مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرهاد د
  • تاریخ عضویت : 1392/1/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

BlackBerry DTEK60 BlackBerry DTEK60

1399/2/26 راه حل مشکل باطری :
همه به روزرسانی هایی که برای برنامه های اصلی بلک بری انجام میدهید مثل لانچر ، گوگل مپ ، کروم و .... ، رو به حالت اولیه یعنی تنظیمات کارخانه برگردانید ، برنامه هایی مثل واتس اپ و تلگرام و برخی برنامه های جانبی دیگر نیازی به حذف ندارند ، ولی با همه مواردی که اشاره شد حذف برنامه های مازاد مشکل باطری را حل خواهد کرد .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/11/22 سلام. دوستان گرامی، من گوشی های بسیاری با سیستم عامل های مختلف تهیه و استفاده كردم. به نظر من گوشی خوبی هست. دوربین ، صدای خوب و همچنین صفحه نمایش عالی ، آپ دیت و نصب سیستم عامل با كمی مطالعه ، مطلوب میباشد و در مقابل ضعف اون كمی كند بودن و مصرف باطری را میشود لحاظ نمود. در مجموع نسبت به قیمت اون چه از نظر جذابیت و چه از نظر كیفیت، دارای مطلوبیت میباشد. اشكالات سیستم عامل آندروید نیز با توجه به برخی محدودیت های بلك بری در قسمت "هات اسپات" كه یكی از موارد استفاده در ارسال فایل با نرم افزار zapya, میباشد را میتوان عنوان كرد. از نظر نصب بازی هم برخی بازیها با گرافیک بالا نصب و برخی با عدم نصب مواجه میشوند. روت دستگاه كه برای خودم از نكات مهم و قابل توجه جهت نصب نرم افزار هایی چون viper كه برای ایجاد افكتهای صوتی قدرتمند استفاده میشود، متاسفانه تاكنون غیرممكن بوده است.

LG G3 LG G3

1394/3/21 سلام . امین گرامی ، گرم شدن گوشی منطقی هست چون پردازنده ها ی 4 هسته ای قدرتمند 2.5 هرتزی فضایی برای خنک شدن ندارند و توسط هیتسینگ که پوشش های آلومینیومی میباشد برای خنک کردن مدارهای الکترونیکی استفاده میشود ، البته برای گوشی های دیگر نیز همینطور میباشد . گرم شدن کمی تقریبا بین متوسط و حداقل در جی 3 وجود دارد و از لحاظ سرعت در باز شدن منوها گاها ، کمی سرعت ، حس میشود ولی در صفحات وب سرعت گوشی خوب بوده و اینکه عرض کردم روان بودن سیستم عامل آندروید 5 در این گوشی متاسفانه خیلی قابل تحسین نیست . با توجه به اینکه نوت 3 مدل 9005 رو با اندروید 4 تست کردم این موضوع را عنوان کردم . ولی واقعا اولین مرتبه ای که جی 3 رو در دست میگیرید حسی که خودم نسبت به اون داشتم واقعا عالی بودن و متفاوت بودن اون نسبت به گوشی های رده بالای سامسونگ بود و دیگر اینکه صفحه نمایش 5.5 اینچی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده در اولین نگاه بعلت کوچک بودن فرم گوشی احساس یک صفحه نمایش 5 اینچی را برای کاربر ایجاد میکند . گوشی کاملی هست ولی نسبت به صفحه نمایش های سوپرامولید سامسونگ حرفی برای گفتن ندارد ، چراکه در سامسونگ اشباع رنگها بیشتر شده و مخاطب استفاده کننده لذت بیشتری را میبرد .

LG G3 LG G3

1394/3/20 سلام خدمت دوستان و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
نظرات دوستان همه قابل احترام هست و می بایست در کنار یکدیگر فضایی دوستانه را به اشتراک بگذاریم پس خواهشمندم با الفاظ و ادبیاتی سنجیده مطابق شخصیت اجتماعی صحیح در ارتباط باشیم .
بنده گوشی z2 داشتم یکی از بهترین برندهای موجود در بازار و زمانی هم که این گوشی رو خریداری کردم فکر میکردم مدت مدیدی اون رو نگهداری کنم . کیفیت فوق العاده باطری برای استفاده طولانی مدت ، طراحی شیک ، کیفیت ساخت تقریبا خوب ، صدای خوب خروجی های اسپیکر اون از مزایای این گوشی بود ، و متاسفانه مشکل به جا ماندن اثر انگشت ، کیفیت بد عکس و فیلم که برای گوشی با 20 مگا پیکسل جای ناامیدی برای کاربر به وجود می آورد ، صدای نامطلوب موسیقی با هندزفری ، علیرغم اینکه هندزفری انتخاب شده بنده به صورت ایرفون قابل استفاده می شد و اینکه بنده کیفیت صدا رو با نرم افزارها و پچ صدا بالا برده و مطلوبیت اون رو بسیار کرده بودم ولیکن بازهم نیازهای من رو به قدر کفایت نمیرسوند که به ناچار پس از مدت کمی تقریبا یک ماه و نیم آن را با قیمت بسیار پائینی فروختم . ولی از حق نگذریم آندروید 5.2 که در روی آن نصب کردم از سرعت و روان بودن خوبی برخوردار بود و در بازی های با گرافیک بالا بسیار خوب عمل می کرد . همچنین در هنگام استفاده مشکل داغ کردن کمی نیز داشتم .
در حال حاضر گوشی ال جی g3 تهیه کردم و در این مدل از لحاظ مزایا : طراحی ، مطلوبیت ساخت ، داغ کردن کم ، دوربین خوب و تقریبا صدای مطلوب هندزفری به هنگام گوش کردن به موسیقی (البته نه به قدر بسیار مطلوب) می توانم عنوان کنم . و معایب آن نیز نسبت به z2 در اندروید 5 عرضه شده نسبت به گوشی z2 کمی مطلوبیت سرعت و روان بودن پائین تر می باشد به طوریکه کاملا محسوس می باشد .
در ادامه خدمت دوستان عرض می کنم تمامی گوشی های عرضه شده در بازار طوری طراحی شده اند که همه خواسته های مشتری را نمی توانند بر طرف نمایند . بعنوان مثال یکی از بهترین گوشی های سامسونگ که نوت 3 می باشد با رام 4.3 و 4.4 با سرعت و روان بودن و تنوع کیفیت بالایی برخوردار بود ولی در اندروید 5 در برخی از قسمت ها بعنوان مثلا تسک منیجر زمانی که به صورت clear all دستور اجرا میشود با کندی قابل محسوسی مواجه می شویم ولی از لحاظ دوربین بسیار مطلوب و همچنین با توجه به کیفیت صفحه نمایش که سوپر امولید در نظر گرفته شده لذت استفاده با این گوشی و گوشی های همرده سامسونگ برای کاربر بالا می رود ولی افت ساخت در بدنه این گوشی و همچنین سخت افزارهای آن کاربران را ناراضی نگه می دارد .
از همه دوستان تقدیر و تشکر میکنم .

Sony Xperia T2 Ultra dual Sony Xperia T2 Ultra dual

1393/10/20 آسفالت 8 رو نصب کردم خیلی خوب و روان بود فقط توی گرافیک بالا کمی کند بود ولی روی متوسط خیلی خوب و روان بود.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا