مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : x_x_x y
  • تاریخ عضویت : 1392/1/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/2/1 سلام . من دوباره اومدم .درمورد حرفی که ایشون زدن منظورم فروش گوشی هست . من اعتراف میکنم که حق با ایشون هست و قبول دارم.
گفتم وقتی باهاش کار کردم میام و براتون مینویسم از گوشی . فقط و فقط میتونم اینو بگم که من هیچ موردی و اشکالی نتونستم تو این گوشی پیدا کنم ، همه چیزش واقعا عالیه. حالا دیگه تصمیم با خود شماست ، بعدا بازم سر میزنم..............ولی به هر کسی که قصد خرید این گوشی رو داره میگم که بدون هیچ شک و تردیدی اینو بخره و پیشاپیش هم مبارکش باشه تا بعد بای

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/1/11 سلام به همه دوستان عزیز و عیدتان مبارک.
من این گوشی رو امروز 92/01/11 به قیمت 599 تومان خریدم .
تا حالا که باهاش کار کردم خیلی راضی بودم و تا چند روز دیگه که باهاش بیشتر کار کنم ، می یام و باز درموردش براتون می نویسم .
ولی میخوام یه چیزی بگم که بد نیست بدونید . یک واژه ایی به نام " بهره وری " وجود داره که میدونم خیلیهاتون هم معنی و مفهومشو میدونید ولی باز برای اقلیت معنیشو براتون میگم .
بهره وری یعنی نسبت ستاده به داده که در ارتباط با برنامه خرید گوشی برابر میشه با نسبت پولی که شما برای گوشی میدین به امکاناتی که اون موبایل به شما میده . شما همین الان دست روی هر گوشی به جز IPHONE 5 بزارین باز به پای آیفون نمیرسه و این حقیقتی هست انکار ناپدیر ، و امکانات و برنامه های که آیفون و IOS و کیفیتش در اختیارتون میزاره ، هیچ گوشی نمیتونه به گردش هم برسه ، ولی فراموش نکنید که شما انتظارتون از خرید یک گوشی چی هست .
بیایین واقعیتو بگیم خیلی از ماها هنگام خرید اینقدر تک تک نکات ریز ریز یک گوشی رو بررسی میکنیم که وقتی اون گوشی رو گرفتیم اصلا به اونها توجه نمیکنیم .، مثلا بعضیا میگن فلان گوشی صفحه اش SUPER AMOLED ولی در صورتیکه اینقدر ها هم مهم نیست ، مگه آدم میخواد تلویزیون بخره که اینقدر این مهم باید باشه ، خداوکیلی مثلا روی ماکزیمم 5 اینچ گوشی آدم چه کیفیتی می خواد و خیلی چیزهای دیگه مثل RAM و چیزهای دیگه و همه ی اینها برمیگرده به همون بهره وری .البته نباید مینیموم ها را زیر پا گذاشت . شاید آیفون بگیرین ولی حواستون باشه که چقدر دارین هزینه میکنین . دیگه خستتون هم نمیکنم ولی می خوام بدونید یک گوشی مثل همین SKY Dual Core بهترین بهره وری رو با این امکاناتی که در اختیارتون میزاره داره. نه تنها گوشی بلکه اگر سعی کنید این بهره وری رو در همه ی جنبه های زندگیتون به کار ببین خیلی جلو می یفتین .
بعدا که با گوشی کار کردم باز کامنت میذارم.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا