مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : artin c
  • تاریخ عضویت : 1392/1/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

HTC 10 HTC 10

1395/2/12 سلام
من در یک سایت ایرانی روزهای اول معرفی خوندم حافظه جانبی تا 2 ترابایت قابل افزایشه . اما چندین سایت دیگه نوشته بودن 200 گیگابایت. بخاطر همین از سایت خود htc اطلاعات اصلی رو نگاه کردم که نوشته قابل ارتقا تا 2 ترابایت.
اگر چنین چیزی واقعیت داره پس لطفا اطلاعات موبایل رو ویرایش کنید و اصلاح کنید.
لینک معتبر از خود سایت htc . به اخر صفحه رجوع شود. با تشکر

http://www.htc.com/mea-en/smartphones/htc-10/

HTC 10 HTC 10

1395/2/12 سلام و درود
من در یک سایت ایرانی روزهای اول معرفی خوندم حافظه جانبی تا 2 ترابایت قابل افزایشه . اما چندین سایت دیگه نوشته بودن 200 گیگابایت. بخاطر همین از سایت خود htc اطلاعات اصلی رو نگاه کردم که نوشته قابل ارتقا تا 2 ترابایت.
اگر چنین چیزی واقعیت داره پس لطفا اطلاعات موبایل رو ویرایش کنید و اصلاح کنید.
لینک معتبر از خود سایت htc . به اخر صفحه رجوع شود. با تشکر

http://www.htc.com/mea-en/smartphones/htc-10/

HTC Desire 820s dual sim HTC Desire 820s dual sim

1394/8/18 سلام و عرض ادب خدمت دوستان
مستقیم میرم در مورد دوربین صحبت کنم
دوستان عزیزم مگاپیکسل بالا ملاک بر کیفیت نیست. عواملی مثل لنز و سنسور و عمل پردازش در کیفیت موثر هستند. و مگاپیکسل فقط برای سایز عکس کاربرد داره. وقتی شما دوربینی با 13 مگاپیکسل دارید و عکاسی میکنید سایز عکسی حدود 3200*4500 مثلا بهتون میده که با ضرب این ارقام عددی که بدست میارید دو رقم اول همون مگاپیکسل رو نشون میده. دوربینهای 8 مگاپیکسلی هم سایز عکسی در حدود 2300*3400 مثلا میدن. هیچوقت مگاپیکسل رو با کیفیت عکس ملاک قرار ندید.
این موبایل یک میان رده هست و بهترین حالت عکاسی رو برای سلفی بوجود آورده اما با دوربین 13 در پشت این امکان رو فراهم آورده که عکاسی بهتری هم داشته باشید. بخاطر نوع سنسور و دیفراگم دوربین این گوشی ، عکسهای در روز اون بهتر هست تا شب. برای اینکه عکسهاتون بهترین کیفیت رو داشته باشه از حالت خودکار خارج کنید. روبروی نور قرار نگیرید . از قبل فوکوس استفاده کنید. برای این منظور انگشتتون رو روی قسمتی که قراره فوکوس کنید و عکس بگیرید یک بار بزنید وقتی فوکوس شد انگشتتون رو روی همون قسمت نگه دارید . تا گزینه af lock رو روی صفحه ببینید. حالا هرچقدر هم که دستتون بلرزه یا حرکت کنید همون نقطه فوکوس میمونه. از تنظیمات دستی وایت بالانس رو از حالت خودکار خارج کنید و روی مود مورد نظر بذارید. عکسهایی که گین یا نویز زیاد داره بخاطر این هست که iso در حالت خودکاره و معمولا بین 400 تا 800 در روز قرار میگیره . اون رو روی 100 بذارید در روز حتما روی 100 باشه. و با expo سعی کنید جبران نور یا کم کردن نور رو اصلاح کنید. جسارت نباشه ولی اکثرا روی حالت خودکار فقط بلد هستن عکاسی کنن و همین امر باعث میشه عکسهاتون شرایط دلخواه رو نداشته باشه.

و اما در مورد نکته ای که میخوام بنویسم حتما رعایت کنید.
گوشی رو در حالت شارژ روشن و خاموش یا همان ریستارت نکنید. من این کار رو کردم کلا گوشی روشن نشد الان تعمیر هست. حتما از شارژ خارج کنید و بعد ریستارت کنید.

در مورد باز کردن این گوشی و تعویض باتری هم بگم خیالتون راحت باشه خودم بازش کردم به راحتی آب خوردن
دو تا پوششی که جلو روی اسپیکرها هست حالت پلاستیک نرم داره و باید با یک شی تیز یا کارد مانند اون رو بلند کنید. با چسب چسبیده
زیر هر دو پوشش 4 پیچ وجود داره پیچ ها رو باز کنید.سپس تاچ و کیت درون جلد پلاستیکی قرار گرفته که باز هم با یک شی باریک دور لبه ها میندازید و زبونه ها رو آزاد میکنید و کیت و گوشی به راحتی خارج میشه. باتری رو میتونید ببینید و به راحتی خارج و تعویض کنید. این رو نوشتم برای دوستانی که اگر گوشیشون هنگ کرد و از راه های معمول به هیچ عنوان روشن نشد بتونن باتری رو از مدار خارج و دوباره وصل کنن.
موفق باشید

HTC Desire 820s dual sim HTC Desire 820s dual sim

1394/7/25 ابهاماتی در مورد رم - حافظه داخلی - دوربین - سنس

با سلام
دوستانی که این گوشی رو خریداری کردند مخصوصا سری S حتما مطلع شدید که مقدار فضای داخلی رو 8 گیگابایت در اختیار کاربر گذاشته. طبیعیه که این گوشی با اندروید 4.4 مقدار بیشتری فضا در اختیار کاربر میگذاشت اما با سوییچ کردن به اندرویید 5 و سنس 7 طبیعتا مقداری از فضای داخلی بیشتر از قبل اشغال میشد. باید بدونید از مقدار 16 گیگابایت در اصل 14.5 گیگابایت در دسترس می باشد که حدود 5.5 گیگابایت برنامه های اصلی مثل خود اندروید و سنس رو در بر گرفته و در نهایت حدود 8.5 گیگابایت در اختیار کاربر قرار داده شده. دوستان در این مورد نگران نباشند.
اما در مرود رم . رم هم دقیقا به همین نسبت هست. هر چند که خودم هم چندین برنامه تست سخت افزار رو امتحان کردم و همه حدود 1.6 گیگابایت نشون میداد اما این رو هم میشه شبیه حافظه داخلی دونست . شاید اگر 1.9 نشون میداد به واقعیت نزدیکتر بود اما حدود 300 مگابایت احتمالا برای کاربردهای سیستمی برداشته شده . هرچند پشت جعبه کاملا توضیح داده که رم 2 هست .
دوربین.
دوستان اگر در تنظیمات دوربین . شما اندازه تصویر رو روی حالت 16.9 یا واید بذارید به نسبت تصویر ممکنه دوربین رو 10 یا 12 نشون بده و اما سنسور هیچ دوربینی واید نیست و قطع تقریبا مربع داره . به همین خاطر ملاک روی کادر مربع یا 4.3 هست که 13 نشون میده .. در مورد دوربین جلو هم همینطور.

HTC Desire 820s dual sim HTC Desire 820s dual sim

1394/7/4 سلام دوست خوبم
نرم افزار روت روی هیچ گوشی نباید باشه و نیست. وقتی گوشی htc روت شده باشه یعنی آنلاک شده. که همیشه htc گوشیهای خودش رو قفل میکنه و حتما برای روت کردنش مراحل خاصی رو باید طی کرد از طریق کامپیوتر و سایت htc.
اگر گوشی روت شده خریداری کردید 100 درصد کار کرده بوده . فقط رام سیانوژن هست که پیشفرض بعد از نصب روی گوشی super su در تنظیمات گوشی وجود داره و دسترسی روت رو به شما میده

HTC One M9 HTC One M9

1393/12/19 سلام به دوستان اچ تی سی دار.
آقا من داشتم نظرات رو میخوندم چند نفر از طراحی ایراد گرفتن و گفتن تکراریه. بعد هم از سامسونگ تعریف کردن.
میخوام بدونم از اولین گوشی تاچ سانسونگ تا همین آخری که ساخته آیا تغییری در ظاهرش ایجاد کرده که شما از این ایراد میگیرید. سامسونگ رو نگاه کنید تو دست همه معلوم نیست چه مدلیه. یکی گرند دستشه یکی اس پنج دستشه عین همن.
تنها هنری که سامسونگ کرده این بوده یه قاب طرح چرم ولی پلاستیکی واسه گوشیاش زده که انگار کیف حمل مدارک دستته. بعدشم این اخری رو از روی ایفون تقلید کرده دورش رو. تازه ایفون هم بدنه سری های جدیدش رو از روی اچ تی سی تقلید کرده. در این شکی نیست.
بریم سر دوربین.
یه سرچی کنید یه کم مطالعه بفرمایید بعد بیایید بگید دوربین سامسونگ فلانه و بهتره. پیکسل فقط برای سایز عکس کاربرد داره نه کیفیت عکس.
کیفیت عکس به لنز خوب به پردازش خوب و عوامل نور محیطی بستگی داره. وقتی دوربین رو روی خودکار میذارید انتظار عکس فوق العاده نداشته باشید.
یه سری تنظیمات هر موبایلی داره میتونید دستی اعمال کنید نتیجه بهتری بگیرید.
والا تا جایی که یادمه چیپست های اسنپدراگن بهترین بودن. حالا اگر سامسونگ همین چیپست رو میذاشت برای موبایلش والا بازم سنگ سامسونگ رو به سینه میزدید.
در ضمن فراموش نکنید هر چقدر تعداد هسته ها بالاتر باشه سرعت زیاد نمیشه عزیزم. بلکه راندمان کار و قدرت اجرا بیشتر میشه. سرعت به عواملی همچون سیستم عامل و رابط کاربری و رم بستگی داره. در ضمن این چیپست 64 بیت هست نه 32 بیت و باید بدونید راندمان بهتر شده.
این اعداد و ارقام برنامه ها رو ملاک قرار ندید. اینها تست های یک سری معادلات هست و یک عدد .
اصل کار زمانی مهمه میشه که کاربر خودش در دست بگیره و کار کنه.
رم این گوشی ddr4 هست که با چیپ 64 بیتی بهترین نمایش رو داره.
هرچقدر هم تراکم پیکسلی صفحه نمایش بالا باشه بخاطر پردازش گرافیکی معمولا سرعت و عملکرد کمتر میشه و مصرف باتری هم بیشتر. این رو در ال جی 3 میشد دید و حتی خیلیهاg2 رو بهتر دونستن.
.هر چیزی که بالاتر باشه دلیل بر خوب بودن نیست که.
الان سامسونگ عین پراید همه جا ریخته . تبلیغات و اشانتیونهای شرکت سامسونگ برای فروشنده ها تنها دلیل ازدیاد این کارک دست مردم هست.
...
امیدوارم سامسونگیا و اپلیا برن تو پیج مربوط به خودشون ...
وسلام

Lenovo IdeaTab A3000 Lenovo IdeaTab A3000

1393/1/18 سلام به دوستان عزیز
من این تبلت رو دو سه ماه پیش خریدم
برتدرم هم فون پد هفت رو خرید
نمیدونم چرا بعضی دوستان با تعصب خاصی در مورد هر چیزی با هم بحث میکنند.
تمام تستها فقط یه سری ارقام هست که شما در کارکرد واقعی اصلا متوجه نمیشید کدوم سرعت بالایی داره کدوم پایین.
لنوو هم کابل او تی جی هم کیبورد هم ماوس رو ساپورت میکنه در ضمن اینترنت edge gprs 3g هم ساپورت میکنه خودم دارم استفاده میکنم فقط یک اسلات سیم کارت پشتیبانی 3g داره.
تمام بازیهای فیفا 14 ریل ریسینگ آسفالت رو به راحتی اجرا میکنه مثل ایسوز فونپد هفت. اینکه در تست ها ایسوز بالاتر هست بخاطر کلاک هرتز سی پی یو و جی پی یو هست....
در ایسوز کلاک 400 در لنوو 300 تقریبا هست.
سی پی یو لنوو فقط از ایسوز قویتره اگرنه در چیزهای دیگه کمی ضعیفه
که اصلا بچشم نمیاد و خیالتون راحت باشه
رزولیشن تصویر بالای 100 اصلا محسوس نیست ولی در نوشته های خیلی ریز ایسوز با کیفیت تر نشون میده .وب گردی کردن و متون خواندنی با لنوو هیچ مشکلی نداره و به راحتی کلمات قابل ددن و خواندن هستند.
دوستی نوشته بود در پخش فیلم کیفیت خوب نشون نمیده.
مثلا شما توی فیلم میخواهید هسته سلول هم ببینید؟
کیفیت ال سی دی ایسوز کمی بهتره اما باور کنید اصلا به چشم نمیاد.
در ضمن تاچ ایسوز فون پد هفت در تمام سریها مشکل داره .برادرم آپدیت هم کرد به اخرین ورژن باز هم درست نشد.و خیلی از دستگاه های ایسوز اینطوری هستند در سری فون پد هفت.بقیه رو نمیدونم.
گاهی تبلت رو سر وته میکرد که بتونه مسیج بنویسه اما غرورش اجازه نمیداد بگه مشکل داره.

دوربین ایسوز هم بهتر ز لنوو بود اما در روز دوربین پشتی مثل هم بود و تفاوتی نمیدیدم.
دوربین جلو هم زیاد خوب نیست فقط برای ارتباط تصویری خوبه نه عکس.
موفق باشید

HTC One M8 HTC One M8

1393/1/13 سلام به دوستان عزیز
فقط نکته ای در مورد دوربینها بگم چون میدونم هنوز ابهاماتی هست و بعضی دوستانم در پستهای قبلی نکاتی رو ذکر کرده بودند که اصلا علمی نیست.
دوستان مگاپیکسل هیچ ربطی به کیفیت نداره و فقط در چاپ مطرح هست.
عواملی که در کیفیت تاثیر دارند اول گشادگی لنز بعد اندازه پیکسل و سنسور و بعد نوع پردازش هست.
متاسفانه هنوز میبینم بعضی دوستان بخاطر یه سری ارقام دچار سردرگمی شدن.
وقتی دو سنسور اندازه هم هستند در یکی تعداد 20 مگاپیکسل در یکی 4 مگاپیکسل اولترا هست.
باید بدونید وقتی تعداد کمتر میشه یعنی اندازه هر پیکسل بزرگتر میشه و این کمک میکنه به دریافت بهتر نور از لنز دوربین.و نور زیاد باعث ثبت تصویر بهتر در شب میشه.در روز هر دو دوربین با چشم معمولی کاملا شبیه هم عکس میگیرند.مهم در شب هست.
از این بحث که خارج بشیم میریم برای فیلمبرداری.
دوستان فیلمبرداری دوربینهای موبایل اصلا حرفه ای نیست و فقط بخاطر اندازه سنسور هست.شما یک عدد فرم ریت دارید و در قبال اون یک عدد بیت ریت.درسته یک گوشی فرمت 4 k ضبط میکنه اما باید ببینید با چه اندازه سنسوری و چه نوع پردازشی هست. سنسور دوربینهای موبایل یک سوم ناخن انگشت هست شاید در بهترین حالت نصف ناخن کوچک.در این نوع هنگام عکاسی یا فیلمبرداری در قسمت پردازش تصویر از چهار جهت کشیده میشه تا اون اندازه که تعیین شده بدست بیاد خب شما وقتی تصویرهای موبایل رو میبینید هیچ شارپی و هیچ دقت در این تصاویر نیست.پس بخاطر اینکه کیفیت رو بالا ببرن از اندازه تصویر کم کردن.که در دوربینهای 4مگاپیکسلی اولترا شاهدش هستید...
فرم ریت و بیت ریت تصویر هم در بخش تدوین فیلم مطرح هست نه پخش.مگر در حالت اسلو موشن که فریم ریت بالاتر باشه تصویر نرم و اهسته تری مشاهده میشه.اگرنه در پخش معمولی شما با چشم هیچ تغییری مشاهده نمیکنید.

موفق باشید دوستان

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 علی جان کمی واضح توضیح بدید من متوجه نشدم پیگیری چه چیزی و در چه قسمتی شماره پذیرش میخواد

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 درود حمید عزیز
در تنظیمات دوربین شما گزینه image adjusment رو دارید برای تنظیمات نور کنتراست و حرارت رنگ.میتونی اینجا به کیفیت نور و رنگ دلخواه دست پیدا کنی
در قسمت iso که حساسیت نور هست شما در روز و فضای بیرونی این رو روی صد بزار یا نهایت دویست.
حتی من شب این رو از روی خودکار بر میدارم روی چهارصد میزارم و با نور فلاش به عکسهای واقعا خوبی دست پیدا میکنم.
در مورد برنامه ها این مسیر رو برید
Setting-apps-download
اینجا تمام برنامه های نصب شده مشخصه
در قسمت run شما برنامه هایی که در حافظه اجرا میشن و حافظه رم شما رو پر میکنه میبینید.
اکثرا برنامه های مربوط به اینترنت هستن.هر کدوم که نیاز ندارید از قسمت دانلود کلیک کنید و گزینه disable رو بزنید برنامه غیر فعال میشه و بعد دوباره میتونید برگردید فعال کنید
مواظب باشید force stop رو نزنید.
میبینید که فضای رم خالیتر میشه.حتی در مصرف باتری هم بسیار موثره.
موفق باشید

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 دوست گرامی زهرا خانم
وقتی این گوشی رو دوست داری پس حتما بخرش
هیچ گوشی در رده این گوشی در این رنج قیمت نیست.
همرده این گوشی سونی زد و سامسونگ اس تری و یکی دوتا دیگه هست که پیشنهاد من وان ایکس پلاس هست.
شیک و با کیفیت
ال سی دی فوق العاده عالی و با نور و رنگ نزدیک به واقعیت
دوربین و امکانات خاص اچ تی سی
سنس اچ تی سی
قدرت سخت افزاری خوب
منو و کیبورد فارسی هم که داره
سیستم صدای بیتس که فقط در اچ تی سی و یک برند دیگه میشه یافت.
اگر تونستید بیشتر هزینه کنید وان بهترین گزینه نسبت به وان پلاس هست.
موفق باشید

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 سلام امیر علی عزیز
هیچوقت و هیچوقت حرف یک فروشنده رو قبول نکن و نپذیر
چرا?
چون هیچ فروشنده ای به فکر تو نیست.اون به فکر فروش بهتر و سوددهی خودش هست.پس هر چیزی که واقعا دوست داری بخر نه اون چیزی که تو بازار بهت میگن.
این گوشی ایکس پلاس از نظر ال سی دی خیلی بهتر از سونی هست.
سی پی یو قوی و کیفیت گرافیک خوبی داره.
رم گوشی یک هست که ممکنه در اجرای بازیهای نسل اینده مثل امسال به بعد کمی نیازت رو مرتفع نکنه.
اچ تی سی خرابی بسیار کم داره چون اصلا خراب نمیشه و کیفیت ساخت فوق العاده ای داره.دقت کن نوع استفاده و نگهداری مهمترین شرط سالم بودن هست.
من دارم حدود یک و نیم سال کمتر هیچ مشکلی نداشته.
در مورد سونی z میتونی از روی مشخصات خودت متوجه بشی کدوم بهتره.
اما سونی ها در کل ال سی دی با کیفیتی ندارن.انگار یک مشت خاک وسط صفحه ریخته شده.قدرت اجرا بازیها رو داره اگر رم دو داشته باشه برای بازی سونی رو بگیر.اما این گوشی اچ تی سی چون تگرا هست در اجرای بازیها میتونی سایه ها و غبارها و جلوه های خاص بلور و غیره رو ببینی اما در دیگر گوشیها شما انگار یک سطح تخت داری میبینی و بازی میکنی.
برای اثبات حرفم در سایت آپارات جستجو کن فیلم نمایشی تگرا ۳.
موفق باشی

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 محمد جان چون برند اچ تی سی کمتر وارد ایران میشه و تبلیغات بیشتر روی مدلهای سامسونگ و سونی هست معمولا افت قیمت اچ تی سی کمتر هست.
تا جایی که اطلاع دارم الان بین 1.200تا1.400 متغیر هست البته اگر پیدا بشه.
شاید هم صد تومان ارزان یا گرانتر.

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 سلام دوست گرامی...دلارام
اول از همه در مورد دوربین ۴ مگاپیکسلی توضیح میدم
شما شک نکنید که این دوربین بهترین کیفیت عکس رو داره هم در فضای داخلی و هم شب
چرا?
بخاطر اندازه سنسور بکار رفته در این مدل هست.
در موبایلهای قبلی مگاپیکسل بالا بود اما اندازه سنسور کوچک و با پردازشی که صورت میگرف عکس گرفته شده از اطراف کشیده میشد و بزرگتر ثبت میشد.اما در این نوع سنسور عکس کاملا واقعی و طبیعی ثبت میشه چون سنسور بزرگتر هست و فاصله پیکسلها بازتر از هم.به همین دلیل نوربیشتری وارد هر پیکسل میشه و در ضمن اندازه گشادگی لنز بیشتر هست.
مگاپیکسل هیچ ربطی به کیفیت تصویرتون نداره.
درصد بالایی از کیفیت مربوط به سنسور و لنز و نوع پردازش تصویر داره.
پس در خرید خیالتون راحت باشه.
من گوشی وان یا باترفلای رو پیشنهاد میکنم چون نسل جدیدتر این خانواده هستند.
موفق باشید

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/27 سلام علی جان
بله شما میتونی با یک شیئ پلاستیکی باریک دور تا دور ال سی دی بکشی و قالب رو در بیاری.باتری قابل تعویض هست اما بهتره به دست نمایندگیهای مجاز بدید.

HTC One X+ HTC One X+

1392/11/17 با سلام خدمت دوستان
با اینکه در مباحث قبلی عزیزانی در مورد این گوشی کامل توضیح دادند من هم توضیحاتی به دوستانی که بین این گوشی و گوشیهای دیگه در شک خرید هستند مطالبی رو می گم
این گوشی با htc one xl کلی فرق داره در سخت افزار
ظاهر یکی هست اما خب همونطور که میدونید در کشور ما ملاک خرید موبایل اجرای بازی های گرافیکی هست و لا غیر.
اگر از اون دسته هستید که دنبال بازی هستید بین این گوشی و دیگر مدلهای همرده من این رو پیشنهاد می کنم..
دوستانی که بین این گوشی و مدلهای سامسونگ و ال جی مردد هستند :
عزیزان کلا هر برند یک سری طرفدار خاص خودش رو داره... گوشی اچ تی سی به لحاظ کیفیت ساخت مطرح هست و سامسونگ به خاطر نوع تکنولوژی و استفاده از سخت افزارهای بالا در انواع مدلهاش و اینکه در ایران با تبلیغات بسیار زیاد مثل خودروی پیکان زمان قدیم که همه داشتند سامسونگ هم به نوعی این روال رو داره..اما از نظر کیفیت اصلا به اچ تی سی نمیرسه
برای من کیفیت . قدرت و خاص بودن مطرح بود و این گوشی رو انتخاب کردم حدود یک سال هست
کاملا راضی هستم . جنس بدنه بسیار عالیست حافظه 64 واقعا تمام نیازهام رو رفع کرده و بر خلاف بعضی سایتها که مدام از اچ تی سی بد می نویسند مثل gsm.ir که مدلهای مختلف رو با سامسونگ مقایسه میکنه و بعد سامسونگ رو برنده اعلام میکنه باید بگم این گوشی فیلم فول اچ دی پخش میکنه.تمام بازی ها رو من اجرا کردم.کیفیت صدا هم برای من و هم مخاطبم بسیار عالیست..
کیفیت دوربین (دقت کنید کیفیت ربطی به مگا پیکسل ندارد) مگا پیکسل برای چاپ عکس مطرح هست نه کیفیت...کیفیت به مقدار گشادگی لنز دوربین و تنظیمات کاربر بستگی داره.. و همینطور نوع لنز و سنسور بکار رفته در دستگاه... خواهشا هر جایی که مگا پیکسل رو دال بر کیفیت گذاشتند کاملا رد کنید...
دوربین نیز عالیه اگر تنظیمات دستی صورت بگیرد که بسیار عالیتر .
در مورد داغ کردن دستگاه باید عرض کنم تمام گوشی های 4 هسته ای بخاطر درگیر بودن پردازش بالا داغ می کنند و یک امر عادی هست و این رو هم اضافه کنم این گوشی و چیپست تگرا3 در آن 5 هسته ای هست که یک هسته نهان دارد برای استارت اولیه...دوستان می توانند با سرچ در گوگل مطلع شوند.
کیفیت ال سی دی بعد از گوشیهای اپل در رده دوم هست ... دقت کنید که تمام ال سی دی ها یک نوع هستند و تمام نام ها و یا اسمهای خاص شرکتها بازاریابی بیش نیست... همه از پیکسل تشکیل شده و تفاوت چندانی با هم ندارند فقط در پخش رنگ و نور که بعد از اپل گوشیهای اچ تی سی دارای نزدیکترین نور و رنگ به واقعیت هستند... سامسونگ با بالابردن کنتراست و برایتنس در ال سی دی ها و روشنایی و خارج شدن از رنگ واقعی قصد در جذب بازار دارد....در کل من هیچ گوشی رو رد نمی کنم فقط اطلاعاتی به دوستان که قصد مقایسه یا خرید برندی رو دارند عرض کردم....
از نظر ال سی دی و سنسور دوربین چون رشته کاری خودم و حرفه ام هست توضیحات دادم...
این گوشی چون سال 2012 به بازار آمده با یک گیگ رم ممکن هست در اجرای بعضی بازیهای فوق العاده قوی دچار گیر و کندی اجرا بشه که دوستان میتونن تمام برنامه های در حال اجرا را با وارد شدن به قسمت ستینگ و بعد برنامه ها دیزایبل کنن و بعد دوباره فعال کنند تا رم گوشی خالی بشه...
از دوستان اهل فن و مهمانان عذرخواهی می کنم بخاطر نوشتار بلند

HTC One HTC One

1392/8/26 با سلام.
چند. روز قبل مقایسه سه گوشی. Htc one . Samsung s4.sony z. رو در یک سایت که نام نمیبرم دیدم.و در تست بازی need for speed most wanted. نوشته بود اچ تی سی وان سیاه نشون دادهحتی فیلم فول اچ دی. بریده بریده پخش کرده.من خودم تست کردم و وقعا به راحتی هر چه تمام تر پخش کرد.هم بازی هم فیلم.نظر گذاشتم که تست کردم ولی اصلا نظر من تایید نشد.فقط هر کسی که از سامسونگ نوشته بود تایید میشد..بازی رو روی گوشی اچ تی سی وان ایکس. پلاس هم به راحتی اجرا شد..متوجه موضوعی شدم و اون هم اینه سایتهای خاصی برای یک برند خاص تبلیغ میکنن..
خدا رو شکر. اینجا اینطوری نیست. فقط محض اطلاع دوستان عرض کردم
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
ایسام