مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : وحید ج
  • تاریخ عضویت : 1392/1/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/17 این گوشی هرچقدر هم که قوی باشه با این صفحه نمایش و سخت افزار هشت هسته ای یه پاوربانک 10000میلی میخاد همراهتون باشه همیشه

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/8/26 سلام
با clean master فایل های زائد رو میتونین پاک کنین و فضای رم رو خالی کنین.
برای اینکه برنامه های اضافی رو بر دارید به تنظیمات گوشی و قسمت app بروید و با کشیدن صفحه به چپ و یا راست وارد قسمتی بشید که تمامی اپلیکیشن ها رو نشون میده All بعد از اونجا هر اپلیکشنی که به دردتون نمیخوره روش بزنین و force stop کنین بعد از اون اگه برنامه قابلیت غیر فعال کردن داشته باشه گزینه disable کنار force stop فعال میشه از اونجا غیر فعال کنین.....
حواستون باشه که اگر به جای disable گزینه uninstall بود توجه کنین که چی رو پاک میکنین.
انشالله که به دردتون بخورده.
ولی با clean master حتما فایل های زائد رو پاک کنین.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/8/25 سلام دوستان من یه گوشی گرفتم نمیدونم چطور کامل تست کنمش که فیک نباشه
یا کلا تستش کنم اگه کمک کنین ممنون میشم
برای کار با دوربین هم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم.
توی خونه توی نور چراغ با دوربین که عکس میگیرم به خاطر نور فلاش یکم حالت زرد رنگ توی دوربین هست که بعد از فوکوس درست میشه این طبیعیه دیگه نه؟ به نظر خودم که طبیعیه.
کلا ممنون میشم یه راهنمایی بکنین دیگه

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/8/23 دوستان لازمه بگم مصرف باطری جدا از اینکه به کار کشیدن از گوشی ربط داره به نگهداری از گوشی هم ربط داره... چرا؟؟؟؟؟ الان عرض میکنم خدمتتون.
توی گوشی های اندرویدی باید حواستون به فایل های زائد باشه (junk files) این فایل ها طی کار کردن با نرم افزارهای گوشی مثل بازی ها یا مرورگرها و مخصوصا چتروم ها ایجاد میشه وقتی این فایل ها زیاد میشه باعث میشه روی قسمت عملکرد سیستم تاثیر بزاره و بعضا بعد از چند وقت ممکنه ببینین تو مصرف باطری صدر جدول سیستم اندروید هست نه صفحه نمایش!!!!! این رو به عینه توی نوت 2 برادرم دیدم که دیگه وقتی زیاد هم شده بود پاک هم نمیشد فایل ها و مجبور شد که گوشی رو ریست فکتوری کنه که درست شد.
چه این گوشی معرکه چه گوشی دیگه حواستون حتما به این قضیه و همینطور برنامه های پشت زمینه که بازه باشه. برای برنامه ها هم سعی کنید همون اوایل استفاده از گوشی اون برنامه هایی که روی گوشی هست و استفادشون نمیکنین که بعضا زیاد هم هست رو غیرفعال کنین یا یه جورایی uninstall کنین چون اگر متوقف کنین باز دوباره باز میشن اینجوری کمک بزرگی به خودتون و کوچولوی همراهتون کردین.
برای حذف فایل های زائد هم یه clean master از ابتدا روی گوشی داشته باشید.
انشالله که سرتون رو به درد نیاوردم.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/8/22 سلام
کیفیت دوربین که فوق العادس عکس برداری که هیچی اصلا حرفش رو نمیزنم فیلم برداری هم من تو حالت 4k توی خونه شب بود 60 ثانیه فیلم گرفتم 230 مگا بایت شد. دیگه بقیش رو خودتون تشخیص بدین.
باطری هم خوبه ولی چیزیه که کاملا به استفادتون بستگی داره اما خوبه توی کمترین نور حالت اتومات چه بیرون چه داخل منزل کاملا صفحه نمایش پیداست و طوری نیست مثل سامسونگا که وقتی به قسمت باطری مراجعه میکنین ببینین 80 درصد مصرف باطری مال صفحه نمایش هست.
ضعف من که ندیدم گوشی عالی ای هست.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/8/21 دستت طلا رضا جان
سنسور چرخشش کالیبره نبود از تنظیمات زدم درست شد. خیلی گوشی توپیه..................

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/8/19 داداش یک چیزی رو اگر هرچه سریعتر جواب بدی یا هرکسی این گوشی رو داره ممنون میشم.
چرخش خودکار صفحه رو فعال کنین و توی اس ام اس یا مرورگر یا تنظیمات یا هرجایی غیر از بازی و دوربین تست کنین ببینین وقتی گوشی به حالت افقی چرخید بعد با عمود گرفتن به حالت عمودی برمیگرده یا نه؟
خواهشا هرکسی میتونه زودتر جواب بده خیلی ممنون

GLX G5 GLX G5

1393/1/27 سلام داداش
باطری رو عوض نکردی بعد دوروز جواب میده؟؟
امپر باطریت و شارجری که استفاده میکنی رو اعلام میکنی؟؟
چند تا سوال دیگه شما خودت g5 داری ؟؟؟ راضی هستی واقعا انقد که میگن خوب هست؟
دستت طلا
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام