مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهزاد ا
  • تاریخ عضویت : 1392/2/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 52

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 52 مورد

HTC One HTC One

1394/7/8 دوست عزیز لطفا قبل از نظر دادن یکم راجب موضوعی که میخواهید نظر بدید ، مطالعه بکنید
http://www.dxomark.com/Mobiles

در سمت راست صفحه لینکی که دادم ، رنکینگ دوربینهای موبایل مشاهده میشه. دوربین ام 9 که شما فرمودید در رتبه ی 26 هست و گالاکسی اس 4 که همسال وان ام 7 هست از پرچمدار امسال اچ تی سی هم بالاتره.
نکنه فکر میکنید کل دنیا با تعصب شما برخورد میکنن؟

من همیشه گفتم که گوشی های اچ تی سی حرف ندارن و همه چیزشون عالیه بجز دوربینشون.

لطفا اگر میخواهید جواب بدید ، لطفا با منبع حرف بزنید و تعصب رو کنار بگذارید. با تشکر از شما

HTC One HTC One

1394/6/29 دوست عزیز دوربین این گوشی توی روز واقعا خوبه و عکسای شفافی میگیره ولی توی شب هم امتحانش کن. نوت دو که خیلی قدیمیه ، اگر امکانش رو داری با گالاکسی اس 6 مقایسه کن تا متوجه بشی که عکساش به نسبت گوشی های سری اس سامسونگ هیچی برای گفتن نداره. همون فیلم برداری در شب هم من با اس6 اصلا مشکل گم کردن فوکوس رو ندارم خب. گوشی منم دقیقا 801 اس بود که از مالزی خریده بودم. میبینی که انتظار slr رو ندارم فقط به عنوان دوربین دم دستی انتظار دارم که این گوشی نیازهای منو حداقل برآورده نمیکرد ولی اس 6 برآورده میکنه. لطفا اول مقایسه کن بعد جواب بده.
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=6849&idPhone2=5313
اینم لینک مقایسه دوربین این گوشی با اس 6 ( هرچند که بدلیل تفاوت زمان تولید اصلا مقایسه درستی نیست) ولی ببینید که عکسای گوشی های روز کجا هستن و عکسای این گوشی کجا هستن.
همه دنیا اچ تی سی رو بخاطر ضعف دوربینش کنار گذاشتن. و حقیقتا هم تنها ضعف اچ تی سی دوربینشه و از بقیه جهات بهترین گوشی هارو میزنه

HTC One HTC One

1394/6/28 من تعجب میکنم که چطوری شما دوربین این گوشی رو حتی نزدیک s5 کردی ، چه برسه به مقایسه. دوستان همانطور که قبلا هم عرض کردم ، همه چیز این گوشی عالیه جز دوربینش. واقعا دوربینش تنها موردی بود که باعث شد بفروشمش. خداییش اگر دوربین براتون مهم نیست و میتونید همراهتون یک دوربین دستی جداگانه حمل کنید ، نگهش دارید. دوستان برای مقایسه عکسهای این گوشی با گوشی های دیگه حتی میتوانید از سایتهای معتبر بین المللی هم کمک بگیرید. در مورد فیلمبرداری این گوشی هم بگم که فیلمبرداریش توی نور روز و محیط های با نور مناسب عالیه ولی در جاهای یکم تاریک و مثلا مهمونی های یکم تاریک اصلا خوب نیست و همش فوکوس رو گم میکنه و تار میگیره.

HTC One HTC One

1394/6/12 حقیقتش رو بخوای من هم این گوشی رو داشتم و اینقدر از دوربینش زده شدم که کلا از اچ تی سی کوچ کردم و الان سامسونگ اس 6 دارم. باید بگم که اس 6 دوربینش محشره و برای کسی که از اچ تی سی ام7 یکدفعه بره اس 6 بخره واقعا تفاوت از زمین تا آسمان است. ولی نرم افزار و کیفیت قطعات داخلی اچ تی سی خیلی از سامسونگ بهتره. نرم افزار سامسونگ یک محدودیت هایی داره که آدم باورش نمیشه. مثلا وقتی دوتا اکانت رو توی کانتکتت به هم لینک میکنی ، نمیتونی تعیین کنی اسم کدوم یکی رو روی اکانت تشکیل شده بذاری و حتما باید حواست باشه اول روی اکانتی بری و لینک رو بزنی که اسمشو میخوای اسم اکانت مشترک بذاری. یا خیلی سنگین و با کندی و لگ بعضی از کارا رو انجام میده. از لحاظ سخت افزار داخلی هم مثلا سرعت جی پی اسش یا قدرت وای فای و آنتن موبایلش نسبت به اچ تی سی ضعیفتره. پس دوستان عزیز اگر دوربین براتون خیلی مهمه بیاین سامسونگ بگیرین و اگر اهمیت دوربین براتون زیاد نیست حتما همون اچ تی سی رو بگیرین. حواستون به سال ساخت گوشی و پشتیبانی 2 ساله آپدیت هم باشه و ترجیحا پرچمدار بگیرین که شرکت سازنده خودشو موظف بدونه که تا آخرین و بروزترین آپدیتها رو اول برای شما منتشر کنه.

HTC One HTC One

1394/3/23 دوست عزیز شما بین دوتا پلتفورمی موندین که اصلا هیچ ربطی به هم ندارن. بهتون توصیه میکنم اصلا طرف بلک بری نرید که سر قضیه برنامه هاش به مشکل بر میخورید و همین روزاست که بلک بری هم اعلام ورشکستگی کنه. پس بهتره در وحله اول سراغ پلتفورم اندرویید برید. پس جواب سوال اولتون شد اچ تی سی وان.
در خصوص کیفیت دوربین بگم که اگر سری های آخری تولید اچ تی سی وان رو بگیرید که مشکل بنفشی دوربین نداشته باشن ، تا حدودی دوربین پشتی راضیتون میکنه. البته بگم که 4 مگاپیکسل بدرد دیدن روی گوشی و حداکثر مانیتور و یا شییر در شبکه های اجتماعی میخوره و نه بیشتر. روی زوم بر روی عکسا اصلا فکر نکنید. دوربین سلفی این گوشی نسبت به زمان تولیدش خوبه ولی گوشی های امروزی حداقل 5 مگا پیکسل رو دارن. پس در مقایسه با گوشی های امروزی مثل دیزایر 820 اچ تی سی که یک میان رده هم هست ، کم میاره.
در خصوص آپدیت ها باید بگم خدمتت که به گفته خود اچ تی سی در سایتش ، دیگه منتظر آپدیتهای بزرگ و اساسی برای این گوشی نباید باشید و مدت پشتیبانی آپدیتهای سیستم عاملی برای این گوشی به پایان رسیده.
جنس بدنه و کیفیت صدای اسپیکر و هدفون و همچنین کیفیت ال سی دی حرف نداره و واقعا کسی پیدا نمیشه که منطقی باشه و از این آیتمهای این گوشی لذت نبره.
سنس اچ تی سی که اصلا نیاز به تعریف نداره. بهترین پوشش برای اندرویید همین سنس اچ تی سیه.

HTC One HTC One

1394/3/23 دوستان تورو قرآن اطلاعات غلط ندید.
1- وان توقف تولید شده و اچ تی سی طبق قوانین خودش فقط دو سال پشتیبانی آپدیت رو از گوشی هاش داره پس پشتیبانی آپدیت برای وان تموم شده ولی شاید کرم اچ تی سی باعث بشه سنس 7 هم بده برای این گوشی.
2- علاوه بر رنگهایی که دوستمون اشاره کردن ، آبی اون هم تولید شده ولی خیلی کمه.
3- 801e قدیمیتر از سری s و یا n نیست فقط برای منطقه های مختلف هستند. e برای خاورمیانه و فاقد پشتیبانی 4g یا lte. سری s برای آسیای شرقی ( چین ، تایوان ، مالزی و ...) و دارای 4g با فرکانس کاری اون منطقه و کاملا سازگار با سیستم ایران. سری n برای اروپا و آمریکا و دارای 4g با فرکانس کاری اون منطقه و باز سازگار با ایران. بهتره سری n و یا s رو بخرید همراه با حداقل 32 گیگ اینترنال استوریج.
4- حاشیه دور این گوشی کاملا پلاستیکیه ولی چون بین بدنه آلومینیومی و صفحه قرار گرفته ، جنسش زیاد ملموس نیست. این گوشی نسل اول سری وان با بدنه آلومینیومی هست و لی پلاستیک هم داره.

در مجموع گوشی خوبیه در رنج قیمتیه خودش ولی از دوربینش زیاد توقع نداشته باشید. سری های اولش دوربینشون در تاریکی بنفش میشد ولی سری های 2013 و اوایل 2014 این مشکل برطرف شد.
کیفیت صدای اسپیکراش و هدفونشو حتی گالاکسی اس 6 هم نداره. باطری متوسطی داره و حدود یک روز دوام داره که با کار کشیدن شدید ازش ممکنه یک روز هم دوام نیاره.
هنگام شارژ همه گوشیا داغ میشن و این گوشی هم همینطوره و بدلیل آلومینیومی بودنش این داغی رو مستقیم به دست شما منتقل میکنه. اگر هنگام شارژ شدن باهاش کار سنگین بکنید هم باطریش به مراتب بیشتر داغ میشه و هم سی پی یوش داغ میکنه که باعث میشه که اولا دستتون بسوزه و ثانیا تاچ صفحه مختل میشه و درست تاچ رو دریافت نمیکنه تا زمانی که خنک بشه و ثالثا با چشمک زدن ال ای دی شارژ ، شارژ متوقف میشه تا باطری منفجر نشه. بهتون توصیه میکنم که به هیچ وجه در هنگام شارژ شدن ازش کار سنگین نکشید. در این شرایط باطری آسیب جدی میبینه. مدت زمان شارژ شدن از 2.5 ساعت تا 4 ساعت هم طول میکشه بسته به برنامه های در حال اجرا. شارژرش 1 آمپره و شارژرهای قویتر اصلا توصیه نمیشه چون باطری رو نابود میکنن.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/3/12 سلام، به نظرتون چرا باید باطری گوشیم شب که میخوابم و ساعت یازده و نیمه و صبح بیدار میشم ساعت شش و نیم، در شرایطی که ایرپلن مود هست و کلیه شبکه ها خاموش است و صفحه هم خاموش است و کلیه برنامه ها بسته است، دوازده درصد به عنوان فون ایدل کم کنه؟ گوشی قبلیم حداکثر در این شرایط سه درصد کم میکرد. آیا اشکالی وجود داره؟ در این شرایط اس شش اصلا باطری خوبی نداره.

HTC One HTC One

1394/3/10 سلام ، من مهاجرت کردم از این گوشی ، توی این دو سالی که این گوشیو داشتم خیلی دوستش میداشتم. به نظرم از نطر صوتی حرف نداشت ، کیفیت صفحه نمایشش هم خیلی خوب بود فقط از سه تا موردش ناراضی بودم. 1- دوربین بنفشش 2- حاشیه دور عظیمش 3- زمان شارژ شدنش . بالاخره توی زمان خودش یکی از بهترینها بود.
الان با اینکه از برند سامسونگ زیاد خوشم نمیاد ولی رفتم گالاکسی اس 6 خریدم چون واقعا به نظرم گوشی خوبی اومد. الان اگه بخوام با این مقایسش کنم هرچند کار درستی نیست ولی باید به اطلاعتون برسونم که گالاکسی اس 6 سامسونگ بعد از دو سال که بعد از این گوشی اومده ، هنوزم کیفیت صدای اسپیکراش و هم صدای هدفونش به این نمیرسه... ولی توی دوربین گالاکسی خیلی بهتره و همچنین توی زمان شارژ شدن که یک ساعته شارژ میشه و برای ما اچ تی سی دارا واقعا عین معجزه میمونه.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/30 دوستان سلام ، حقیقتا من طرفدار اچ تی سی هستم و الانم اچ تی سی وان m7 دارم، همیشه از گوشی های سامسونگ بدلیل جنس بدنه و هنگها و لگهای بی مورد خوشم نمیومده تا زمانی که s6 رو دیدم ، به نظرم از نظر بدنه که خیلی بهتر شده ولی از شما دوستان که این گوشی رو دارید تقاضا دارم بفرمایید که این گوشی آیا هنگی و یا لگ داره یا نه. اچ تی سی من تا به امروز هیچوقت هنگ نکرده و هیچوقت بخاطر سرعت پایینش ریستش نکردم و هیچوقت لگ نزده ، اگر این گوشی ( s6 ) هم همینطور باشه ، توی خریدش شک نمیکنم. خیلی خوشم اومده از این گوشی ، لطفا راهنمایی فرمایید.

HTC One HTC One

1394/1/20 با سلام
برای بک آپگیری اول یک بک آپ از کانتکتتون بگیرین که توی منوی کانتکت موجود هست و توی یک فایل همه کانتکت رو سیو میکنه ، توجه داشته باشید دوستانی که کانتکتشونو روی جیمیلشون سیو میکنن ، نیازی به بک آپ گیری ندارن و به محض معرفی حساب گوگل به گوشی ، کلیه کانتکت مجدد از حساب گوگل دانلود و قابل استفاده خواهد بود. برای بک آپ گیری از اس ام اس ها نیز کافیه توی منوی اس ام اس ها گزینه بک آپ رو بزنید تا توی یک فایل کلیه اس ام اس هاتونو سیو کنه. سپس گوشی رو به کامپیوتر متصل کنید و کلیه فایلهایی که میخواهید رو برای خودتون روی کامپیوتر کپی کنید. دقت کنید که فایلی در فلدر اصلی (روت) گوشی موجود هست که مربوط به بک آپ کانتکتتونه که اونم باید کپی کنید، یک فولدر نیز موجوده که بک آپ اس ام اس هاتونه که اونم به همون ترتیبی که هست بر روی کامپیوتر کپی کنید. وقتی مطمئن شدید که همه اطلاعاتتونو کپی کردید ، گوشی رو خاموش کنید و بگذارید 10 ثانیه خاموش بمونه. بعد با نگه داشتن دکمه ولوم پایین و زدن دکمه پاور ، گوشی روشن شده و وارد منو میشود. سپس به کمک دکمه ولوم پایین ، گزینه ریست فکتوری رو انتخاب و دکمه پاور رو یک عدد بزنید. کلیه اطلاعات گوشی اعم از برنامه ها ، عکسها ، موزیک ها ، سیو بازی ها و کلا کلیه چیزها پاک شده و همه چیز به روز اولی که گوشی رو از بازار خریدید برمیگرده منتها با آندرویید 5. سپس برنامه هاتونو از طریق اینترنت نصب کنید و بعد با اتصال به کامپیوتر ، اطلاعاتی رو که بک آپ گرفتید مجدد به جای اولشون برگردونید. توجه داشته باشید که فقط اون فایلهایی رو برگردونید به سر جایشون که میدونید چیه و از برگردوندن فایلهای سیستمی و یا فایلهای برنامه های قبلی خودداری کنید. سپس با دستور ری استور از منوی اس ام اس ها ، کلیه اس ام اس هاتونو برگردونید و با دستور ری استور در کانتکت ، کلیه کانتکتتونو برگردونید.
تبریک میگم شما یک گوشی تازه نفس و کاملا سریع با مصرف باطری کمتر خواهید داشت.

HTC One HTC One

1394/1/19 سلام
منم به 5 آپدیت کردم
دوستان توجه داشته باشند اونایی که میگن کند شد یا باطری مصرفش زیاد شده:
گوشیم بعد آپدیت خیلی کند و با لگ شد ولی با تجربه ای که از آپدیتهای قبل داشتم فورا از همه چیز بک آپ گرفتم و هارد ریستش کردم. الان مصرف باطری بطرز محسوسی کاهش پیدا کرده و همه چیز به روونی سابق همراه با زیبایی های اندرویید 5 داره اجرا میشه. به نظرم بعد از هر آپدیت سنگین ، حتما باید گوشی رو هارد ریست کرد تا همه موارد و تنظیمات جدید اعمال بشه. حقیقتا باطریش خیلییییی بهتر شده و تقریبا باعث شد از تعویض گوشی فعلا منصرف بشم.

HTC One HTC One

1393/12/26 مال منم 707 هست ولی آپدیت نیومده ، تقریبا ساعتی 2بار چک میکنم. ازش خسته شدم ، همین روزاست که بفروشمش برم یه برند دیگه بخرم. تازه امروز سایت HTC رو دیدم با افتخار نوشته: خبر خوب اینکه آپدیت لولیپاپ برای این گوشی منتشر شده و خبر بد اینکه این آخرین آپدیت بزرگ هست برای این گوشی. یکجورایی منظورش اینه که منتظر سنس 7 نباشین. نمیخوام تبلیغ کنما ولی دلم یک گوشی ضد آب میخواد !!!

HTC One HTC One

1393/12/13 من از زمان گوشیای آی میت که اکثرا تولید اچ تی سی بود ، طرفدار این برندم. اچ تی سی تاچ ، اچ تی سی اچ دی 2 ، اچ تی سی دیزایر اس ، وان ایکس و حالا وان ام 7 رو دارم. تقریبا خیلی وفادارم به اچ تی سی ولی همیشه یکجای کار باید بلنگه. اچ تی سی سر آپدیتهاش بارها منو رنجونده. اون قضیه دیزایر اس که مرد تا اندرویید 4 براش بده رو شاید یادتون باشه یا قضیه آپدیت نشدن وان ایکس به 4.4 رو شاید یادتون بیاد. حالا هم وان ام 7 من هنوزم که هنوزه براش آپدیت نیومده در صورتی که یک هفتست که ام 7 بعضیا آپدیت شدن. نمیدونم ولی احساس میکنم اچ تی سی یک جاهایی کم میذاره توی گوشیاش بالاخره. الان گوشی من تقریبا دوربین نداره ، یک تصویر بنفشه که یکم عکس لابلای بنفشیا پیداست. جرمم هم اینه که سری اول وان ام7 رو خریدم. ایراد بعدی که بهش وارده که شاید زیاد هم مهم نباشه تاچ فقط 2 نقطه ایه گوشیمه. گوشیای دیگه تا 10 تا انگشت رو در آن واحد ساپورت میکنن ولی در بهترین حالت شاید ، تاکید میکنم ، شاید سه تا انگشت رو روی صفحه بفهمه. باجناقمو مجبور کردم بین اس4 که مورد علاقش بود و ام 7 که مورد علاقه من بود ، ام7 رو بخره. بعد از 6 ماه کلا گوشیش خاموش شد و تا این لحظه کسی موفق به روشن کردنش نشده. نتیجه اینکه هروقت منو میبینه تیکه میندازه. خیلی اچ تی سی رو دوست دارم ، ببخشید دوست داشتم. آلان به فکر مهاجرت افتادم ، من یک مهاجرم، از سامسونگ زیاد خوشم نمیاد ، بقیه برندها هم تقریبا همه یک جاییشون میلنگه. شاید سونی زد 3. دلداریم بدین شاید باز اچ تی سی خریدم :-(

HTC One HTC One

1393/12/12 این اچ تی سی هم شورشو در آورده. چه معنی میده که برای یکسری اندرویید 5 الان میاد برای یکسری یک ماه بعد؟ چرا من نباید بتونم دانلود کنم؟ یکی از دوستان هم لینک دانلود مستقیمشو از سایت اچ تی سی گذاشته بود که 1.4 گیگ بود فایلش که دانلودش کردم ولی متاسفانه برای اپراتورهای منطقه آمریکا بود و اصلا نصب نشد. هیچی دیگه روزی 5 دفعه دارم چک فور آپدیت رو میزنم و هردفعه میزنه نو آپدیت و تو دلش میخنده بهم

HTC One HTC One

1393/6/31 چرا راهنمایی غلط میکنید؟ کی گفته 801s نباید خرید؟ دلیلتون چیه؟ دوستان 801n و 801s هردو 4g ساپورت میکنن و هردو هیچ مشکلی ندارن ، s برای سنگاپور و چین ساخته شده پس زبان چینی رو ساپورت میکنه و از زبان فارسی در کی بوردش پشتیبانی میکنه ولی منوی فارسی نداره. n برای اروپا و آمریکاست و اونم عینا به همین شکل فقط چینی و هندی نداره. دیگه هیچ فرقی باهم ندارن. آپدیتها اول از همه برای نسخه های s و e میاد. ( منم اگه گوشی تولید میکردم اول برای منطقه خودم آپدیت میدادم بعد برای اونور دنیا) راستی تنها تفاوت s و n توی فرکانس شبکه های 4g شونه که جفتشون با 4g که توی ایران قراره بدن ، سازگارن. پس نگران چیزی نباشید فقط e نخرید یا اگرم میخرید باید به حداکثر سرعت 3g ( که اونم توی ایران فعلا بصورت داغون ارائه میشه ) رضایت بدید.

HTC One HTC One

1393/5/16 دوست عزیز ، متاسفانه شما اطلاعات درستی ارائه نکردید ، گوشی HTC One M7 هم فیلم فول اچ دی پخش میکنه و هم بازی NFS Most Wanted رو ، منتها بعضی از سایتهایی که از برندهای دیگه پشتیبانی میکنن،برای کوبیدن این گوشی متاسفانه این آزمایشات رو به غلط منتشر کردن که نمونه فیلم سیاه شدن صفحه در اجرای موست وانتد رو در سایت یوتیوب و ... شاهد هستیم. بنده خودم NFS رو نصب و بعد از دانلود دیتا فایل سالم و اصلی ، این بازی رو بدون کوچکترین لگی بازی کردم. در مورد فیلم فول اچ دی هم اگر از پلیرهای موجود در مارکتهای معتبر استفاده کنید ، به راحتی پخش خواهد کرد. لطفا امتحان کنید بعد نظر بدید.

HTC One HTC One

1393/4/18 منم 801S دارم ، از مالزی هم خریدم ، مشکل بنفشی دارم ، کیبورد فارسی هم نمیخواد ، از آپدیت 4.3 به بالا خود HTC Keyboard فارسی رو به راحتی ساپورت میکنه. منو فارسی نداره که بهتر ، به نظرم منوی فارسی خیلی خزه. ( همه پوشه های من ، تنظیمات ، مرورگر فضای مجازی ،قرارهای ملاقات من ،دفترچه تلفن،...) خیلی خزه دیگه خداییش عوضش از گوشیای توی ایران که 801E هست ، آپدیتش زودتر میاد. LTE هم که ساپورت میکنه خداییش به نظر من از 801N که مال اروپاست هم بهتره.

HTC One HTC One

1392/4/31 روی جعبه یک برچسبی هست که روی اون نوشته مدل رو

HTC One HTC One

1392/4/30 دوست عزیز اول بگم که توی منوها به آدرسی که میگم برو:
setting-mobile data-network mode
فکر کنم اونجا LTE رو پیدا کنی
برای آوردن بوت لودر باید گوشی رو خاموش کنی و با نگه داشتن دکمه ولوم دان روشنش کنی و اینقدر نگه داری دکمه ولوم دان رو که وارد یک منو بشه. اون بالا ببین چی زده M7-u یا M7-UL
فقط هواست باشه این منو خطرناکه و اگر اشتباه کنی ممکنه گوشیت ریست فکتوری بشه. بعد از دیدنت با دکمه ولوم دان بر روی پاور آف برو و دکمه حخصثق رو بزن تا گوشیت خاموش بشه. بعد دوباره گوشیتو عادی روشن کن.
در جواب دوستمون که راجب مدلهاش پرسیده بود، من قبلا هم توضیح دادم ولی دوباره میگم. مدلها از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی ندارن ولی از لحاظ نرم افزاری متفاوتن. توی ایران هیچ فرقی نداره که کدوم رو بگیرین چون ما داریم از شبکه 2G استفاده میکنیم و رایتل هم که خودشو کشته داره 3G ارایه میده پس توی این سطح هیچ فرقی نداره که کدوم رو بگیرین.
801E این مدل برای خود تایوان ساخته شده و اوایل تولید از شبکه LTE یعنی نسل 4 موبایل پشتیبانی نمیکنه. پس اگر ایران نیستید و جایی که هستید شبکه نسل 4 رو داره و شما سری اول تولید 801E رو بگیرین، به مشکل بر میخورید.
801S این مدل برای اندونزی و سنگاپور ساخته شده ولی همونطور که میدونید چون سنگاپور تقریبا نصف تهران هم نیست ولی بزرگترین بندر تجاری دنیاست، تقریبا میشه گفت این مدل برای آسیا و خاورمیانه و تقریبا آفریقا ساخته شده و کلیه شبکه ها رو با فرکانس آسیا و آفریقا ساپورت میکنه.
801N این مدل به اشتباه همه فکر میکنن بهترین مدل و کاملترین مدله در صورتی که هیچ فرقی با 801S نمیکنه جز ساپورت فرکانس نسل 4 اروپا و آمریکا.
دوستان بازم میگم تفاوت فقط در فرکانس نسل 4 هست که اصلا برای ایران مهم نیست. در ضمن اگر هرکدوم از مدلا رو بگیرین با تغییر رام و رادیو میتونید به مدل دیگر تبدیلش کنین.

HTC One HTC One

1392/4/26 آره حق با شماست ولی از نظر سخت افزاری فرقی ندارن و این نرم افزاریه که 801E از LTE پشتیبانی نمیکنه.
توی سایت XDA بررسی کردم و متوجه شدم که 801E توی بوت لودرش نوشته M7_u که نشون میده LTE ساپورت نمیکنه ولی برای من با اینکه 801E هست اونجا نوشته M7-ul که یعنی LTE ساپورت میکنه. کلا مثل اینکه اوایل تولیدش اینطوری بوده و تولید الان همه مدلها همه چی ساپورت میکنن.
برای آگاهی دوستان 801E مخصوص تایوان هست - 801S برای هنگ کنگ و سنگاپور هست - 801N هم آمریکا و کانادا و اروپا هست.
من از مالزی خریدم با لینک آقا سینا هم چک کردم
http://219.80.249.25/IMEIQuery/IMEIQuery.aspx?ct=zh-CN
نوشت مرکز فروش مالزی و کمتر از 2 ماهه تولید شده.
روی جعبه نوشته 801E و کلا SARش هم با 801S متفاوته ولی توی منوی Mobile network هم زده LTE ساپورت میکنه.

HTC One HTC One

1392/4/24 اندکی صبر سحر نزدیک است دوست عزیز. من آپدیت رو گرفتم منتها من گوشیمو از مالزی گرفتم و ماله آسیاست. ولی پریروز توی تهران آپدیت کردم. از طریق وای فای اول یک فایل 1.4 مگی میاد که دانلود میشه و بعد از اینستال ری استارت میکنه و بعد آپدیت اصلی که 400 مگه تقریبا دانلود میشه و بعد یه 5 دقیقه ای نصب طول میکشه و بعد اندروید 4.2.2
من از وقتی آپدیت کردم یک جورایی احساس میکنم باطریم بیشتر دوام میاره. کلا زیاد تغییری نمیکنه. این درصد باطری هم که میزنه خیلی خوبه.

HTC One HTC One

1392/4/23 دوستان سلام، من حدودای 1 ماه پیش یکی با گارانتی یاس از مرکز موبایل خریدم 2700 مدلش هم 801s بود. متاسفانه در سفری که به مالزی داشتم اونجا ازم دزدیدن و یکی اونجا خریدم که با کارت گارانتی اینترنشناله خود اچ تی سی هست حدودای 2300 در اومد که این 801e هست. جالبه که چوی این جدیده شارژرش از این سه شاخه ها هست، جعبش از اولی بزرگتره. راجب مدل سرچ کردم خیلی کم بحث شده و تقریبا دقیق معلوم نفهمیدم که سری s چیچیه و یا فرقش با سری e چیه. دیروز هم آپدیت 4.2.2 رو براش توی ایران اومد و دانلود کردم. تنها تفاوتش با اولی ساپورت زبانهای هندی و چینی و کری بیشتر از گوشی اولیه بود که معلومه اولیه ماله خاورمیانه بوده و این مال آسیا. هیچ فرق دیگه ای هم من ندیدم.

HTC One HTC One

1392/4/12 همه حرفات درست جز اینکه همیشه گوشی های HTC با وای فای آپدیت میشن و نیازی به متصل کردن به کامپیوتر نیست. کافیه با وای فای به یک اینترنت تپل وصل بشی. برای ایران هم هنوز نیومده. تقریبا هر روز چک میکنم. راستی دوستان گوگل یک کیبورد زده که میتونید از توی مارکت پلازا دانلود کنید به اسم GOOGLE KEYBOARD که فارسی رو خیلی خوب ساپورت میکنه. اونایی که گوشیتون کیبورد فارسی نداره یا عربی داره فقط ، این کیبورد رو دانلود کنید خیلی خوبه. حتی از کیبورد GO هم بهتره

HTC Butterfly S HTC Butterfly S

1392/4/5 دوست عزیز پردازنده گوشی با کامپیوتر فرق میکنه ، همونطور که در دنیای کامپیوتر پردازنده نوت بوکها هم با دسکتاپ ها فرق داره و پردازنده های اینتل با یک حرف ام اول اسمشون قابل تشخیص هستن که برای نوت بوک هستند یا دسکتاپ. تفاوت در مصرف بهینه تر انرژی و بعضی از قابلیتهای صرفه جویی از قبیل کم کردن فرکانس کاری در زمان بیکاریه سیستمه. برای موبایل هم به همین ترتیبه. مثلا وقتی گوشی هیچ چیزی اجرا نمیکنه 3 هسته کاملا خاموش میشن و یک هسته هم در حداقل فرکانس کار میکنه. پس میبینی که قابلیتهاش با کامپیوتر متفاوته. از اون گذشته معماری پردازنده این موبایلها بر پایه ARM هست برای همینه که فعلا کسی نتونسته پردازنده های اینتل رو مستقیما بر روی این گوشیا بذاره. پردازنده Snapdragon روی هر گوشی که سوار بشه ، فرقی نمیکنه که مارکش چی باشه ، یکجور حرارت تولید میکنه، اگر دقت کنی قبل از این گوشی ، سامسونگ هم در مدل 9505 این پردازنده رو با همین فرکانس بکار برد که با مقایسه ای که در سطح دنیا بین دو گوشی 9500 و 9505 سامسونگ انجام شد ، مشخص شد که 9505 بهینه تر باطری مصرف میکنه و کمتر هم حرارت تولید میکنه. پس میبینی که این گوشی در بدترین شرایط کاری باز هم از GALAXY S4 کمتر گرم میکنه. دوستان این گوشی بسیار گوشی خوبی خواهد بود منتها کیفیت ساخت One رو نخواهد داشت. در جواب اون دوستی هم که این گوشی رو فبلت نامید باید عرض کنم که هیچ استانداردی موجود نیست که از چه سایز به بالا فبلت نامیده میشه و توجه دوستمونو جلب کنم به اینکه GALAXY S4 هم از همین سایز نمایشگر بهره میبره و این گوشی رو کاملا هم کلاس GALAXY S4 میتونیم قرار بدیم و مقایسه کنیم.

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/4/5 ناراحت نشدم دوست عزیز. ممنونم که به شایعات بی اساس گوش نکردی. امیدوارم همیشه بهترین گوشیا رو بخری

HTC One HTC One

1392/4/4 حمیدرضای عزیز. در حال حاضر من فقط ریل رایسینگ۳ رو دارم که از مارکت پلازا دان کردم دیتاشم گذاشتم خودش دان شد. ماست وانتد رو از یک سایت خارجی دان کردم. توی گوگل سرچ کن.

HTC One HTC One

1392/4/4 برای Real Racing 3 بله دوست من. ولی برای ماست وانتد وسطش قطع میشد که مجبور شدم با کامپیوتر دانلود کنم.

HTC One HTC One

1392/4/4 توی قسمت مسیجات برو تو منو بعد ستینگ بعد تکست مسیج(اس ام اس) بعد سرویس سنتر.
بسته به سیمکارتی که استفاده میکنی این کد متفاوته که برای همراه اول
9891100500+ هست

HTC One HTC One

1392/4/4 مطمئن باشید از بازی یا دیتاش هست چون من نصب کردم و مشکلی نداشتم. ریل رایسینگ ۳ رو هم ریختم و به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی جفتش رو اجرا میکنه. توجه داشته باشید که برای هر چیپ گرافیکی باید فایل دیتای مناسب نصب بشه. پس بهترین حالت زمانیه که خود بازی دیتا رو دانلود کنه.

HTC One HTC One

1392/4/4 دوست عزیز بخش مسیج سنترت رو چک کن. برای همراه اول باید
9891100500+ باشه

HTC One HTC One

1392/4/3 منظورتون از شخصی سازی چیه؟ اولا برعکس نظراتی که گذاشتن باید بگم که بلینک فیلد کاملا در ایران کار میکنه و میتونی بهش سلیقتو بگی تا اخباری رو برات بیاره که دوست داری. میتونی بگی از فیسبوکتم اطلاعات بیاره که اینجاش مسدوده ولی میتونی بگی مثلا اخبار مربوط به فیلمهای روز دنیا رو بیاره یا مثلا راجب خاورمیانه و یا دنیای تکنولوژی مطلب بیاره که این وظیفه رو به خوبی انجام میده. البته راه هایی برای رسیدن به خدا هست که بخش فیسبوک رو هم بیاره...

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/4/3 دوست عزیز دیگه واقعا نمیدونم باید چطوری بگم که سایت جی اس ام اشتباه میکنه و چون طرفدار افراطی سامسونگه و نتونسته ایرادی روی وان بذاره ، گوشی رو دستکاری کرده. من خودم وان دارم خدا شاهده که هم فیلم فول اچ دی به راحتی پخش میکنه و هم بازی ماست وانتد رو. لینک ویدیوش رو هم از بخش نظرات خود گوشی میتونید پیدا کنید و ببینید. درست نیست که بی اطلاع ضد تبلیغ کنیم برای گوشی به این ماهی

HTC One HTC One

1392/4/2 میلاد عزیز همه قابلیتها رو همشون دارن ولی تقریبا مخفی هستن. برای HDR که توی منوی دوربین هست و برای Remote Control باید داخل آیکن TV ثبت نام کنی و سریالهای محبوبت رو بهش بگی بعدش مدل تلویزیونتو ازت میپرسه و کنترلش میشه.

HTC One HTC One

1392/4/2 دوست عزیز ، باطریش واقعا عالیه. من آیفون نداشتم تا به حال ولی از اچ تی سی دیزایر اس و اچ تی سی وان ایکسم خیلی بهتر نگه میداره. با اینکه صفحه اش فول اچ دی هست ولی خیلی باطریش توپ جواب میده

HTC One HTC One

1392/3/30 نگووووو ، دلت میاد قیافه این خوشگله رو با باترفلای اس مقایسه کنی؟ کیفیت ساخت و زیبایی این رو هیچ گوشی توی دنیا نداره. بعدشم باترفلای اس همین یس پی یو رو داره و لی اورکلاکش کرده که تقریبا در جواب اس 4 اومده. ولی این گوشی اصالت داره. واقعا پرچمداره. از تو دست گرفتنش لذت خواهی برد.

HTC One HTC One

1392/3/26 دوست عزیز والا ما داریم اینطوری هم داغ نمیشه، نمیدونم شاید شما خیلی خاص استفاده میکنی از این گوشی. اگر خیلی داغ میشد که مثل گالاکسی اس 4 توی دنیا سر و صدا میکردن که آی داغ میکنه آی آشغاله. ولی همونطور که میبینی توی کل دنیا دارن میگن بهترین اسمارت فون حال حاضر دنیاست و هیچگونه ایرادی نمیشه ازش گرفت. میدونی یک تلفن متعادله ، همه چیزش از روی اعتدال و اصول ساخته شده ، مثل گالاکسی موتور بنز رو نذاشته رو اتاق پراید. درکل من که خیلی ازش راضیم

HTC One HTC One

1392/3/20 دوستان خریدم. با گارانتی یاس. فوق العاده هست . 2700

HTC One HTC One

1392/3/19 والا من هم Desire S داشتم هم One X به جون خودم تاحالا ندیدم هنگ کنن. آخه منظورتون از هنگ کردن چیه؟ مگه مثلا One X دکمه ریست داره و یا میشه باطریشو کشید که بگیم هنگ کرده؟ اگر توی یک برنامه ای گیر کنه و دکمه هوم رو بزنید و بیاد بیرون از برنامه این یعنی هنگ کرده بوده؟ خب مشکل نمیتونه از برنامه باشه؟ تمامی این موارد برای این گوشی هم صادقه. بهتون قول میدم هنگ کردن تو کارش نیست.

HTC One HTC One

1392/3/7 آره گفته 5 الی 6 اینچ ولی من به شخصه 4.7 رو ترجیح میدم که با یک دست میشه باهاش کار کرد. تاززززه گفته تکنولوژی GLX رو میخواد ازش بخره و گوشی 6 اینچش راحت از تو جیب در بیاد !!! :-دی

HTC One HTC One

1392/3/5 صادق ، عیسی به دین خود موسی به دین خود. شما برو اونارو بخر، نوش جونت. جو اینجارو آلوده نکن با تبلیغات الکی و منفی...
موارد 1 تا 40 از مجموع 52 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا