مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان ن
  • تاریخ عضویت : 1391/12/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/13 سلام
اندروید 5.1.1 هنوز به طور رسمی برای نسخه دوسیم نیومده و رام هایی که اغلب دستی میزنن مشکل دار میکنه سیم کارت ها رو و باید صبر کنی تا به صورت OTA یک آپدیت معتبر بیاد.
باتری هوش مصنوعی نداره که شارژ اولیه بزنیش عزیزم. بعدم باتری های لی-ـیون جدید رو اصلا شما روزی 100 بار بزن به شارژ، هیچ مشکلی پیش نمیاد.
برای کاهش مصرف باتری هم برو 1 سری سنسور اضافی داره که ازشون استفاده نمی کنی خاموش کن و نور صفحه رو وقتی دسترسی به شارژر نداری بزار روی حالت Auto.
Wi-Fi هم حتی در زمان خاموش بودن در حال جستجوی شبکه هست و به نحوی روشنه! باید بری توی تنظیماتش و Always allow scanning رو بزاری روی Scan only while Wi-Fi is on تا وقتی روشنه جسنجو کنه.
سوال دیگه ای بود در خدمتیم.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/6 با سلام
من این گوشی رو حدود 2 هفته هست خریدم.
1. مشکل مدیریت رم: هیچگونه مشکلی نداره و اینایی که میان نظر میدن معلومه اصلاً با گوشی کار نکردن. در هیچ برنامه و بازی لگ وجود نداره و اون مشکلی هم که میگن هر برنامه رو وقتی مجدد باز کنی از اول میاد، اینطوری نیست!
2. دوربین اصلی: دوربین این گوشی بهترین دوربین در میان تمام گوشی‌های بازار هست. حتی دوربین G4 هم به این دوربین نمیرسه و راحت میشه تشخیص داد که دوربین این گوشی بسیار عالی هست. این فقط حرف من نیست و می تونید سایت‌هایی مثل Phonearena و غیره رو هم برای اثبات این حرف من جستجو کنید.
3. دوربین سلفی: دوربین سلفی به علت گستره بودن لنزش از تمام دوربین‌های گوشی‌های موجود بهتر هست. قابلیت‌ها متعدد زیادی هم داره که نیازی به توضیحش نمی‌بینم.
4. سیستم عامل و رابط کاربری: رابط کاربری TouchWiz به نظر من یک سری ایرادات خیلی خیلی جزئی مثل کمبود یک سری نرم افزار داره که با دانلود مشکل حل میشه و مشکل خاص دیگه ای هم نداره و بسیار روان هست و نسبت به رابط کاربری سونی در Z3+ خیلی بهتر و کامل تر هست.
5. سنسور اثرانگشت: شما تا 10 انگشت رو می تونید برای این سنسور تعریف کنید. از هر طرف هم بخواید می تونید تعریف کنید و مهم نیست انگشت شما از بالا، بقل یا پایین روی سنسور باشه و به راحتی جوابگو هست. سرعت سنسور S6 هم دارای بالاترین دقت و سرعت در بین تمام سنسورهای موجود هست و باز هم می تونید ویدیوهای تستش رو در سایت‌های مختلف ببینید.
6. باتری: در چند روز اول باتری خیلی منو اذیت می‌کرد و سریع تخلیه می‌شد. بعد از چند روز فهمیدم مشکل از کجاست! نور صفحه رو بر روی خودکار بزارید و تا آخرین درجه کم کنید. به همین راحتی مشکل باتری حل میشه! نور صفحه با نور محیط تنظیم میشه و در این حالت به راحتی در زیر نور آفتاب هم صفحه نمایش بسیار شفاف و واضح است.
5. شارژر سریع و بیسیم: لذتی که در شارژ کردن این گوشی هست در هیچ گوشی نیست! در عرض 1-2 ساعت بسته به درصد شارژ، به راحتی به 100% می‌رسید. شارژر بیسیم هم که همیشه روی میز هست و در مواقع بیکاری، بدون هیچ دردسری گوشی رو می‌زارم روش و همیشه باتری فول هستش.
6. ارتباطات: من مدل دوسیم این گوشی رو گرفتم و هر دوسیم به راحتی کار می‌کنند. شما می تونید سیم پیشفرض برای تماس رو به راحتی و با چند لمس از نوار اعلان انتخاب کنید.
در کل من هیچ ایرادی نتونستم به این گوشی بگیرم. گوشی بسیار روان، خوش‌دست، خوش‌ساخت و زیبا هست. سرعت کپی فایل هم در اون به دلیل وجود حافظه UFS بسیار زیاد هست. هرگز از خرید این گوشی پشیمون نمیشید.
سؤال دیگه ای بود من در خدمت هستم: ehsan.nabavi@yahoo.com

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/4/28 آقا از کجا خریدی؟
قیمت؟
09357964900
مرسی

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/2/15 مموری کلاس 10 بگیر 32 گیگ
اگه زیاد عکس میگیری و ... 64 کلاس 10 بگیر

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/14 باتری تعویض میشه
منظور از غیر قابل تعویض بودن باتری توسط کاربر هست در همه گوشی ها و الا اگه با سخت افزار آشنا باشی می تونی خودت هم تعویض کنی ولی دردسر داره برای همین میگن غیرقابل تعویض توسط کاربر

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/1/30 چندتا توضیح میدم واست دوست من بعد انتخاب با شماست:
1. Mate 7 نسخه 32 گیگ از همشون بهتره ولی یک مشکل اساسی داره اونم اینه که رابط کاربری هواوی خیلی کنده (می تونی توی یوتیوت مقایسه سرعتش در منوهاش رو ببینی) و اصلا گوشی رو بی کیفیت می کنه ولی در عوض باتری قوی، سنسور اثرانگشت، بدنه فلزی و رم 3گیگ داره
2. Z3 ضد آب و ضد گردو غبار هست و چیز خاص و ویژه دیگه ای نداره
3. G3 پردازنده گرافیکیش ضعیفه و به دلیل اینکه صفحه 2K هست سریع باتری رو تموم می کنه و باتریش هم ضعیفه ولی دوربینش خیلی عالیه و خداییش گوشی زیبایی و توی دست حس خوبی داره
باقی گوشی هایی هم که گفتی بیخیال شو
یک سری هم به S5 دوسیم و Note 4 دوسیم و Note 3 N9005 بزن
Note 4 دوسیم از همشون بهتره به نظر من و مثلش نیست توی بازار

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/1/30 برخی موارد با نصب برنامه Viber به این مشکل می خورین
می تونین برنامه دوربین دیگه نصب کنین یا Viber رو پاک کنین ببنین درست میشه یا نه
اگه درست شد باز دوباره Viber رو نصب کنین و اگر اوکی بود نگهش دارین و الا دیگه بیخیال Viber شین یا از یک نرم افزار دیگه واسه دوربین استفاده کنین

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1394/1/27 دوستان بین S5 دوسیم و Note 4 دوسیم و Mate 7 دوسیم و Z3 دوسیم کدوم رو پیشنهاد میدین و کار کردین باهش؟

Samsung Galaxy S5 Duos Samsung Galaxy S5 Duos

1394/1/26 دوستان چندتا سوال داشتم
1. هر 2 سیم 4G و 3G داره یا فقط سیم 1 داره؟
2. با 3G و 4G ایرانسل و رایتل سازگاره؟
3. رام گوشی فارسی داره یا باید فارسی بشه؟
4. موقع فیلم برداری با فرمت 4K داغ نمی کنه و کرش نمیشه؟
با تشکر

Samsung Galaxy Note 4 Duos Samsung Galaxy Note 4 Duos

1394/1/25 دوستان چندتا سوال داشتم
1. هر 2 سیم 4G و 3G داره یا فقط سیم 1 داره؟
2. با 3G و 4G ایرانسل و رایتل سازگاره؟
3. رام گوشی فارسی داره یا باید فارسی بشه؟
4. موقع فیلم برداری با فرمت 4K داغ نمی کنه و کرش نمیشه؟
با تشکر

Honor 3C Honor 3C

1392/9/27 این گوشی در دو مدل 1 و 2 گیگ رم وارد بازار میشه
قیمت هم 160 و 180 دلار هست که واقعا عالیه
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
ایسام