مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : معین ح
  • تاریخ عضویت : 1392/2/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 91

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 91 مورد

Nokia 6.2 Nokia 6.2

1399/3/16 هنگامی که نوکیا 6.2 آن را روشن می‌کنید، ویژگی PureDisplay با حالت رنگی Dynamic به صورت پیش‌فرض فعال می‌باشد. ضمن اینکه یک گزینه جانبی به نام SDR به HDR هم برای افزایش کیفیت روشن شده است. چنان‌چه آپشن اول را روشن نگه دارید، میزان دقت رنگ‌ها در حد معمول خواهد بود ولی چنان‌چه این گزینه را خاموش کنید، گوشی به صورت خودکار DCI-P3 را روشن خواهد نمود تا میانگین تفاوت رنگی به 4.7 برسد و روی بخش‌های سفید و خاکستری هاله آبی رنگی ظاهر گردد.
یک گزینه به نام تنظیم خودکار نور سفید هم هست که خاموش بوده و خودتان می‌توانید آن را روشن کنید. این ویژگی باعث خواهد شد تا هاله آبی رنگ به نمایش درآمده کاهش یابد و تفاوت رنگی نیز به 2.5 برسد و دقت پخش محتواها کم شود. البته این قابلیت تقریباً شبیه گزینه True Tone در آیفون‌های اپل فعالیت می‌کند و بیشتر به درد شرایطی می‌خورد که گوشی در محیط اطراف حضور دارد. در واقع با استفاده از این آپشن می‌توان نور تولیدی نمایشگر را با توجه به دمای محیط تنظیم کرد و رنگ‌ها را طبیعی‌تر جلوه داد.
ممکن است پس از آپدیت اندروید، این تنظیمات تغییر کند و نیاز به تنظیم توسط کاربر داشته باشد.

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1398/3/16 داداش با اون دو تا imei که منتشر کردی دیگه مطمئن باش هیچوقت گوشیتو نمیبینی. چون تعمیرکارا به راحتی میتونن اون اعداد رو عوض کنن و یه سریال دیگه جایگزینش میکنن. در واقع یه گوشی جدید جعلی درست میکنند.

Honor 4C Honor 4C

1396/11/4 سلام به دوست قدیمی و پر تلاش آقا کامران ن عزیز.
آقا خیلی ارادتمندم. من بالاخره 4c که داشتمو 5 ماه پیش معاوضه کردم با J5 2015, 4G. راستش با اینکه بهرحال سامسونگ مشکلاتی رو 4c داشت، نداره ولی از خیلی جهات، به پای آنر4c نمیرسه. در مجموع سرعت و امکاناتی که رابط کاربریش داشت یه چیز دیگه بود.
الان هم قصد دارم Honor8 lite , و یا Honor 5c pro بخرم.
در حال حاضر با توجه به ممانعت از ورود گوشیهای قاچاق و اجرای طرح رجیستری، مسلما گوشیهای دارای مشکل و به اصطلاح عامیانه، رفرش یا همون Refurbishd که در سالهای اخیر، خیلی از خریدارانش رو اذیت کرده، در بازار کمتر شده و با اطمینان بیشتری میشه به خرید گوشی پرداخت.
موفق و پیروز باشید.

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1396/8/13 سلام.
آپدیت رو از چه راهی انجام دادید؟ از طریق آپدیتی که خود سامسونگ میفرسته یا دادی بیرون انجام دادند؟
که مورد دوم اصلا توصیه نمیشه!
در هر صورت در تنظیمات گوشی گزینه auto update آپدیت خودکار رو فعال کن تا گوشی با شناسایی آپدیت مناسب خودش، فایل آپدیت رو دانلود کنه و بعد نصبش کن. اگه مشکل برطرف نشد یکبار هم ریست فکتوری کن.
درضمن از تم های دانلودی بهیچوجه استفاده نکن. چون گوشی من بسیار دچار کندی و کاهش سرعت شد با اونها.
موفق باشی

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1396/7/12 سلام
مدل 2015: حافظه داخلی 8، رم اجرایی 1.5، صفحه نمایش 5 اینچ
مدل 2016: 16، 2، 5.2 اینچ
پس مدل 2016 بهتره

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1396/6/16 اول سلام
آقا sajjad P شما با این آپدیت 96 مگابایتی مشکل نداشتی. این دلیل نمیشه بگی که هر کی مشکل داشت، داره اطلاعات غلط میده!
من و چندین نفر از دوستان دچار مشکل شدیم.
در ضمن اطلاعات شما که گفتی این آپدیت، مقدمه ای برای آپدیت اندروید ۷ برای J5 هستش هیچ پایه و اساسی نداره.
پس لطفا مستند نظر بدید.
سپاس

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1396/6/15 سلام
راستی دوستان، چند روز بعداز نصب اون آپدیت 96 مگابایتی که حدود دوهفته پیش اومده بود، گوشیم شدیدا بهم ریخت و سرعتش خیلی کند شد و من مجبور شدم ریست فکتوری کنم. خوشبختانه تمام مشکلات رفع شد.
پس بعداز آپدیت، ریست فکتوری فراموش نشه!

Honor 4C Honor 4C

1396/6/15 سلام
تعویض هارد حدود 180 تا 200 تومن هزیینه داره که واقعا ارزششو نداره و تضمینی نیست که دوباره نسوزه.
پس اگه واقعا مطمئنی!!!! که هارد گوشی شما سوخته، همونطور خاموش ردش کن.

Honor 4C Honor 4C

1396/6/11 سلام
حتما گوشی LG X-power بگیر شک نکن. باتریش 4100 هستش. فوق العادست. با استفاده ترکیبی تا 3 روز کار میده. شک نکن. من 4c داشتم که مصرف باتریش زیاده. J5 سامسونگ هم داشتم که باتریش 2600 بود که نسبتا خوب بود.
الان xpower گرفتم. اگه باتری برات مهمه، قویترین باتری رو داره.
موفق باشی

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1396/5/28 سلام
امروز صبح چک کردم. بله آپدیت 96 مگابایتی برای اندروید 6 ریلیز شده. از طریق آپدیت گوشی نصبش کنید. حدود یک ربع نصبش طول میکشه.
گوشی رونتر میشه.

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1396/5/26 سلام
کابل شارژتو عوض کن. منم این مشکلو داشتم. ازین کابل مشکیها بگیر که هواوی میذاره.

Honor 4C Honor 4C

1396/4/28 سلام دوباره
بعد از نصب رام، فکتوری ریست کردی؟ البته برای اینکه ریست فکتوری درست و کامل انجام بشه، این کارها رو انجام بده:
- از اطلاعات sd روی کامپیوتر بکاپ بگیر.
sd رو رو گوشی بذار و فکتوری ریست کن به نحوی که تمام اطلاعات روی sd رو هم پاک کنه. البته دقت کن که "تیک" گرفتن بکاپ از اطلاعات( back up my data & acaunt) رو که موقع ریست کردن وجود داره حتما برداری که گوشی کامل تمیز و مشکلات بر طرف بشه.
- در مورد کیبورد هم اگه مشکل رفع نشد، در تنظیمات بذارش روی google keybord و بعد از طریق برنامه بازار یا google play store آپدیتش کن، که به اسم G board آپدیتش وجود داره.
موفق باشی

Honor 4C Honor 4C

1396/4/26 سلام مجدد
ببینید دوستان، از مجموع صحبت های کاربران محترم در یکسال گذشته اینطور برداشت میشه که احتمالا خیلی ها، اصولی رو که باید برای ارتقای اندروید از 4 به 5 و بعد 6 دقیقا و مو به مو رعایت کنند، درست انجام نمیدن و یا اینکه کلا رام انتخابیشون اشتباه هست که مسلما موجب اختلال در عملکرد گوشیشون میشه، از جمله پرش آنتن، هنگ و لگ در اجرای رابط کاربری و اپلیکیشنها و یا بدتر از اون آسیب رسیدن به هارد گوشی و متحمل شدن هزینه های سنگین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری که واقعا ارزششو نداره!
بنابراین خواهش من از دوستان محترم این هست که رام مورد نظر خودشونو با مطالعه و دقت زیاد و از سایتهای معتبر و به روز خریداری و نصب کنند. اگر هم بقول معروف از عهده این کار بر نمی آیند اصلا ریسک نکنند!
با آرزوی شادکامی برای همه.

Honor 4C Honor 4C

1396/4/26 با سلام
قسمت اول کار شما یعنی ارتقا از 067 به 310 درست بود. هنگ کردن در گوگل کروم هم با آپدیت گوگل پلی سرویس و آپدیت خود کروم، قابل حل بود که احتمالا انجام ندادید. درضمن رام 503 در دو نسخه منتشر شده بود که یکیش غیر رسمی بود و مشکلاتی داشت (که احتمالا شما همینو نصب کردی!) بعد از اون در خرداد 95 رام رسمی 503 اومد.
هر چند در مجموع شما روی 310 نباید 503 میزدی و میبایست به 502 و یا کاملتر از اون به 560 ارتقا میدادی.
بهرحال اگه گوشی شما روی آرم گیر نکرده، هنوز سالمه و میتونی رامشو ارتق بدی، مستقیما به 560 امارات ارتقا بده و بعد از ارتقا ، یکبار ریست فکتوری کن تا مشکلت رفع بشه.
موفق باشی

Honor 4C Honor 4C

1396/4/18 در ضمن برای ارتقا نیاز به روت و آنلاک کردن نیست.

Honor 4C Honor 4C

1396/4/18 سلام
از 067 اول باید ارتقا بدی به اندروید 5.1.1 با بیلد نامبر 310، بعدش هم اگه راضی نبودی باید بری به اندروید 6 با بیلد560 امارات.
البته مسلما اندروید 6 روانتره ولی متاسفانه مشکل پرشدن حافظه داخلی داره که خیلی اذیت کنندست.
بنظرم اگه روی اندروید 4 مشکلی نداری ارتقا نده.
درضمن در اندروید 6، من هنوز موفق به روت کردن نشدم.

Honor 4C Honor 4C

1396/4/18 سلام
بله codec 265 قابل پخشه. اگر هم به مشکل برخوردید بانصب آخرین ورژن MX Player PRO یا VLC Player ساپورت خواهد کرد.
موفق باشید

Honor 4C Honor 4C

1396/4/11 با سلام
بنظر من که حدود یکسال هست که این گوشی رو دارم با کاربریهای که مدنظر شما هست، این گوشی مناسبه. ولی با اندروید 4 زیاد جالب نخواهد بود مضافا اینکه در اندروید 5 و 6 که خودم با 6 درحال استفاده هستم بشدت با مشکل حافظه داخلی مواجه خواهید شد. پس بهتره دور این گوشی یه خط قرمز پررنگ بکشید. چون به دردسرش نمی ارزه و حوصله و تکنیک زیادی میخوا مدیریت کردنش.
خصوصا اینکه کاهش ناگهانی قیمتش هم میتونه حاکی از مشکلاتش باشه. درضمن اینکه بدون گارانتیش اصلا پیشنهاد نمیشه و دست دومش که به هیچوجه. در مجموع از هواوی خارج شو چون تاریخ مصرفشون 2 ساله. البته من هم گوشی بعدیم قطعا هواوی نخواهد بود.
نتیجه اینکه اگه هنوز خرید نکردید سراغ LG K8 برو که واقعا نسبت به قیمتش عالیه و حداقل این مشکلاتو نداره. البته کمی باید بیشتر هزینه کنی.
سامسونگ J1 mini هم عالیه با قیمت حدود 300
یا J3 pro
یا J2
یا J1 2016
موفق باشید.

Honor 4C Honor 4C

1396/3/2 سلام
احتمالا کاستوم رام مناسب گوشی شما نصب نکرده. مجددا ببرید و مشکل رو بگید تا متناسب با کاستوم رام اولیه گوشیتون، مجددا فلش کنه.
موفق باشید

Honor 4C Honor 4C

1396/3/2 سلام
آموزش کامل روت 4C و 4X بهمراه فایلهای مربوطه در لینک زیر هست:
http://androidzoom.ir/400737/root-honor-4c-and-install-twrp-recovery-on-android-6-0
ولی احتیاط فراموش نشه.
موفق باشید.

Honor 4C Honor 4C

1396/2/30 نظر معین ح به تاریخ 1395/7/6
سلام دوست عزیز. من هم با این مشکل حدود یه ماه مواجه بودم. ولی در نهایت با انجام این کارها مشکل کلا برطرف شد. 1- سیمکارت شما اگه پانچ شده هست ببرید تعویضش کنید و سیمکارت نو بگیرید. 2- سیمکارتی رو که میخواید ازش 3G بگیرید حتما روی سیم 1 بذارید و بیخیال این مساله بشید که گاه و بیگاه بخواهید از 3g سیمکارت 2 استفاده کنید. 3- تنظیمات gprs سیمکارت مورد استفاده 3G را بصورت دستی باید تنظیم کنید چون تنظیمات ارسال شده توسط اپراتور گاها درست جواب نمیده. 4- سیمکارتی رو که نمیخواهید از 3G اون استفاده کنید و فقط برای تماس و پیامک استفاده میکنید( که البته برای حل مشکلتون مجبور به این کار هستید) در تنظیمات شبکه در حالت GSM only (فقط 2G) بگذارید. البته ناگفته نماند که در قسمت mobile network باید جستجوی دستی بدنبال اپراتور مورد نظر خودتون بگردید و ذخیره اش کنید. مثلا irancell 3G(برای سیمکارتی که قصد استفاده از 3g اونو دارید) یا irancell 2G (برای حالت GSM Only) و یا ... تجربه شخصی من که منجر به رفع کامل مشکلم شد: 1-تعویض سیمکارت پانچ شده با نو، به توصیه نمایندگی هواوی. 2-گذاشتن سیمکارت رایتل روی سیم 1، رفتن به قسمت mobile network setting در قسمت carrier و پیداکردن Rhightel 3Gبصورت دستی. تنظیم preferred network mode روی WCDMA/GSM auto. 3-گذاشتن سیمکارت ایرانسل روی سیم 2، رفتن به قسمت mobile network setting و در قسمت carrier پیدا کردن Irancell 2G بصورت دستی. تنظیم روی GSM only. 4-در قسمت Dual sim setting تنظیم سیمکارت 1 روی 3G slot و Default mobile data و تنظیم سیمکارت 2 روی Default calls/ message. امیدوارم که مشکل شما هم حل بشه. بدرود

Honor 4C Honor 4C

1396/2/27 سلام
این مشکل با تنظیمات مناسب حل میشه. اول از همه که بهتره سیمکارتی رو که میخوای ازش 3G بگیری بذار رو سیم 1.
شرح تنظیمات یه مقدار طولانیه.
به نظرات من در سال گذشته مراجعه کن، مفصل توضیح دادم.
موفق باشید.

Honor 4C Honor 4C

1396/2/26 سلام
دوست عزیز. در صنف تعمیرکاران، آدم با انصاف خیلی کم پیدا میشه.
اول گوشیتو چند جا ببر بگو رامش پریده و بخواه که گوشی رو فلش کنن . برای این میگم که مطمئن بشی که که واقعا هارد گوشی سوخته یا اینکه فقط اندویدش پریده؟ چون این دو موضوع خیلی با هم متفاوته و ممکنه به بهانه واهی آقایون شمارو مجبور کنند که گوشیتو مفت بهشون بفروشی و با 10تومن هزینه گوشی رو روشن کنند و خودشون حدود 350 -300 بفروشند.
پس در ابتدا از این موضوع مطمئن شو.
دوم اینکه اگه واقعا هاردش سوخته، همونطور خاموش ردش کن بره. چون اگه تعمیر هم بکنی بعنوان گوشی تعمیری بیشتر از 200 نمیتونی ردش کنی. پس به زحمتش و هزینش نمی ارزه.
در ضمن اگه میتونی بجای خرید گوشی دست 2 یه گوشی نو در حدود 350-450 بگیر که خیالت راحت باشه.
پیشنهاد:
, samsung grand prime plus, J2, J1 2016,
LG k8,
Huawei y6 Pro,Y5 II, Y3 II که تا دو سال میتونی روی گوشیهای هواوی حساب کنی. چون اکثرا بعد این مدت هارد میسوزونند. مخصوصا اگه بدون گارانتی رسمی باشند.
HTC اصلا نگیر
درضمن قیمت انواع گوشی دست 2 رو هم تو سایت دیوار (با فیلتر کرن محدوده قیمت) میتونی ببینی.

Honor 4C Honor 4C

1396/2/24 سلام
احتمال اینکه گوشی شما هارد سوزونده باشه زیاده که حدود 200 تومن تعویض هاردش خرج داره که اصلا ارزش تعویض نداره.
احتمال دوم هم میتونه پریدن رام باشه که با فلش کردن گوشی با هزینه 20 تا 30 تومن میتونه حل بشه.
امیدوارم مورد دوم شامل شما بشه.
موفق باشید

Honor 4C Honor 4C

1396/2/11 سلام دوست عزیز
1- اندروید 5.1.1 فنلاند با بیلد C432B310 CHM-U01 روی بیلد های زیر نصب می شود :
CHM-U01 C432Bxxx. یعنی شما که بیلد گوشیت C432B069 هستش میتونی از این بیلد استفاده کنی. xxx هر شماره ای میتونه باشه. مهم اینه که کاست نامبر گوشی شما C432 باشه.
برای ارتقا باید به اندروید 6 دانمارک باید بیلد CHM-U01 C432B560 رو دانلود و نصب کنی.
آدرس سایت:
https://www.iranmobile.org/chm-u01
موفق باشی.

Honor 4C Honor 4C

1396/2/11 سلام دوباره
متاسفانه این مشکل در گوشیهای 4C زیاد دیده شده. اغلب مشکل از خود باتری هستش که با تعویض باتری حل میشه. ببرید نمایندگی باتریشو عوض کنید. انشااله حل میشه. اگر نشد مشکل از منبع تغذیه هستش.
من فک میکنم گوشی رو بدون گارانتی یا با گارانتی باصطلاح اینتر خریدید! درسته؟
اگه گارانتی رسمی ارکان یا هواوی سرویس داشته باشه که شرکت موظف به رفعش هست.
درضمن از شارژرهای متفرقه یا با آمپر بالاتر از 1 آمپر استفاده نکن که ممکنه به تغذیه، آسیب بزنه.
موفق باشید

Honor 4C Honor 4C

1396/2/10 سلام
برای رفع این مشکل باید در برنامه google play store بری توی تنظیمات برنامه علامت تیک گزینه
auto update رو برداری. مشکل حل میشه. اگه اینکار رو نکنی مدام برنامه های داخل گوشی خودشونو آپدیت می کنند که مصرف نتت رو میبره بالا.

Honor 4C Honor 4C

1396/2/10 سلام
مدت شارژ با شارژر فابریک خودش 2:15 تا 2:30 طول میکشه.
اگه شارژرت مشکلی نداره، کابلشو عوض کن ببین تغییری میکنه؟

Honor 4C Honor 4C

1396/1/26 بله، قبل از انجام آپدیت باید از اطلاعاتت رو کامپیوتر بکاپ بگیری. چون بعداز اپدیت از بین میره.
راهنمای نصب در لینک زیر موجوده:
https://www.iranmobile.org/chm-u01

Honor 4C Honor 4C

1396/1/26 سلام
برای ارتقای بیلدهای 067، 120 و 130 به اندروید 5، باید بیلد 310 و برای اندروید 6، باید بیلد 560 امارات رو دانلود و نصب کنی.
بله این بیلدها رسمی هستند.
موفق باشی.

Honor 4C Honor 4C

1396/1/23 سلام
باید codec pack برنامه رو از بازار دانلود ونصب کنی. درست میشه.

Honor 4C Honor 4C

1396/1/12 سلام و شادباش سال نو
بله، برای گوشی شما، بیلد 310 برای اندروید 5 و بیلد 560 برای اندروید 6 که 9 ماه پیش اومده کاملا مناسبه.

Honor 4C Honor 4C

1396/1/8 با سلام و شادباش سال نو
اولین گوشی که از شرکت هواوی اندروید 7 با رابط کاربری اموشن 5 ( EMUI 5 ) رو دریافت کرد Mate 9 بود . همه شما مشتاق هستید که بدانید آیا گوشی HONOR شما هم این آپدیت اموشن 5 رو دریافت میکنه یا نه…!!!
گوشی هایی که بروزرسانی اندروید 7 با EMUI 5 را دریافت نمیکنند :
1. Honor 6 plus
2. Honor 6
3. Honor 4X
4. Honor 4C
گوشی هایی که بروزرسانی اندروید 7 با EMUI 5 را دریافت می کنند :
1. Honor 5X
2. Honor 5C
3. Honor 7
4. Honor 8
این گوشی ها بروزرسانی EMUI 5 و ANDROID N رو دریافت میکنند ، در حال حاضر نسخه بتا EMUI 5 , android 7 برای Honor 8 در حال تست میباشد.
این اطلاعات بصورت رسمی از آخرین آپدیت ها تابحال میباشد.
بروزرسانی اسفند 95
منبع: سایت http://fullkade.com

Honor 4C Honor 4C

1395/12/30 سلام.
توصیه میکنم خودت اینکارو نکن. ببر نمایندگی یا یه نرم افزار کار ماهر برات انجام بده.

Honor 4C Honor 4C

1395/12/30 سلام
با ارتقای اندروید به 5 و 6 کلا مشکل تاچ برطرف میشه.

Honor 4C Honor 4C

1395/12/26 سلام
گوشی شما به اصطلاح براثر نصب رام نادرست، بالونگ شده. که این حالت در خصوص گوشیهای بدون گارانتی و یا گوشیهای دستکاری شده و نصب رام توسط افراد غیر متخصص اتفاق میوفته.
اما..........خبر خوش اینکه در این حالت دیگه هر رام رسمی رو میتونی نصب کنی.
الان اندروید شما 5.1.1 هستش.
رام رسمی با بیلد نامبرCHM U01_C185B560 رو دان کن بریز روی sd.
آموزش نصب رام توی نت هست.
عین پاسخ شرکت هواوی در این مورد رو برات گذاشتم:
Now you should be able to flash any firmware from the region you now have. In case you’re seeing “balong” in Settings Update as your version number it means that you now won’t be able to receive any online updates. You don’t really need to worry about it. Simply download the firmware and flash it through the forced SD upgrade method (you know the one – Vol up + Vol down + Powe

Honor 4C Honor 4C

1395/12/25 سلام
روی یه قسمت خالی از صفحه نمایش، دو انگشتتو بحالت زوم کردن(zoom in) از هم دورکن، منوی برنامه های مخفی شده (hidden apps) ظاهر میشه که میتونی ایکون برنامه ها رو حذف یا اظافه کنی.

Honor 4C Honor 4C

1395/12/24 سلام دوباره
اتفاقا من هم با نظر دوست عزیزمون Alireza a درخصوص ارجحیت خرید 5c و یا P9 lite کاملا موافقم. با اینکه خودم دارم از 4C استفاده میکنم.
یک حرف منطقی و به دور از تعصب بیجا!

Honor 4C Honor 4C

1395/12/24 سلام
شماره بیلد نامبر(شماره ساخت) گوشیتو بصورت کامل بگو چی هست؟ (از قسمت تنظیمات- درباره گوشی- شماره ساخت).
شاید بتونم کمک کنم

Honor 4C Honor 4C

1395/12/20 با سرچ در گوگل و نوشتن «رام رسمی برای 4x» میتونید به نتیجه
موارد 1 تا 40 از مجموع 91 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا