مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mr N
  • تاریخ عضویت : 1392/2/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi Note 4G Xiaomi Redmi Note 4G

1394/3/13 دوست عزیز برنامه های گوگل خیلی راحت نصب میشه.

یه برنامه هست به اسم google installer. اول باید اون رو نصب کنی. اگه تو اینترنت گیر نیوردی ایمیلت رو اینجا بذار تا برات بفرستم

Xiaomi Redmi Note 4G Xiaomi Redmi Note 4G

1394/2/30 سلام دوستان

من یکی از ورژن های این گوشی شائومی را تازه گرفتم. یکی از اقوام مستقیم از چین برام آورده. تو خود چین ورژن های خیلی مختلفی از این گوشی هست. گوشی من نسخه HM Note 1 s هستش و تفاوتش با این گوشی در اینه که گوشی من دو سیم کارت هست و این تک سیم کارت. گوشی من با رم 1 گیگابایت هست و این گوشی با رم 2 گیگابایت. پردازنده گوشی من snapdragon 410 هست و این گوشی snapdragon 400. بقیه چیزهاشون عین همدیگه هستش.

قیمتش برای من 520 تومن درومد که با این قیمت همچین گوشی فوق العاده هستش!! وضوح HD برای یه صفحه نمایش 5.5 اینچی ممکنه کافی به نظر نرسه ولی در عمل من هیچ مشکلی با صفحه نمایشش ندارم و خیلی هم خوبه. زیر نور افتاب هم خوبه. یکم سنگینه ولی خوش دسته.

دوربینش 13 هستش که باز هم برای یه گوشی با این قیمت خیلی عالیه. دوربینش از گوشی قبلیه من که سونی اکسپریا T (با دوربین 13 بود) با اطمینان میتونم بگم بهتره. تنظیمات دستیش خوبه و رابطه کاربری عکاسی و رابطه کاربری (لانچر) خود شائومی که MIUI هست هم خوب هستن. فقط یه سری برنامه چینی از اول رو خود گوشی نصب هست که گاهی اوقات پیام میدن و درست معلوم نیست چی میگن :)

سرویس های گوگل (جیمیل، پلی استور، یوتیوب و...) روی گوشی نصب نیستن، ولی خیلی راحت نصب کردن خودم. گوشی من دو تا اسلات سیم کارت داره، یکی اسلات مخصوص سیم کارت نانو 4G هستش و یکی میکرو سیم کارت میخوره برای 2G و 3G. هنوز سیم کارت 4G ندارم تست کنم. امیدوارم با 4G ایرانسل سازگار باشه.

دیگه اگه سوالی بود بفرمایید.

Sony Xperia T Sony Xperia T

1393/10/17 دوباره سلام

با استفاده از towelroot ظاهرا گوشیم روت شده. چطور میتونم مد دوربین رو نصب کنم؟

Sony Xperia T Sony Xperia T

1393/10/17 سلام دوستان

تعدادی از کامنت های قبلی رو خوندم ولی راستش چون تا بحال کار روت کردن و فلش زدن و این کارها رو انجام ندادم، ممنون میشم کمی پایه ای جواب من رو بدید.
من گوشی اکسپریا T اندروید 4.3 دارم با بیلد نامبر 199
از کیفیت دوربین گوشی اصلا راضی نیستم. در واقع کیفیتش افتضاح هستش، به خصوص در فضای داخل. اصلا جزئیات در عکس دیده نمیشه و عکس ها طوریه که انگار یه ابر روشون رو گرفته. گوشی قبلی اکسپریا S اصلا این مشکل رو نداشت، نمیدونم چرا این اینجوریه.
خوندم آقا آرش گفتن با نصب مود میشه کیفیت عکس رو بهتر کرد ولی برای این کار ظاهرا باید گوشی رو روت کرد. میشه روت کردن گوشی من رو خیلی ساده توضیح بدید لطفا؟

Nokia Lumia 1320 Nokia Lumia 1320

1392/9/2 دوست عزیز

اگر قیمت یک گوشی را 300 دلار اعلام میکنن دلیل بر این نیست که تاجر (وارد کننده) هم 300 دلار میخره. قیمت 300 دلار برای مصرف کننده هست. وارد کننده ای که به تعداد بیشتر میخره با قیمت پایینتری جنس را میخره.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا