟!!!!!!!!!! پسی چرا شما اولین نفری هستی که این حرفو میزنی با احتساب 90% حداقل تا الان 9 نفر باید میگفتن گوشی ما ال سی دیش سوخته!
با کدوم دلیل و منطق و برهان و استدلال میگین دوربینش 5 با برنامه رسوندنش به 8 ؟
ما که یک هفته خریدیم 8 هفته دیگه بازم میام تو سایت و بینی و بین الله هر چی تجربه کردم میگم.

GLX G4 GLX G4

1392/2/6 خوب این چیو نشون میده؟
یعنی جنس چینی بده؟
اگه بده پس چرا هواوی خوبه؟
جنس چینی هم عالی،خوب ،متوسط و بد داره سامسونگ میره عالیشو سفارش میده جی ال ایکس هم میره درجه 1 و خیلی خوبش سفارش میده اما سامسونگ پشت قابش میزنه سامسونگ به من و شما می فروشه 2 میلیون تومن و هزاران کارگر کره ای و چینی نون میده ،جی ال ایکس پست قابش میزنه جی ال ایکس و به من و تو می فروشه 700 تومن با گارانتی معتبر و صد ها کارگر ایرانی نون میده.
گذش اون موقعی که اجناس تو آلمان غربی و چکسلواکی و آمریکا تولید میشد،الان اگر غیر چینی بود باید بهش شک کرد

GLX G4 GLX G4

1392/2/6 سلام.
بله موجوده.
زاویه دید بسیار بازی داره به راحتی 170 درجه میتونید تمام مطالب دنبال کنید

GLX G4 GLX G4

1392/2/6 سلام.من مدت 3 ماه تو سایت ها میگشتم تا گشوی خوبی انتخاب کنم و معمولا هر 5 سال یه بار گوشیم عوض میکنم!! تا اینکه به این نتیجه رسیدم که بهترین گوشی برای من همین جی ال ایکس جی 4 هست.الان یک هفته خریدمش و واقعا ازش راضی هستم.قبل از هر چیز یه نکته جالب بگم و اونم اینکه آیا میدونستین بزرگترین صادر کننده قطعات الکترونیکی به آمریکا کدوم کشوره؟ چین بله چین و آیا میدونستین بزرگترین واردات چین از آمریکا چیه؟ زبال و آشغال !! میتونید با یه سرچ ساده به این اخبار برسین.هدفم از گفتن این مطلب چی بود ؟ از قدیم گفتن اگر در خانه کس است یک حرف بس است.دقیقا یادمه 3 یا 4 سال پیش دو یا سه مدل گوشی تاشو از سامسونگ تو بازار بود که هیچ کس طرفش نمی رفت ولی الان همین شرکت به واسطه فقط و فقط تبلیغات و البته کمی نوع آوری بازار گوشی جهان قبضه کرده.مطمئن باشید تمامی قطعات سامسونگ گالکسی نوت 2 چینی هستند ،شک نکنید.مطمئن باشید تمام قطعات اچ تی سی چینی هستند شک نکنید،مطمئن باشید ایسوس و ... همه از قطعات چینی سود می برند.چرا چون نیروی کار تو چین ارزون و فراوان هست .پس ایکه بعضی دوستان در کمال بی انصافی بعضی حرفها رو میزنن واقعا به دور از حس وطن پرستیست.فکر کنم این خیلی خوش خیالی باشه که ما فکر کنیم سی پی یو سامسونگ اس 3 تو کره تولید میشه! یا مثلا قاب سامسونگ تو توکیو تولید میشه!
پس با این تفاسیر که همه در باطن بهش رسیدن و شاید در ظاهر به خاطر بعضی تعصبات بیجا بهش اذعان ندارند ،بی خود و بی جهت ایراد های بنی اسرائیلی نگیریم.
من تو این مدت که با جی 4 کار کردم واقعا ازش راضی بود و به هر کسی هم که نشون دادم واقعا تعجب کرده.شاید یکی از مهم ترین دلایل خرید این گوشی هم ایرانی بودنش بود.چون خدا رو شکر پول برای خرید نوت 2 هم داشتم اما وقتی یه مقایسه ساده کردم متوجه شدم که تفاوت اس 3 با نوت 2 با جی 4 با اکسپریا زد در حد خیلی خیلی کمیه.همشون اندروید دارند،برنامه های مختلف روشون نصب میشه فقط ممکنه توی برخی بازی ها با هم فرق کنند که به نظر من گوشی برای بازی نیست برای انجام امورات شخصی و روزانه و اینترنت گردی هست.
البته به نظر من این گوشی جا داره بهتر بشه مثلا اگر دوربینش همسطح با بدنه بود بهتر بود یا اگر رمش 1 بود عالی میشد و یا بهتر بود حافظه داخلی گوشی واقعا 4 باشه نه 2.5 .
من به تمام کسانی که دنبال خرید یه گوشی بزرگ با امکانات مناسب و خوب و قابلیت های بالا برای انترنت گردی،دیدن فیلم ،جی پی اس و مکان یابی و انجام بازی برای سرگرمی به صورت محدود با قیمت مناسب هستند به شدت جی 4 پیشنهاد میکنم.
البته همون روز اول یه مموری 16 براش بگیرین تا مثل من اذیت نشین + یک هندزفری خوب چون به نظرم خیلی جالب نباشه یه گوشی اندازه آجر بگریم کنار سرمون البته این پیشنهاد برای تمام کسانی هست که از فبلت ها استفاده میکنند و در آخر پولتون بابت تفاوت های بسیار اندک که بعد از یک هفته عادی میشه دور نریزید.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا