مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali s
  • تاریخ عضویت : 1392/1/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1392/5/6 دادا من دارمش و هم تو اب امتحانش کردم هم ضد ضربه بودنشو گوشی من تقریبا 45 دقیقه تو لیوان اب بود و چیزیش هم نشد . و چند بار هم با یه سنگ 1 - 2 کیلویی رو صفحه اش ضربه زدم و اخ هم نگفت . خیالت راحت

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1392/1/25 با سلام .
من تقریبا تمام نظرای دوستان رو خوندم و بیشترین بحث در مورد این بود که کودوم یکی از این گوشی ها بهترن : active , mini , live , ray
اول از همه بگم من خودم اکتیو دارم و ازش راضیم. و این که به اعتقاد من گوشی باید جم و جور ودر عین حال کار امد باشه نه یک گوشی یک متری که الان مد شده .
اگه بخوایم از این 4 تا یکی رو بهتر از همه معرفی کنیم بی انصافیه چون هر کودوم یه مزیتی دارن و یه عیبی.

ray :گوشی خوبیه هم صفحه نمایش بزرگی داره هم دوربین بهتری در عوض باتریش یکم ضعیفه و از همه مهمتر قیمتش نسبت به سایرین بیشتره .

live : از اسمش معلومه که مخصوص پخش موزیکه و صدای خیلی زیادی داره و همه چیزش مثل 3 تا گوشیه دیگه است من که نتونستم ازش عیبی بگیرم فقط به نظر من ظاهرش خوب نیس.

mini : از لحاض قیمت از 3 تا گوشی دیگه یکم ارزون تره و در مدل pro گوشی خوبی واسه کسایی که زیاد پیامک میزننه . و همه چیزش با اکتیو یکیه فقط یکمی از اکتیو قشنگ تره و در عوض اکتیو ضد اب و ضد ضربه است.

active : اگه یه آدم فعال و ورزشکار هستید این گوشی از سایرین دوام بیشتری واستون داره چون ضد آب و ضربه است و عیب هایی که میشه ازش گرفت باطری ضعیف و صفحه نمایش کوچیکشه و در عوض صفحه نمایش خیلی خیلی شفافی داره.

موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا