مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ehsan a
  • تاریخ عضویت : 1392/1/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 45

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 45 مورد

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/7/8 سلام خدمت تمامی دوستان ، امیدوارم حالتون خوب باشه ...
چهار ماه شده که نظرات این صفحه رو می خونم و در جریان مباحث مربوط به این گوشی هستم. دیروز نسخه 64 گیگ این گوشی رو در مشهد تهیه کردم با قیمت 6.500.000 تومان. وقتی برای اولین بار دستگاه روشن شد 71 درصد شارژ باطری داشت که با استفاده معمولی رو به بالا حدود 22 ساعت دووم آورد که برای من واقعا هیجان انگیز بود و کاملا راضی بودم. از زمانی که گوشی خاموش شد و زدم به شارژ تا زمانی که به 100 درصد رسید دقیقا 1 ساعت و 50 دقیقه طول کشید که با چنین باطری غول پیکری برای من زمان قابل قبولی بود. یادتون باشه بعد از رسیدن به 100 درصد، حدود نیم ساعت دیگه بزارید گوشی در شارژ بمونه. سعی کنید یکبار در هر ماه گوشیتونو وقتی از کمبود شارژ خاموش میشه بزارید تا 100 درصد شارژ بشه و نیم ساعتم دیرتر از برق بکشید تا هم کالیبره بشه هم دوامش بره بالاتر.
نسخه MIUI گوشی در ابتدا 11.0.10 بود که با یک آپدیت امنیتی 224 مگابایتی به نسخه 11.0.11 تغییر پیدا کرد. چون شنیده بودم بعد از آپدیت گوشی های شیائومی باید ریست فکتوری کرد من هم این کار رو انجام دادم و قبل و بعد از آپدیت به مشکلی بر نخوردم. پس ریست کردن بعد هر آپدیت در خاطرتون باشه.
دوربین پشت گوشی کاملا راضی کنندست چه در روز و چه در شب تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا ثبت می کنه. دوربین سلفی البته چندان عالی نیست اما ناامیدتون نمی کنه.
حسگر اثر انگشت فوق العادست و سریع عمل می کنه. با اینکه من فقط یک سیم کارت داخل گوشی قرار دادم و شبکه روی حالت خودکار تنظیم بود اما هیچ نشانی از 4.5G ندیدم که خیلی جای نگرانی نداره چون سرعت اینترنت 4G این گوشی هم شما رو راضی نگه میداره.
در مورد wifi خوشبختانه هیچ قطع و وصلی در کار نبود و حتی مودم رو به سرعت شناسائی و متصل شد بدون هیچ مشکلی. پس خیال دوستان از این بابت راحت باشه.
بازی Call of Duty و CSR2 با گرافیک بالا و روان اجرا شد و حرارتی احساس نشد. از نظر بازی در سطح خودش واقعا کم نظیره!
صدای گوشی واضح و شفاف و بلند هست. صدای اسپیکر مکالمه هم در حدی خوبه که من حس کردم مخاطبم کنار من نشسته داره تو گوشم داد میزنه :)
در مورد نفوذ گرد و غبار زیر لنز دوربین باید بگم تو این یک روزی که گذشت من چیزی ندیدم و اگر کنار لبه محل قرارگیری دوربین ها کمی غبار بشینه راحت با یک دستمال تمیز پاک میشه و نفوذی در کار نخواهد بود.
برای من که اولین باره گوشی شیائومی تهیه میکنم و قبل اون نوکیا و سونی داشتم که تو کیفیت ساخت بی نظیر بودن، کیفیت این گوشی واقعا عالیه و وقتی توی دستتون می گیریدش حس فوق العاده ای داره.
شاید تو بازار پر شده باشه از گوشی های مختلف سامسونگ و هواوی اما چیزی که اهمیت داره اینه: شما با پولی که پرداخت میکنید امکانات بی نظیر و کیفیت بالا و زیبایی رو یکجا دریافت میکنید.
البته اینو یادتون نره که گوشی موبایل واقعا سلیقه ای هستش و اگر کسی علاقه به برند خاصی داره و ازش حمایت میکنه نمیشه بهش خرده گرفت! اما بیاید تعصبی نباشیم و برندهای دیگه رو خورد نکنیم.
ممنونم از وقتی که گذاشتید. موفق و پیروز باشید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/26 سلام دوست من انتخاب خوبی کردی
این گوشی سه مدل و یا چهار مدل!! داره که اکثرا دو مدل اون تو کشور ما موجود هست
اگه رجوع کنی به بازار یه مدل d6502 و یه مدل d6503 از این گوشی وجود داره که تنها فرقشون اینه که d6503 پشتیبانی اینترنت 4G داره اما d6502 این امکان رو نداره. در ضمن آپدیت ها همیشه برای مدل d6503 زودتر میاد. گول حرف فروشنده هارو نخورید چون اونا هیچ فرقی بین این مدل ها نمیزارن و فقط قصدشون فروش هست. من خودم مدل d6503 رو دارم و واقعا بهترین گوشی موبایلی که داشتم تا الان همین گوشی بوده. امیدوارم خرید مطمئنی داشته باشی و ازش لذت ببری

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/26 دوست عزیز اتفاقا من خودم دو شب پیش تست کردم و گوشی رو درون یه ظرف بزرگ آب گذاشتم و باهاش فیلم تماشا کردم. اما چندتا نکته وجود داره اونم اینه که حتما قبل انجام این کار از بسته بودن و محکم بودن درپوش های گوشیتون اطمینان کسب کنید. هیچوقت زیر آب صدای بلندگوهارو تا ته زیاد نکنید (چون امکان خش خش کردن بلندگو بعد تست وجود داره) و در آخر زیر آب به هیچ عنوان تاچ کار نمیکنه! فقط با دکمه فیزیکی دوربین میتونید عکس و یا فیلم بگیرید. ازش لذت ببرید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/22 دوست من ریست فکتوری فقط زمانی مجاز هست که آپدیت کلی گوشی یعنی ورژن آندرویدتون رو ارتقا بدید! بعد آپدیت نرم افزارها اصلا نیازی به ریست فکتوری نیست!!! با ریست فکتوری گوشی شما برمیگرده به روز اولش و یعنی تمام تنظیمات و برنامه های نصبیتون پاک میشه!

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/22 دوست عزیز شما دو راه بیشتر ندارید! یا اینکه لانچر جداگانه ای نصب کنید و از تنظیماتش سایز آیکن هارو تغییر بدید یا گوشی خودتون رو روت کنید و از نرم افزار Xposed و ماژول Xperia UI سایز آیکن ها و خیلی چیزهای دیگه رو تغییر بدید.البته من روش اول رو پیشنهاد میکنم که ساده تره. موفق باشید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/21 دوست من به شما پیشنهاد میکنم رام کاستوم eXistenZ Ultimate 4.5.0 رو نصب کنید که از روی آخرین بیلد یعنی 167 ساخته شده اما بسیار پرسرعت تر و زیباتر با قابلیت های شخصی سازی بیشتر. (تلفیق رام 314 و 617 که تمام قابلیت های رام 314 رو در خودش داره مثل xLoad)
این لینک سازنده رام:
http://forum.xda-developers.com/xperia-z2/development/rom-existenz-ultimate-1-0-5-light-dark-t2835196
تو فروم های ایرانی خودمون هم بگردید حتما پیدا میکنید. موفق باشید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/21 دوست عزیز قبلا جواب سوالتو داده بودیم. مقدار کل رم این گوشی 2.7 گیگ هست. که از این 2.7 تقریبا 1 گیگ توسط سیستم اشغال شده و 1.7 گیگ در اختیار شماست که با نصب برنامه های مختلف از مقدارش کم میشه. اما اما اما شما به عدد و ارقام کاری نداشته باش به تجربه های دیگران رجوع کن. من خودم آسفالت 8 رئال ریسینگ 3 مدرن کامبت 4 و چندتا بازی و نرم افزار پرحجم دیگه ریختم رو این گوشی همه رو هم در حالت اجرا گذاشتم اما نه هنگ میکنه نه لگ میزنه. بیچاره آخ هم نمیگه! به اینکه چقدرش پره چقدرش خالی کاری نداشته باشید چون خیلی مهم نیست.ازش لذت ببرید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/20 با تغییر تم شکل دکمه ها تغییر میکنه و به زیباییش افزوده میشه در ضمن صفحه این گوشی به اندازه ای مناسب هست که اون نیم اینچ مزاحم نشه! (یه ایرادی که به سامسونگ گرفتن دکمه شل و ول منو بود که خیلیا ناراضی بودن) دیگه از این قانع کننده تر؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/14 دوست عزیز داغ کردن این گوشی هیچ جای نگرانی نداره چون حرارت تولید شده توسط سخت افزار به بدنه منتقل میشه تا به سخت افزار آسیبی نرسه. حرارت بدنه در حالت دوربین یا وب گردی طبیعی هست اما با اجرای بازی های HD گوشی بیشتر داغ میکنه (بخاطر پردازش بالاتر) و این هیچ ایرادی نداره. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/13 درپوش سمت چپ گوشی (محل قرارگیری سیم کارت و usb) رو باز کنید. بین usb و شیار سیم کارت دکمه قرمز کوچکی مشاهده میشه. با یه شی نوک تیز چند ثانیه فشار بدید و نگه دارید تا گوشی ریست بشه و بالا بیاد. فقط شما به من بگو چکار کردی که گوشی بی زبون به این روز افتاده؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/13 کنار جعبه ی گوشی یه برچسب سفید بزرگ هست که مدل و شماره سریال و بارکد و بقیه چیزها نوشته شده. تو یه قسمت نوشته AR,FA,EN (اگه اینهارو نوشته بود گوشی شما پک خاورمیانست) اما اگه نوشته باشه EN,UK,DE,FR و یا مخفف اسم بقیه کشور های اروپایی، نتیجه میگیریم پک گوشی متعلق به اروپاست. به همین سادگی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/13 از هر کی بپرسید بهتون میگه با این پول بهترین گزینه برای خرید اکسپریا Z2 هستش! این گوشی هم فوق العادست نمیدونم چرا عیب های بی مورد که شاید یکی دو نفر براشون پیش اومده رو بزرگ و اساسی جلوه میدن!
دوست عزیز من خودم این گوشی رو دارم و حداکثر ظرف مدت 3 ساعت و بیست دقیقه 0 تا 100 پر میشه نه 4.5
دوربین 20 مگاپیکسل هستش دوست من، قبلا هم گفتم اگه نمیتونید عکسهای خارق العاده بگیرید عیب و ایرادهارو به دوربین نسبت ندید. ( مراجعه شود به تصاویر گرفته شده با Z2 توسط کاربران، در فروم های تخصصی موبایل)
تو همین صفحه ای که دارید میبینید دوستانی اومدند و اعلام کردند 21 دقیقه فیلمبرداری 4Kداشتند و به دلیل خستگی دیگه به فیلمبرداری ادامه ندادند نه اینکه دوربین بپره بیرون! (البته این مشکلی که شما گفتید تو اولین نسخه های این گوشی وجود داشت که با آپدیت برطرف شد پس شما هم گوشیتونو آپدیت کنید بد نیست!)
خیلی جالبه که به فیلمبرداری هم ایراد گرفتند!! دوست من تو مقایسه های تخصصی که صورت گرفته کیفیت فیلمبرداری Z2 سرآمد گوشی های پرچمدار هم رده ی خودش بوده! (موقع فیلمبرداری دستتون نلرزه :دی)
من دانسجو ام از جزوه دوستام زیاد عکس میگیرم صفحه سفید هم کاملا سفیده رنگش و مشکلی نداره (قبل از کار با دوربین لنز رو با دستمال ابریشمی تمیز کنید)
و در آخر ما هم پولمون رو با زحمت بدست آوردیم! و با امید اینکه بهترین گوشی رو داشته باشیم رفتیم Z2 خریدیم. هرچند همه ی گوشی ها مطلقا عالی نیستند! (Z2 هم از این قاعده مستثنی نیست) خودم هم مشکلات جزئی با این گوشی داشتم و نمیگم عیب و ایرادی نداره اما از خرید خودم راضی ام و از این گوشی نهایت لذتو میبرم. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/12 دوست من چه شما و چه بقیه نباید نگران "رم خالی" این گوشی باشید. چون با وجود 3 گیگ رم هیچوقت مشکلی نخواهید داشت. زمانی که من دستگاه رو برای اولین بار روشن کردم مقدار رم خالی 1.7 گیگ (1700 مگابایت) بود. گرچه رم کلی 2.7 گیگ هست. پس تنها 1 گیگ توسط سیستم گوشی اشغال شده که نشون میده چقدر قوی و سریع عمل میکنه. الان هم کلی نرم افزار و بازی نصب کردم رم خالی 1.1 گیگ هست. پس اصلا نگران رم خالی نباشید. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/11 دوست عزیز رو جعبه ی گوشی مدل D6503 ذکر شده. شما میتونید بدون روشن کردن گوشی هم درپوش سمت راست گوشی (محل کارت حافظه) رو باز کنید و با ناخن کشوی بالای کارت حافظه رو بکشید بیرون. روی ان مدل گوشی، شماره سریال و کشور تولید کننده ذکر شده. همچنین با روشن کردن گوشی و رفتن به منوی تنظیمات و درباره ی تلفن مدل گوشیتونو چک کنید. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/11 ببین دوست من، شما که وارد برنامه پیام ها میشی سمت راست زیر دکمه send یه دکمه دیگه هست که روش علامت + هست. اونو بزن یه منوی جدید برات باز میشه که گزینه اول ستون سمت راست نوشته add sticker. شما میتونید استیکرهای جدید رو هم دانلود کنید و تو پیام هاتون بفرستید اما بدونید که پیام حاوی استیکر به mms تبدیل میشه که هزینش گرونتره! موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/10 مرسی حامد جان. شما وقتی مراجعه میکنید به بازار موبایل حتما به فروشنده بگید که مدل D6503 که پشتیبانی LTE داره رو براتون بیاره (چون مدل های D6502 رو دستشون باد کرده!! میخوان هرجوری شده فروش بره) موضوع آپدیت رو پیش بکشید و بگید که گوشی های سری جدید رو میخواید که خودشون آپدیت 4.4.4 دارند. از روی جعبه نمیشه تشخیص داد. شما سعی کن با فروشنده صمیمی تر بشی تا مطمئن بشه که قصد داری ازش "حتما" خرید کنی بعد بگو گوشی های جدیدشو برات بیاره. (همین آپدیت جدید بهانه خوبیه) بوتلودر هم به زبان ساده نرم افزاریه که قبل از اجرای سیستم گوشی (رام) لود میشه و به گوشی شما میگه که از کجا سیستم (رام) رو بخونه و چگونه اون رو اجرا کنه. اگه اجازه باز کردنشو داشته باشید (که 99 درصد دارید) میتونید رام های سفارشی و غیر رسمی فلش کنید. (به عنوان مثال الان آندروید 5 برای این گوشی به طور غیر رسمی اومده که اگه بوتلودرتون رو باز کنید میتونید فلش بزنید و ازش لذت ببرید). موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/9 دوستای من کسی تا حالا براش اتفاقا افتاده که time shift video دیگه کار نکنه؟ چند روز پیش به طور پیاپی ازش استفاده کردم و خوب بود اما دیروز که میخواستم فیلم بگیرم تنها فیلم ضبط میکرد (با سرعت 120 فریم) اما فقط پلی میشد و نمیشد که قسمت های دلخواه رو اسلوموشن کنی!

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/9 دوست من آپدیت جدید یعنی بیلد 167 امکانات جدید و بروزی داره اما بدون با آپدیت کردن آیکن های گوشیت بزرگتر میشن که شاید دوست نداشته باشی! در عوض موتور جدید Super vivid سونی که باعث میشه رنگ ها فوق العاده شفاف بشوند رو داخلش داره و همچنین برنامه های دوربین Z3 که برای این گوشی پورت شده. بعد آپدیت هم باید دو الی سه مرتبه ریست کنید تا به اصطلاح خودمون آب بندی بشه :) با ریست فکتوری کردن برنامه هایی که نصب کردید و تنظیمات صورت گرفته و پیامها و مخاطبین پاک میشن و گوشی مثل روز اولش میشه! پس بهتره بکاپ حتما بگیرید! در ضمن این بیلد یعنی 167 به هیچ عنوان به صورت مستقیم روت نمیشه و برای روت کردنش باید دوباره به ورژن قبلی برگردید. موفق باشید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/9 دوست من راجبه سوال اولت باید بگم آندروید 5 برای تمام سری Z گوشی های سونی اوایل سال 2015 میاد ولی رام های غیر رسمی (کاستوم) آندروید 5 در حال حاضر برای این گوشی و خیلی های دیگه موجوده که اگه دوست داشتید میتونید سرچ کنید و نحوه فلش زدنشون رو یاد بگیرید (با کامپیوتر). راجع به سوال دوم هم برای استفاده از برنامه lifelog باید اکانت سونی داشته باشید که اونم با سرچ کردن داخل فروم های موبایل نحوه ثبت نام رو آموزش دادن. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/8 دوست من قیمت فول پک تو مشهد 1480000 هزار تومنه. شاید یکم نوسان قیمت داشته باشه اما تو همین حدود هست. برای اطلاعات راجع به خرید گوشی هم میتونی رو اسمم کلیک کنی قبلا توضیح دادم که باید موقع خرید به چه نکاتی توجه کنی. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/7 دوست من اتفاقا خودم دنبال هندزفری نویز کنسلینگ بودم اما به نتیجه ای نرسیدم! یعنی داخل پک های خاورمیانه نمیتونی پیدا کنی! پک های خارجی هم خیلی کم پیدا میشه. تو بازار به صورت تکی میفروشن میتونی تهیه کنی. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/7 جلل الخالق! عکساش تاره؟ فوکوس نمیتونه بکنه؟ عجب!!!
شما یه سر به فروم های موبایل بزن یه بخش هست به اسم "تصاویر گرفته شده با Z2 توسط کاربران" بعد ببین عکسایی که بقیه گرفتن هم تاره؟!...

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/4 سلام مرسی یونس جان
پک خاورمیانه هست که هندزفری معمولی داره وشارژر سه شاخه که براش تبدیل گفتم. دنبال پک های خارجی نگرد چون از فروشنده ها پرسیدم گفتن میبریمت انبار هر کدومو که دوست داشتی بردار اما مطمعن باش همش یکیه! میگن صرف نمیکنه ما پک خارجی بیاریم هزینش گرونتره!!!
وایبر ندارم اما اگه بخوای میتونم ببرمت همونجایی که خودم گوشی رو تهیه کردم. احمد آباد بازارچه موبایل

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/3 خب خب دست پر اومدم واسه دوستای عزیز!
امروز تونستم بعد مدت ها جستجو و تحقیق و راهنمایی های دوستان عزیز در این پیج این گوشی فوق العاده رو تهیه کنم. به چندتا نکته برخوردم که لازم دونستم به اونایی که قصد خرید دارن بگم امیدوارم مفید واقع بشه:
اول از همه حتما حتما حتما بین مغازه ها و پاساژ های مختلف برگردید و فقط قیمت بگیرید تا بدونید رنج قیمت چقدره! البته بهتون بگم اگه همه یه کاغذ A4 نشونتون دادن و گفتن این تعرفه ثابت هر روزه باور نکنید!! چون تعرفه همین برگه ها هم با هم فرق داره و بشخصه از 5 تا 70 هزار تومن اختلاف قیمت دیدم.
دوم اینکه دنبال پک های اروپایی و پک هایی که هندزفری نویز کنسلینگ داشته باشن نگردید که پیدا نمیکنید! اگرم پیدا کردید خیلی خوش شانس هستید! ( حداقل تو مشهد که نبود)
سوم اینکه بدونید و باور داشته باشید که مدل D6502 با D6503 تفاوت داره و فرقشم تو پشتیبانی lte اونه! من فروشنده های زیادی رو دیدم که میگفتن فرقی نداره و مدل D6502 هم از lte پشتیبانی میکنه اما وقتی گوشی رو از جعبه درآوردیم و تست کردیم قبول کردن که اشتباه میکردن! ( برخی فروشنده های موبایل صرفا فروشنده هستند و از مباحث تخصصی سر در نمیارن پس گول حرفاشونو نخورید)
چهارم اینکه وقتی براتون گوشی رو آوردن از پلمپ بودن پک اطمینان کسب کنید و با چشمتون ببینید که پلمپ رو باز میکنن و گوشی رو به شما تحویل میدن! اول از همه با چشمانی تیزبین دنبال خط و خش به روی صفحه و قاب موبایل باشید دوم گوشی رو روشن کنید و از قطر بهش نگاه کنید (ترجیحا جایی گوشی رو روشن کنید که انعکاس نور رو تو صفحه نمایش مشاهده نکنید) به محض کج کردن موبایل صفحه به رنگ بنفش یا همون قرمز سیر درمیاد که این نشون میده شما پنل نوع a گیرتون اومده پس مبارکه!! (راجع به پنل b هم اگه بعد از کج کردن صفحه به رنگ آبی یا سفید دراومد نگران نباشید چون تو نمایش رنگ های سرد گوشی شما از پنل a بهتر عمل میکند) سوم گوشی های جدیدتر رو سفارش بدید! چرا؟ چونکه من خریدم و وقتی دقت کردم دیدم ورژن آندروید گوشی فابریک 4.4.4 هست و آپدیت شده و مهمتر از اون پنلش هم a بود! (شاید سونی تو ساخت سری های جدید دست و دلبازی کرده باشه!) پس شانستونو امتحان کنید.
حتما با کد *#*#7378423#*#* آشنا هستید؟ با این کد میتونید تمام سیستم ها و حسگر های گوشی رو تست کنید و بفهمید آیا امکان باز کردن بوتلودر رو دارید یا نه؟ (اگه راهنمایی نیاز داشتید میتونید بپرسید)
و در آخر فروشنده ها نونشون از فروش لوازم جانبیه!!! یه لیبل شیشه ای برای روی صفحه و یه لیبل ضد خش و ضد ضربه ترجیحا مارک BUFF برای پشت گوشی مناسبه و بشخصه قاب و گارد رو پیشنهاد نمیکنم! (شاید به تبدیل شارژر نیاز داشته باشید که بسته به نوع شارژرتونه)
آخرین تیر خلاص فروشنده ها آپدیت کردن گوشیه که با اسم "باکس" معرفی میشه و براتون برنامه های مختلف نصب میکنن و هزینه گزافی (به من گفته شد 50 تومن!!) از خریدار گرفته میشه. اصلا توصیه نمیکنم ولی اگه دوست داشتید میتونید این کارو انجام بدید.
من امروز از بازارچه موبایل مشهد تو خیابون احمد آباد گوشی Z2 مدل D6503 بدون گارانتی با پنل a و آخرین آپدیت موجود + لیبل شیشه ای و لیبل ضد خش و تبدیل شارژر به قیمت 1355000 هزار تومان خریداری کردم. امیدوارم بتونید اونی رو که مد نظرتونه تهیه کنید. نه مد نظر فروشنده ها :دی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/26 دوست عزیز اگه دقت کنید لنز دوربین گوشی سونی G هستش!
و اگه اطلاعاتی راجع به لنز G و قدرتش ندارید میتونید از اینجا اطلاع کسب کنید:
http://esupport.sony.com/US/p/support-info.pl?region_id=1&session_id=5d1a087e115e4a7e031fa41af6845958&region=CA&info_id=537
البته نمیشه انتظار داشت که با موبایل به اندازه دوربین های حرفه ای عکس های با کیفیت گرفت! اما توان رقابت رو دارند. خودتون دارید میگید بعید میدونید که اون عکس ها با موبایل گرفته شده باشند! پس هنوز به کیفیت این دوربین ایمان نیاوردید و این نشون میده اگه شما عکاس حرفه ای باشید با موبایل هم میتونید عکسی بگیرید که دیگران باورشون نشه!

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/25 نقدی که به "مسئله پنل ها" میشه گرفت اینه که دوستان از خرید این گوشی دلسرد میشن و انصراف میدن! مثل همین دوست عزیزمون...
دوست من باور کن بارها و بارها گفتند پنل b هم از کیفیت نمایش فوق العاده ای بهره منده
شما نباید اینقدر رو پنل ها تعصب داشته باشین. شما دوربین خارق العاده، سخت افزار قدرتمند، طراحی شیک و منحصر بفرد، ضد آب بودن و فاکتور های مهم دیگه ی این گوشی رو نادیده گرفتی و صرفا بخاطر پنل b بودن قیدشو زدی؟ یکم با خودت فکر کن

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/24 ممنون از شما دوست من. یه نکته بین صحبت هاتون گفتید که به نظرم جای بحث داره! اونم اینکه شما گفتید "کلا از گوشی نباید انتظار یک دوربین حرفه ای رو داشت"!! طبیعتا شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن های هوشمند در صدد این هستند که بهترین کیفیت عکس برداری و فیلم برداری رو تو گوشی های پرچمدارشون بگنجونن. من به شما لینکی میدم که عکاسان حرفه ای با گوشی SONY Z3 عکسهای خارق العاده ای گرفتند:
http://blogs.sonymobile.com/2014/11/17/introducing-xperia-photo-academy/
البته همه میدونیم تفاوت بین دوربین Z2 و Z3 زیاد نیست و میشه نتیجه گرفت که تقریبا همونه!
این نشون میده عکاسان حرفه ای علاقه مندند که با گوشی های موبایل به خلق تصاویر شگفت انگیز دست بزنند! اگه ما نمیتونیم عکس های باکیفیت و جذاب بگیریم مشکل از نداشتن اطلاعات و قواعد عکاسیه. پس این حرف شما کمی بی انصافیه! دوربین این گوشی ها اگه از دوربین های حرفه ای بهتر نباشند بدتر هم نیستن. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/10 واقعا من موندم این "بعضی ها" چرا مشکلات عجیب غریب و غیر منطقی به گوشی میچسبونن! یادمه وقتی خودم رفتم گوشی بخرم اون فروشنده هایی که قصدشون فقط زدن رای خریدار بود همین حرفارو میزدن و اگرم گوشی یه مشکل ریز و جزئی داشت که قابل برطرف کردن هم بود با شاخ و برگ دادن بهش به دنبال سودجویی بیشتر خودشون بودن!
دوست عزیز حاشیه های کناری این گوشی از جنس آلومینیومه و دکمه تعبیه شده ولوم و پاور هم از همین جنس هستن. این یعنی احتمال از کار افتادنشون به شدت کاهش پیدا میکنه! نیازی به نگرانی نیست. در ضمنا گوشی های سونی تو کیفیت بدنه و مواد استفاده شده حرف اولو میزنه. موفق باشی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/29 دوستان مشهدی که قصد خرید این گوشی رو دارن خوشبختانه نسل چهارم اینترنت (4G یا LTE) ایرانسل، امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد. بنابراین پیشنهاد میکنم مدل 6503 این گوشی رو تهیه کنید تا با سرعت 80 مگ بر ثانیه دنیای متفاوتی از اینترنت همراه رو تجربه کنید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/24 لیونای عزیز اینقدر تو تست های سایت های خارجی و داخلی تو سر سونی زدن که آدم شک میکنه واقعا سونی یه پرچمداره واقعیه!!! من خودم عاشق سونی ام و این یکم ناراحتم میکنه. شما رو چه حسابی میگید سونی Z2 حتی از پرچمدارای جدید هم برتره؟ ملاکتون چیه؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/21 دوست عزیز شما یه نگاه به نظر دوستمون mehdi t بنداز!
فکر نمیکنم جای نگرانی و اعصاب خوردکنی!!! باشه. پنل ips این گوشی سرآمده و کیفیتش از تمام پنل های ips گوشی های دیگه بسیار بالاتر! چیز خیلی مهمی نیست که شما خودتو ناراحت کنی دوست من

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/20 درست میگی دوست من. واقعا همینطوره... به نظر من هم حساسیت زیادی رو این موضوع دل زدگی پیش میاره. من میخوام گوشی Z2 بخرم و اونقدر دربارش تحقیق کردم که به این نتیجه رسیدم هر پنلی که داشته باشه بهترینه! مثلا من نمیخوام گوشیمو با گوشی های دیگه کل بندازم که ببینم کدوم رنگارو یکم غلیظ تر نشون میده؟ یا کدوم روشنایی بیشتری داره؟ برای امثال من لذت بردن از امکانات این گوشی ارزشمندتره تا سروکله زدن با فروشنده ها که آیا پنل این گوشی JDI هست یا شارپ!
البته نمیخوام زحمت های لیونای عزیز رو نادیده بگیرم. ایشون کار بزرگی کردن و همه رو از چندپنله بودنه این گوشی مطلع کردن دستشون درد نکنه. شاید برای کسی که میخواد گوشیشو با دیگران بسنجه یا بهترینو داشته باشه دنبال پنل برتر بودن خوب باشه. بازم به خودتون برمیگرده

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/19 یه چیز جالب بگم حالا شاید قبول نداشته باشید اما من از دوستانم که این گوشی رو تهیه کردن پرسیدم پنل صفحه نمایش گوشیشون چیه؟ به محض پرسیدن این سوال همه خودشونو بی اطلاع نشون دادن و وقتی براشون از نوع پنل ها صحبت کردم سریع گوشیو خاموش کردن و تست کردن تا مدلشو بفهمن. بلا استثنا پنل گوشی همشون jdc بود!! نظراتو هم که خوندم متوجه شدم دوستان با وسواس زیاد و تست های مکرر تونستن بعد کلی دردسر یه پنل jdc گیر بیارن!! خلاصه ختم کلام بگم خودتونو بزنین به بی خیالی باور کنین بهترین پنل گیرتون میاد. اصلن بندش نباشین. هم خودتونو اذیت میکنین هم فروشنده هارو.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/18 قربون داداش. من طرفای قاسم آباد. اتفاقا خودمم گوشی قبلیمو از تقی آباد گرفتم خیلی خوب بود. آره اگه خدا بخواد یه مقدار پولم کمه ولی تا یه ماه دیگه حتما پیگیرم واسه خرید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/18 من خودمم هنوز نخریدم :)
مشهدی داریم اینجا؟ اگه خریدین میشه بگین از کجا؟ و اینکه نوع پنلشون رو میزارن تست کنید؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/16 دوستان عزیزی که میخوان بدون فرق پنل JDC و SHARP چیه به این لینک یه نگاه بندازن:
http://www.eduardschulze.com/Sony_Xperia_Z_JDC_vs_Sharp/
در 47 عکس تفاوت های غلظت رنگ و کنتراست و زاویه دید این دو پنل رو به نمایش میزاره
البته تصاویر این پنل ها در گوشی اکسپریا Z گرفته شده

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/6/17 فکر میکنید اگه Z3 بیاد قیمت Z2 چقدر میشه؟
به نظرم خیلی از دوستان مثل من از موقعیت استفاده میکنن و Z2 میخرن
چرا؟ چون...
برای امثال من که پلی استیشن 1 هم بزور داشتن چه برسه به پی اس 4 فرقی نمیکنه Z3 باشه یا Z2!
برای امثال من که رو ظاهر گوشی زیاد وسواسی ندارن فرقی نمیکنه Z3 باشه یا Z2!
برای امثال من که با اعداد و ارقام زیاد سروکله نمیزنن و یه سخت افزار که بشه باهاش کارای روزانه رو انجام داد و بازیهایی مثل آسفالت 8 رو اجرا کرد براشون کافیه، فرقی نمیکنه Z3 باشه یا Z2!
من تجربه کار کردن با سونی رو داشتم و تجربمو بهتون میگم شاید بدردتون بخوره!
اکسپریا سولا داشتم که زمانی با فناوری تاچ شناور برای خودش پرچمداری بود... واقعا از همه لحاظ باهاش حال کردم هیچ کجا ازش زده نشدم هیچ نقصی نداشت طوری که هرکی دستم میدید میگفت خوشبحالت. به مرور زمان رام ها و آپشن های اضافی برای این گوشی ساخته و پورت شد در حدی که الان جدیدترین رام کیت کت رواین گوشی به راحتی اجرا میشه که خود سایت سونی تا ورژن 4.0.4 پشتیبانی میکرد.
با این دریای تنوع دوستانم که مدل های بالای سامسونگ و الجی داشتن تو حسرت قابلیت های گوشی من مونده بودن!
یه عده میگفتن این چه وضعیه هر 6 ماه یبار سونی پرچمدار میده بیرون و مارو مسخره کرده...
من بهتون قول میدم شما هر پرچمداری از شرکت سونی که داشته باشید براحتی تمام سیستم موبایلتون رو میتونید بروز کنید و از قابلیت هایی استفاده کنید که هیچ برندی به این اندازه نمیتونه حس تنوع و لذت رو بهتون القا کنه! مثل گوشی من که 2011 تولید و عرضه شده اما از جدیدترین رام آندروید و با پوسته Z2 در حال استفادست!
در کل بگم با توجه به نیازتون و با توجه به استفاده ای که از گوشی میخواید انجام بدید مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید. دنبال تفاوت و شباهت دو پرچمدار نباشید ببینین کدوم به صرفه تره؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/11/12 مهدی جان خسته نباشی داداش. میخواستم بدونم مقدار RAM خالی این گوشی چقدره؟ خوده گوشی چه مقدار مصرف میکنه؟ و اینکه تو بازیهای HD و سنگین لگ نمیزنه؟ و اینکه کاربرد داک شارژر چی هست؟ ارزش خریدن داره؟ ممنون

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/11/3 بله مثل اینکه من دیر متوجه شدم. ببخشید دوستان ☘
خب پس دیگه این گوشی هیچ ایرادی نداره. راستی داک شارژر چی هست؟ اسمشو شنیدم ولی ندیدم که چیه و استفادش کجاس؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/11/2 اومدم یه خبر بدم واسه کسایی که رام گوشی براشون خیلی اهمیت داره!! متاسفانه با باز کردن بوت لودر اکسپریا Z1 ، دوربین به کلی از دست خواهد رفت!!!
حرفه ای هاش میدونن که برای نصب رام های غیر رسمی باز بودن بوت لودر الزامی هست اما متاسفانه در سایت سونی این گوشی جزو دستگاه های تحت پشتیبانی سونی برای باز کردن بوت لودر قرار نداره!
من خودم قصد خرید این گوشی رو دارم و طرفدار سونی هستم اما اصلا جای نگرانی نیست چون رام 4.4 اینقدر عالی هست که نیاز به رامهای غیر رسمی مثل سیانوژن نیست!
فلذا خوشنود باشید... در ضمن قیمت تو مشهد 50 تومن ارزون تر از قیمت اینجاست :)
موارد 1 تا 40 از مجموع 45 مورد
ایسام