مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali g
  • تاریخ عضویت : 1391/12/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/12/1 با سلام
دوست عزیز فرقی نمیکنه. شما هر کیبوردی که زبان فارسی رو ساپورت کنه رو میتونید نصب و استفاده کنید که توی بازار یا هر اپلیکیشن مارکتی میشه پیدا کرد.
به عنوان مثال خودم google keyboard رو نصب و فارسی رو هم به اون اضافه کردم.
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/11/30 با سلام
اگر رام گوشی شما غیر خاورمیانه هست این یک باگ نرمافزاری تو آپدیت جدید انروید 5 در این گوشی است. مخصوصا توی رام های غیر خاورمیانه که به صورت پیش فرض زبان فارسی نداره مثل گوشی خودم کا رام هند روش فلش زدم .
شما میتونید ازقسمت language and input تو قسمت samsung keyboard زبان فارسی رو اضافه و استفاده کنید ولی بعد از یک بار restart شدن دوباره بر میگرده به حالت قبل خودش.
برای این مشکل خودم یه کیبورد اضافه دانلود و نصب کردم که بتونم در مواقع لزوم که دسترسی به ایترنت ندارم تا دوباره زبان فارسی رو برای samsung keyboard دانلود کنم بتونم فارسی تایپ کنم شما هم خواستید این کار انجام بدید و یا میتونید رام ایران رو از سایت sammobile دانلود و روی گوشی فلش کنید.
اگر نمی خواهید ریسک کنید و با منوی انگلیسی مشکل ندارید همون راه اول رو انتخاب کنید.
امیدوارم مکشلتون حل بشه.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/31 با سلام
زمانی که میخاستم این گوشی رو بگیرم قصد خرید مدل 9005 رو داشتم ولی وقتی دیدم رو پلمپ و برچسبش نوشته european model به کلی نظرم عوش شد و در جا 9000 رو انتخاب کردم. همه ی امکاناتش خوب بود البته بیشتر مصرف اینترنت دارم و علاقه زیادی به pdf خوندن مخصوصا در زمینه کارم دارم و هر از چند وقتی با قلمش یاداشت برمیدارم و یکی دو تا بازی کوچیک دارم و وقتی چند روز پیش از 4.3 به 4.4.2 آپدیت شد وضعیت باتری و رم اون بهتر شد ولی با برنامه realplayer مشکل پیدا کرد البته با player های دیگه این جور نبود خب امیدوارم تو آپدیت بعدی برنامه realplayer مشکل رفع بشه و در کل ازش راضی هستم.
در ضمن دوستان باید بدونن تو هر بار restart به هر دلیلی اگه کاور s view یا همون کیف لپتاپی کار نکرد گوشی رو خاموش کنید به مدت 10 ثانیه یا بیشتر صبر کنید و بعد روشن کنید امیدوارم مشکل حل بشه
(برای خودم تا حالا چند بار این پیش اومده).
تو محیط تنظیمات یا setting در قسمت اصلی یا general به قسمت لوزم جانبی یا accessory برید و در بخش مشاهده پنجره s یا s view رنگ پنجره و یا بازگشایی خودکار و اطلاعات جلد رو تنظیم کنید.
توصیه میکنم از امکانات این fablet که خیلی هم زیاد هست به نحو احسن استفاده کنید و خودتون رو با مباحثی مثل benchmark و ... خسته نکنید چون بالاخره قدرتمندتر و بهتر از این هم تولید خواهد شد.

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/3/2 سلام
میتونی از برنامه tap tap app استفاده کنی
سنسور رو روی never off بذار و اگه task killer استفاده میکنی تیکشو بردار تا برنامه رو نبنده.

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/1/3 سلام
آیا این گوشی قابلیت DLNA و WiFi Direct را دارد یا نه؟

HTC Desire S HTC Desire S

1391/12/26 فعلا نسخه ای برای رام خاورمیانه بصورت wifi نداره ولی میتونی به وب سایت زیر بری و اون رو دانلود کنی و گوشی خودت رو به آندروید 4.0.4 آپدیت کنی که رام اروپا هست.
تو قسمت device اسم مدل گوشی( desire s ) بزن و در قسمت Android Vesion ورژن 4.0.4 و بعد find file رو بزن . فایل 404 مگابایتی رو دانلود کن .
همون طور که توضیح داده عمل کن تا بتونی آپدیت کنی.
http://www.htcdev.com/devcenter/downloads
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا