مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود خ
  • تاریخ عضویت : 1391/12/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1395/5/19 دوست عزیزم سلام.همه ی گوشی ها آپدیت آنلاین داره.علاوه بر این یک آپدیت محلی هم گوشی های هواوی داره.معمولا آپدیت های محلی زودتر در دسترس قرار میگیرند.
من خودم از اندروید 4.4 به 5 رو به صورت محلی آپدیت کردم.دو سه روز پیش هم خود گوشی پیام آپدیت جدید داد و به صورت آنلاین آپدیت شد.گوشیم هم 32 گیگ،
و دو سیم کارت هست.موفق باشید.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1395/5/18 سلام،البته که داره.من دیروز آپدیت اندروید 6 برام اومد.نصب کردم،هیچ مشکلی هم تا حالا ندیدم.موفق باشید.

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/9/3 سلام
کسی راه حل مشکل من رو نمیدونه؟ لطفا اگه میدونین جواب بدین.
سوالم چند تا کامنت پایین تر هست.

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/9/2 سلام دوستان عزیز
یه سوال دارم
سیم کارت 4g ایرانسل تو جایگاه سیمکارت یک هست،اما وقتی سیمکارت همراه اول زنگ میخوره اینترنت قطع میشه،من تو هیچ گوشی این مشکل رو ندیدم،دوستانی که میدونن چجوری میشه این مشکل رو رفع کرد لطفا من رو راهنمایی کنن.
با تشکر

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1394/7/21 سلام به همه
این گوشی فوق العاده هست،در مورد آبدیتش هم بگم که من رو دوتا نسخه ۳۲ نصب کردم،روی هر کدوم یه جوری شد.یکی زبان فارسی داره و یکی نه،برنامه های از پیش نصب شدشون هم متفاوته.به هر حال بعد آبدیت بهتر شدن هردو،بستگی به رامشون داره،اینم بگم که من اکثر پرچمدارها رو داشتم،این فبلت در مجموع بیشتر از بقیه رضایت منو جلب کرده.
موفق باشید.

HTC One HTC One

1391/12/27 سلام به همه دوستان گلم.ذکر چند نکته در مورد دوربین های موبایل رو ضروری می دونم که گفته بشه.
1.مگا پیکسل یعنی 1میلیون پیکسل.پس هرچه تعداد پیکسل های یک عکس بیشتر باشه جزییات بیشتری در عکس قابل مشاهده است.فرض کنیم از یک عکس میخواهند در یک بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنند تعداد پیکسل های این عکس باید بسیار بالا باشد تا عکس واضح دیده شود.اما برای استفاده خانگی یک عکس که با یک دوربین 3 مگا پیکسلی گرفته شود بسیار عالی است و آن را میتوان تا اندازه A4 چاپ کرد.
2.تعداد زیاد پیکسل ها تنها عامل کیفیت یک دوربین نیست و فاکتورهای زیادی در کیفیت یک دوربین دخیل هستند.
3.بنا به دلایلی هر چه عدد مگا پیکسل های یک دوربین بیشتر می شود.نویز بیشتری در عکس ها به وجود می آید که این مساله باعث میشود که ساختن دوربین هایی با مگا پیکسل بالا تر کار مشکلی باشد و نیاز به تکنولوژی های بالاتری باشد.
4.کیفیت ساخت لنز دوربین یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت یک دوربین می باشد.مثلا دوربین هایی که با لنز کارل زایس در گوشی های نوکیا وجود دارد یکی از بهترین دوربین های تلفن همراه است.من خودم htc one x دارم اما کیفیت دوربین گوشی N73 k نوکیا که سالها پیش داشتم بهتر است.
5.دوربین این گوشی با توجه به عکسهایی که بر روی نت قرار دارد یکی از بهترین دوربین های ساخته شده بر روی گوشی های تلفن همراه است.
اگه که مطلبم طولانی شد عذر خواهی میکنم.سال نو رو هم تبریک میگم .یا حق
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا