مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mamaz g
  • تاریخ عضویت : 1391/12/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 159

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 159 مورد

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/5/17 16 بود و مشکی، مجدد سفارش دادم عوضش کردن و این دومی سالم هست، اولی هم سالم بود یه زدگی کوچیک کنار گوشی داشت که عوضش کردن، این یکی سفارش اروپا هست و شارژرش تبدیل نمی خواد و من از این بابات خیلی راضیم. تا الان همه چیزش خیلی خوب بوده قبلش 5 اس داشتم و دیگه داشت کند می شد اما این عالیه، بنظرم اگر کسی کارای مولتی مدیا نمی کنه لزومی نداره هزینه زیادی بابت حجم بده، برای من 16 کاملا کافی هست و از همه چیز مهمتر ابعادش هست. من از دی جی کالا خریدم با همون گارانتی داتیس. تو سایت http://checkcoverage.apple.com/ چک کردم نوشته بود please active your phone و همین نشون می ده نه دست دوم هست نه ریفر. ارادتمندم

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/5/12 خوشبختانه دیجی کالا مشکل من رو حل کرد و گوشی رو مرجوع کرد. باز هم دیجی کالا. از دیجی کالا بسیار سپاس گذارم.
فکر کنم اگر از بازار می خریدم محال بود که فروشنده پس بگیره.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/5/8 دوستان من چند روز پیش یدونه 5se با گارانتی (داتیس امرتات) از دی جی کالا خریدم، متاسفانه بدلیل شراِیط کاریم 2 روز بعد از تحویل بازش کردم، 2 تا مشکل داشت،
1- یه زدگی زیر گوشی داشت ( واقعا من اون رو ایجاد نکرده بودم)
2- توی سایت اپل که وارد می کردی برای گارانتی خود اپل این پیغام رو می داد:
Please validate your product’s purchase date. دقت کنید نمی گفت اکتیو کن، می گفت تاریخ خرید رو مشخص کن.

دیجی کالا که زدگی رو قبول نکرد چون می گفت توی 24 ساعت اولیه نگفتی، گارانتی هم که تماس گرفتم فقط بهم فهش ندادن، گارانتی داتیس امرتات گفت برو به اتحادیه شکایت کن، برو هر کاری دلت می خواد انجام بده، ما فقط وارد کننده ایم و مسئولیتی نداریم، اگر خراب شد بیار و از این حرفا، آخرش هم گفت این جور مسائل به شرکت اپل ربط داره و مربوط به ما نمی شه و اینجا ایران هست و از این حرفا. دقت کنید دوستان 150 تومن بیشتر بخاطر اعتماد به این مثلا گارانتی داتیس امرتات دادم.

حالا من موندم یه آیفون که ازش استفاده نکردم و هم زدگی داره هم تو سایت اپل رجیستر نشده، خواستم به دوستان بگم کلا به هیج کدوم از این سایت ها اعتماد نکنن، برای خرید موبایل اپل کلا هیچ پولی برای گارانتی داخل ایران ندن( شرک داتیس امرتات توی سایتش ادعا کرده که نمایندگی رسمی اپل تو ایران هست اما این دروغ محض هست) دوستان اعتماد نکنید، خرید رو حضوری انجام بدید بدون گارانتی داخلی که اگر موبایل مشکلی داشت همونجا تعوبض کنن.

BlackBerry DTEK50 BlackBerry DTEK50

1395/8/4 دوست عزیز به بلک بری ایران مراجعه کنید، درستش می کنن مشکلی نیست. بلک بریه دیگه :)

http://www.blackberryiran.com/

BlackBerry DTEK50 BlackBerry DTEK50

1395/7/8 خدمت دوستان لاکچری پسند و حرفه ای:
http://ir.voanews.com/a/blackberry-make-devise/3528800.html?nocache=1

«بلک بری» دیگر تلفن همراه نمی سازد

۰۷ مهر ۱۳۹۵

کمپانی سازنده تلفن های هوشمند «بلک بری» روز چهارشنبه از توقف تولید این نوع گوشی های تلفن خبر داد و گفت ساخت آن را به شرکایش واگذار می کند.

جان چن مدیر اجرایی بلک بری گفت این شرکت توسعه نرم افزاری از جمله اپلیکیشن و امنیت را در اولویت کار خود قرار می دهد.

شرکت بلک بری در سه ماهه دوم امسال ۳۲۵ میلیون دلار بدست آورد. چن گفت: «ما داریم به نقطه عطف در تغییر استراتژی خود نزدیک می شویم. مبنای مالی ما قوی است و باید بر اساس اولویت نرم افزاری حرکت کنیم.»

کمتر از یک دهه پیش بلک بری پیشتاز بازار گوشی های هوشمند بود ولی با ظهور آیفون و پلتفرم اندروید، بلک بری محبوبیت خود را از دست داد.

بلک بری در سال ۲۰۱۳ سعی کرده بود با ایجاد صفحه های لمسی جای گذشته خود را در بازار بازیابد، ولی این اتفاق نیافتاد و فروش گوشی ها همچنان افت کرد تا آن که مدیر شرکت عوض شد.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/7/6 بلک بری یه شرکت ورشکستس که دیگه از سیتسم عاملش حمایت نمی کنه و اپل شرکتی هست که مردم برای خریدن اسمارت فونهاش جلوی فروشگاه هاش می خوابن، توصیه من به شما این هست که مطلقا سمت بلک بری تشریف نبرید که شدیدا پیشمون می شید، سیستم عامل بلک بری پاسپورت قدیمی هست و حتی دیگه شرکت های ارائه دهنده app برنامه های مختص بلک رو ساپورت نمی کنن در نتیجه شما به مشکل می خوری، حتی تو استفاده معمولی هم با بلک بری به مشکل می خورید مثل کند بود و عدم استفاده از برنامه ای مثل تلگرام و اندازه نا متعارف، بلک بری اصلا و ابدا برند لاکچری نیست، البته بوده الان دیگه یه این صورت نیست و با استفاده از سیستم اندروید و اسمارت فون های کپی مثل همین dteck50 مدل جدیدی که زد (کپی از روی آلکاتل) این رو ثابت می کنه، قطعا بین این دو اپل جای بحثی نداره. درسته که بلک پاسپورت اسمارت فون زیبایی هست و توجه همه رو جلب می کنه اما در استفاده ازش دچار مشکل خواهید شد، باز هم توصیه می کنم به هیچ عنوان سمت بلک بری تشریف نبرید خیلی اسمارت فون مشکل سازی هست. من از برند بلک کوچ کردم به اپل :)، بی نظیر هست این سیستم عامل و کیفیتش، من خیلی راضیم و متاسفم از بلک بری که بعد 8 سال استفاده از اسمارت فونهاش با بی کیفیتی و عدم حمایت مصرف کننده باعث شد این برند رو کنار بزارم.

BlackBerry DTEK50 BlackBerry DTEK50

1395/6/29 دوست عزیز بلک بری یه شرکت با سود آوری بسیار پایین هست که داره با زور خودش رو نگه می داره، بلک بری تا مدل بولدش خاص بود و سیستم os 10، بعد از اینکه اندروید رو استفاده کرد شد یه گوشی اندرویدی مثل بقیه، خاص بودنش رو هم من نمی فهمم منظورتون یعنی چی ؟ اگر منظورتون اینکه که کسی دستش نمی گیره چون مشکلات زیاد داره و کاربر ترجیح می ده یه چیزی دستش بگیره که بتونه کار کنه باهاش نه اینکه کشتی بگیره، قیمتش هم انقدر نیست که کسی نتونه بخره. الان دوستان هستن 6 تومن پول IPHONE 7 می دن اما 1800 پول PRIV نمی دن، پس با توجه به قیمتش و شکل ظاهریش خاص بودنی نداره بجز آرم قشنگ پشت اسمارت فون، در مورد حرفه ای بودن و این حرفها هم من نمی فهمم یعنی می خوای با گوشی حرفه ای کار کنی یعنی می خوای چکار باهاش کنی، می خوای ریموت بشی رو دیوایس یا مثلا مثل pc ازش کار بکشی یا مثلا سینک کنی رو یه 5d عکس ها رو مانیتور کنی یا فیلم برداری کنی و... که بلک عمرا تو این اندازه ها نیست. پس هی دم از خاص بودن و این حرفای خنده دار نزنید.

- خاص زمانی هست که یه کمپانی وقت بزاره سیستم عامل خاص خودش رو ارتقا بده نه اینکه بره سمت ساده ترین کار و استفاده از اندروید که روی سامسونگ و سونی و GLX هست.
- خاص وقتیه که کپی نکنه از روی پلت فرم یه شرکت دیگه بدون آرم بلک بری روی اسمارت فون،
- خاص یعنی یه زمانی می گفتی بلک بری ساخت مکزیک هست نه چین،

بلک یه زمانی خاص بوده اما الان حتی تو رده سامسونگ که شما می فرمائید هم نیست. برای مثال هیچ خدمات پس از فروشی تو ایران نداره، در صورتی که اغلب اسمارت فون های اندرویدی تو ایران نمایندگی دارن، گارانتی نداره، حتی گارانتی بین المللی هم مثل اپل نداره، پس لطفا الکی تعصب به خرج ندید که این شرکت نه مال منه نه ایرانی. (خاص یعنی بلک بری پاسپورت سیلور با OS10) نه آلکاتل اندروید.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/6/28 ....
من تا به حالا از اپل استفاده نکرده بودم، الان 1 ماه دارم ازش استفاده می کنم چون همه اسمارت فون های اندرویدی رو امتحان کردم، اما این بی نظیره، نه لگی نه خرابی برنامه، همه چیزش عالیه و رو اعصاب راه نمی ره، برام هم مهم نیست تاریخ شمسی داره یا قمری یا هر چی، یا اینکه زبان پارسی نداره. از این تعصب های الکی دست بردارید.

BlackBerry DTEK50 BlackBerry DTEK50

1395/6/23 بعد از z10 این مدل ها رو داد بیرون
q10 خوب بود انصافا ( داشتمش) اما مشکل وحشتناک داشت با برنامه های معمولی مثل تلگرام و غیره
z30 این هم مثل q10
z3 چیزی راجعبش نمی گم اصلا معلوم نشد برای چی طراحی کرده اینو
classic نزدیک به 2 ماه داشتم، افتضاح ترین اسمارت فونی که تا حالا خریدم باضرر بسیار و التماس فروختمش
passport که بی نظیر بود البته باید با ابعادش کنار بیای و سیستم عامل ناقص و رهاشدش
leap اون هم مثل پارسپورت
prive خوب بود و هست فقط کیبورد من نمی فهمم چه معنی داره رو گوشی با اون ابعاد، باور کنید 5 بار رفتم برای خریدش اما انقدر بزرگ می شد که آدم خندش می گرفت، بعد وقتی فروش نرفت at&t اومد اونو آنلاک کرد داد بیرون ( از این دیگه دفاع نکنید همه می دونن)
و این آخری که کپی از آلکاتل هست

این کارنامه افتضاح شرکت بلک بری که یه زمانی بهترین برند بود برای خودش و من هنوز 9780 بولد رو دارم و تو مهمونی ها و جلسات ازش استفاده می کنم و هنوز وقتی کسی می بینه 5 دقیقه تو فکر فرو می ره.

z10 stl1002 داشتم به مدت 3 سال، بی نظیر بود، اما وقتی دیگه شرکت os رو پشتیبانی نکرد و فیس بوک و واتس آپ و چندین شرکت نرم افزاری هم ازش پشتیبانی نکردن و همه چیز تحت وب شد دیگه نمی شد تحملش کرد، من مداوم دارم چک می کنم که یه اسمارت فون بده که ارزش خرید داشته باشه بنظر من نتنها بدتر شده بلکه هر بار که اسمارت فون می سازه از دفعه قبل فاجعه تر داره می شه، مجبور شدم اپل دستم بگیرم، باید بگم از وقتی دارم باهاش کار می کنم روونی و سادگی ios خیلی جذاب بوده برام، آپدیت های ساده و پیشتیبانی بی نظیر، برای بلک یه تلگرام می خواستی استفاده کنی باید معادلات لاگرانج رو حل می کردی، حالا با توجه به این موارد قبول کنید که شرکت GLX داره از این شرکت پیشی می گیره. من فکر می کنم شرکت بلک بری یا مدیر بسیار ضعیف آقای جان چن کمر به نابودی این شرکت بسته و تا تعطیلش نکنه از تلاش دست بر نمی داره.

BlackBerry DTEK50 BlackBerry DTEK50

1395/6/20 دوست عزیز بنظرم وقتی یه شرکت با اون سابقه طراحی میاد یه گوشی کپی می کنه و توانایی این رو نداره که یه طراحی ساده انجام بده باید فاتحه اون رو خوند، این اسمارت فون دقیقا alcatel idol 4 هست و دیگه اینکه ایمن شده و بقیه مسائل بنظرم نمی تونه توجیهی باشه، باید قبول کرد که بلک بری بعد z10 دیگه نتونست طراحی خوبی داشته باشه و بیشتر محصولاتش دچار مشکلات زیادی بودن، یعنی این کمپانی نمی تونه یه اسمارت فون خودش طراحی کنه و باید از آلکاتل کمک بگیره؟ با اینکه من سالها از این برند استفاده کردم اما الان کلا گذاشتمش کنار، سیستم عامل اندروید، مدل اسمارت فون کپی، خب این همون GLX هست دیگه، اندروید اندرویده سکیور و نمی دونم این حرفا بهانس. این کمپانی باید بره یه فکری به حال خودش بکنه.

BlackBerry DTEK50 BlackBerry DTEK50

1395/6/16 طراحیش شبیه glx هست، ظاهرا کلن بلک بری سابقه کاری شو داره نابود می کنه.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1395/5/13 دوست عزیز من نوکیا 1100 شما بلک بری پرایو، شما دقیق نخوندی چی نوشتم و می خوای یه جوابی داده باشی، می گم این چه اسمارت فونی هست که باید با قند شکن آپ دیت بشه و 1600 پول بدید، در صورتیکه برندهای مطرح دیگه با یه کلیک ساده قابلیت آپدیت شدن دارن، قند شکن هم نمی خوان، همه حرف من این هست که قیمت این اسمارت فون با امکانات، کیفیت، راحتی در استفاده از امکاناتش ارزش خرید نداره. شما عوض اینکه این مطالب رو بنویسی من رو راهنمایی کن و از مزایای این اسمارت فون بگو که برم بخرمش.

من از مفصل اين نكته مجملي گفتم ؛ حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1395/5/12 دوست عزیز شما بزرگترها دستت بگیر، من می گم با یک کلیک شما کتاب می نویسی؟ شما همین الان هم می گی به 2 روش یکی اتولودر که اون موقع که من 10.3 رو با اتولودر رو z10 نصب می کردم احتمالا شما داشتی بیبی آیپاد کار می کردی و دوم فرمودید باید با قند شکن این کار رو انجام بدید که باید کریو (اگر بدونید چیه) انجام داد که این خودش مکافانتیه برای خودش چراکه اگر وسط آپدیت قطع بشه مشکلاتی رو ایجاد می کنه، شما که ادعا می کنید بریم چینی بخرم مدیر عامل همین شرکت چینی هست و ساخت خیلی از اسمارت فون هاش هم تو چین بوده (برای مثال کلاسیک با اون کیفیت خراب) و توی همین پرایو که ارزش خرید با این قیمت رو نداره هم از قطعات همون چین استفاده شده و تو مکزیک اسمبل، اصلا شما درست می فرمائید، ما رو در مورد موارد زیر راهنمایی کنید: (تمامی این مشکلات استخراج شده از سایت بلک بری ایران هست و من از خودم هیچی نمی گم
http://blackberryiran.com/ )
1- مشکل آپدیت به اندروید 6
2- مشکل استفاده از قند شکن
3- داغ کردن زیاد گوشی
4- ریستارت های زیاد و بی دلیل
5- لق شدن
6- مشکل از کار افتادن دکمه پاور
7- لگ های زیاد تو بازی های معمولی
8- مشکل استفاده از اینترنت همراه اول و یا دیگر اپراتورها

جالب اینه که وقتی این مشکلات رو با تعمیرکار مثلا بلک بری مطرح کردم می گه با آپدیت (تقریبا) حل می شود. ما هم امیدواریم حل بشود.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این هم نمونه:
در 1395/05/11 03:39:12
5 ( 5 / 5 )
سلام
حدود دو ماه پیش یه پریو ریجن 1 گرفتم ، امروز گوشی رو ری استارت کردم اما دیگه بالا نیومد و حتی خاموش هم نمیشه مدام ری استارت میشه ، چی کار باید بکنم ؟؟ فک میکنم دگمه پاور گیر کرده ، البته ظاهرش چیزی نشون نمیده .
======================================
سلام باید با بخش تعیمرات تماس حاصل فرمایید
- See more at: http://blackberryiran.com/market/index.php?route=product/product&product_id=143#sthash.tF8VmIS2.dpuf

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1395/5/9 دوست عزیز من 8 سال هست که دارم از این برند استفاده می کنم، از زمانی که مدیر عامل این شرکت جان چن شد واقعا گند زد به این برند، آخرین اسمارت فون من کلاسیک بود که با هزار بدبختی و ضرر فروختمش، کیفیت قطعاتش به شدت اومده بود پایین، الان 9780 دارم و بی نظیره، چندین بار رفتم برای خرید پریو اما وقتی دستت می گیری می فهمی نسبت به هم رده های خودش بی کیفیت هست، دوستمون امیر در حین تعریف کردن از این گوشی دقیقا اشاره می کنه به داغ کردن و کیفیت بد دوربینش، حالا لقی و مکافات تو آپدیت بماند، من طرفدار هیچ برندی نیستم اما شدیدا علاقه مندم که هموطنانم ضرر مادی نکنن، چون خرید این اسمارت فون دقیقا برابر با ضرر هست، حتی تو فروش این گوشی هم مشکل خواهید داشت، بنظرم این مقدار پول رو صرف خرید اپل یا سامسونگ کنید نه یه گوشی که اپراتور دار هست. این اسمارت فون بدرد کسی می خوره که عاشق بلک بری هست و دیگه رو بقیه مشکلاتش چشمهاش رو می بنده، امیدوار بودم که این اسمارت فون بتونه با قیمت معقول و سیستم اندروید اسمارت فون بده بیرون اما ظاهرا بلک بری داره نون کیفیت گوشی ها قدیمی خودش رو می خوره اما حاضر نیست هزینه کیفیت گذشته رو پرداخت کنه.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1395/5/7 بی خیالش بشو دوست عزیز، مکافات زیاد داره و ارزش خرید با این قیمت رو نداره. قطعا سامسونگ، سونی و اسمارت فون های دیگه ارزش خرید بیشتری دارند.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1395/5/7 دوست عزیز شما یه آپدیت معمولی اندروید 6 نمی تونی بگیری بعد دلت برای سامسونگ می سوزه، کامنت های دوستان رو بخونید با هزار مکافات تونستن این کار رو انجام بدن، کاری که همون سامسونگ که شما می کوبیش فقط با یک کلیک انجام می شه، بلک بری اعلام کرده آخرین نفس هاش رو می خواد با 3 گوشی اندروییدی دیگه تو سال 2016 بده، بعد می خواد بیاد تو ایران نمایندگی بزنه، شرکتی که رو به ورشکستگی داره می ره میاد تویه کشور که های ریسک هست نمایندگی بزنه؟ دست بردارید تو رو خدا، درستش این هست که چون شرکت at&t نتونست این گوشی رو بفروشه مجبور شد با قیمت پایین تر آنلاکش کنه و بده تو بازار، مخصوصا بازارهای کشورهایی مثل ایران. بیاید با هم صادق باشیم.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1395/4/28 دوست عزیز من هم می خواستم بگیرم اینو، اما انقدر ازش بد شنیدم که منصرف شدم، با 100 تومن بیشتر می شه سامسونگ 7 گرفت که از هر نظر بی نظیره، تازه اپراتوری هم نیست، اما متاسفانه این گوشی کلن مشکل داره و من از یک یا دونفر این رو نشنیدم، متاسفانه بلک بری دیگه مثل سابق نیست و بیشتر به سمت چینی شدن رفته تا کیفیت، من رفتم دستم گرفتم و ابعادش بنظرم جالب نیست، بنظرم همین هزینه رو برای سامسونگ 7 کنید. 1600 پول می دید، اولا که مال یه اپراتور هست و آنلاک شده (یعنی معلوم نیست با آپدیت بعدی آنلاک بمونه)، داغ می کنه وقتی از وای فای استفاده می کنی، بدنه لق لق می زنه، یه سری به سایت blackberryiran بزنید و کامنت ها رو بخونید.....

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1395/3/26 دوست عزیز دلیل اینکه می گی بدرد نخوره چیه؟ اول اینکه این گوشی قدیمیه و تو زمان خودش خیلی حرف برای گفتن داشت، همین الان هم از خیلی از گوشی های هم قیمت خودش سرتره، من دارمش و خیلی راضی هستم، همه کار من رو راه می ندازه، آنتن دهی مناسب، کیفیت مکالمه خوب، اینترنت، گیم، ابعاد مناسب، شارژ باطری، کیفیت صفحه، همه این موارد رو با توجه به قیمت و کارایی گفتم، بر خلاف دوستمون من حتما توصیه می کنم این گوشی رو بخرید، چون تو این رنج قیمت عالیه، با اینکه اندرویدش قدیمی هست، اما چیزی از گوشی ها دیگه کم نداره.

BlackBerry Classic BlackBerry Classic

1395/3/16 شما صحیح می فرمائید دوست عزیز، اما راستش من اسمارت فون صفحه کلید فیزیکی می خرم که باهاش تایپ کنم، اگر قرار بود بخوام تایپ رو با صفحه لمسی انجام بدم که دیگه این مدل اسمارت فون رو نمی خریدم، با فرض اینکه از این نرم افزار هم استفاده می کردم، باز هم نصف صفحه رو می گرفت و دیگه بدتر از بدتر، (خودتون نصور کنید که چطوری باید تایپ انجام می شد، باید وسط گوشی رو می گرفتم دستم :) ) در مجموع من قبول دارم که اسمارت فون شیک و زیبایی هست، اما این رنج قیمت براش خیلی خیلی زیاده و من توصیه نمی کنم به دوستان با داشتن این همه مشکلات اقدام به خرید کنن. امیدوارم شرکت سازنده فکری درباره این مشکلات بکنه، نه کاربر.

BlackBerry Classic BlackBerry Classic

1395/3/11 دوست عزیز، نظر شما بسیار محترم هست برای من. انواع گوشی های بلک رو من داشتم، 9780 الان هم دارم و بهترین اسمارت فون من هست، z10, z30, Q10, 9900 با توجه به اینکه زبان رسمی کشور ما پارسی هست این مطالب رو می نویسم، کیبورد پارسی که برای پاسپورت تو بازار موجود نیست، از روی کیبورد انگلیسی هم که باید حفظ کنی برای تایپ کردن که این موضوع با توجه به اسمارت فون های بازار خیلی مسخرست و وقت گیر، یعنی اگر توی جلسه یه اطلاعات معمولی بخوای رد و بدل کنی بیچاره ای، در مورد حروف پارسی ( پ ژ گ چ) هم که نداره، مگر اینکه از اون سیستم os 10.1 قدیمی استفاده کنی، یعنی (کک = گ) ، شما فقط یه کلمه (دیگر) یا (پژمان) می خوای تایپ کنی پوستت کندس، 20 تا دکمه رو باید با هم بزنید. بعد می گی لذت بخش؟ توی مدل هایی که مثل z10 که من 3 سال داشتم این مشکل رو نداره، یعنی بعد os 10.3 کیبرد پارسی اضافه شد، اما تو مدل های کيبورد فيزيکی qwerty این مشکل وجود داره، حتی اگر آپشن کیبرد پارسی رو فعال کنید. اگر می دونستم قابلیت کیبرد پارسی با این صفحه کلید مشکل داره محال بود بخرمش. تو همینجا دوستان برای این مشکل می خوان از کیبرد مجازی استفاده کنن، همین چندتا پست پایین تر. اینا همش می شه لذت بردن؟ . (تعریف جالبی از لذت بردن دارید). در حالیکه با همین مبلغ می تونید اسمارت فون های قوی با امکانات زیادی بخرید، یا حداقل اسمارت فونی بخرید که بشه باهاش نوشت (پژمان).

در مجموع تجربه یک هفته کار کردن من به این شکل هست؟
مشکلات:
1-باطری ضعیف (سامسونگ های 2016 با صفحه 5 اینچ و وای فای روشن 2 روز دوام میارن) با همین قیمت
2- صفحه ضعیف
3- مشکل بسیار زیاد با نرم افزارهای اندروید ( برای مثال ساده ترینش تلگرام که الان فکر کنم بشه رو نوکیا 1100 هم نسبش کرد)
4- داغ کردن زیاد در پشت گوشی
5- بی کیفیتی بدنه از نظر اسمبل در مقایسه با اسمارت فون های قدیمی مثل 9780 بولد
6-مشکل تایپ پارسی
اما مزایا:
1- بسیار خوش دست
2- کاملا گوشی بیزینسی و های کلاس
3- هیچ اسمارت فونی الان تو بازار زیبایی این گوشی رو نداره و کاملا تک هست.

- قطعا اگر با سیستم اندروید این گوشی رو بده بیرون یا حداقل به فکری به حال سیستم عامل و مشکلاتش بکنن من می خرمش دوباره. اما الان متاسفانه دارای مشکلات زیادی هست که به قیمتش نمی ارزه.

BlackBerry Classic BlackBerry Classic

1395/3/7 متاسفانه من بدلیل همین مشکل خیلی بزرگ با ضرر فروختمش، واقعا خوشحالم که از شرش خلاص شدم. متاسفانه با این قیمت حتی نمی شه یه تایپ ساده فارسی باهاش انجام داد، سیستم عاملش هم که مونده تو سال 2012، من از طرفدارهای بلک هستم اما این بی تفاوتی به سیستم عامل و کیفیت و قیمت آدم رو از این برند سرد می کنه. ای کاش همین کلاسیک رو با اندروید می داد بیرون یا حداقل یه فکری برای سیستم عاملش می کرد. برای مثال توی منو ها برای تایپ آپشن فارسی داشت اما فعالش می کردی کاری انجام نمی داد. همین الان هم 9780 دارم اما این کجا و آن کجا. واقعا این قیمت برای این گوشی که ساخت چین هست و با این امکانات و کیفیت ساخت خیلی خیلی بالاست. با این پول راحت سامسونگ A5 (2016) می شه خرید که بی نظیره، قصدم مقایسه نیست . الان هم سامسونگ ندارم اما اگر شرکت بلک بری همین طوری بخواد بره قطعا با مشکل طرفدار مواجه می شه. حتی اگر راهی باشه که از صفحه کلید مجازی استفاده کنید نصف صفحه می ره و دیگه چیزی نمی مونه برای دیدن، خیلی مسخرست 1200 پول بدی دربدر یه تایپ ساده فارسی باشی که الان جزو بدیهیات هست، درسته بلک خاص هست اما خاص بودن هم مرزی داره برای خودش.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1395/1/2 نه دوست عزیز ضعیف تر نیست، با یه سرچ ساده می تونی فرق مدل ها رو بدونی.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1394/12/23 باطری این اسمارت فون 2 تا 2/5 روز بدون استفاده از اینترنت داره کار می کنه, ینی فقط برای تلفن و بعضی مواقع اینترنت خط ازش استفاده می کنم. واقعا راضیم ازش. عالیه

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/12/23 دوست عزیز باطری این گوشی به مدت 1 روز دووم میاره، منظورم شرایط روشن بودن وای فای و کارکرد معمولی و در صورت خاموش بودن اینترنت 1/5 روز و نهایت 2 روز, نظر من این هست که اگر ورژن stl100-2 پیدا کردید بخرید در غیر این صورت بنظر من نگیرید و به جای z10 مدل Leap رو بخرید. باطری اسمارت فون من هیچ وقت نشده که مشکل ساز بشه، همیشه 0 تا 100 درست کار کرده و زود خاموش نشده. منتها دوستانی بودن که این مشکل باطری رو داشتن و با کالیبره کردن حل شده؛ شما از os رسمی استفاده کنی مشکلی برای هیچ چیزی پیش نمیاد. اما باز هم پیشنهاد می کنم Leap رو بخرید.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1394/12/8 دوست عزیز, با هیچ کدوم از نظرات شما موافق نیستم, شما قطعا اشتباه می کنید و بر اساس نظرتون حتی احتمال این رو می دوم که شما اصلا تا به حال این اسمارت فون رو دستتون نگرفتید, من از سال 87 بیشتر مدل های این برند رو داشتم و از نظر من عالی بودن. اسمارت فون فعلی من Z10 هست و بشخصه با هیچکدوم از انواع این اسمارت فون مشکلی نداشتم و از مدل Z10 بی نهایت راضی هستم. مشکلاتی که شما فرمودید از قبیل هنگ کردن (واقعا من تا حالا ندیدم از این اسمارت فون) و مشکل نرم افزار و از این قبیل مشکلات هم در همه نوع پلت فرمی هست و برای هیچ سیستم عاملی نمی تونید ادعا کنید که بی نقص کار می کنه, اندروید 5.1.2 از وحشتناک ترین سیستم های عاملی هست که با آپدیتش بر روی دستگاه های قدیمی به عمق فاجعه پی خواهید برد, در مورد برنامه هم باید عرض کنم همه برنامه های اجتماعی رو روی این اسمارت فون نصب کردم و استفاده می کنم. بسیار ساده از بلک بری ورد نرم افزاری که می خوام رو دانلود می کنم. در مورد برنامه های اندرویدی بهتر به این نکته توجه کنید که در صورتیکه شما می خواید از برنامه های اندروید استفاده کنید باید اسمارت فون اندرویدی بخرید, صحبت شما مثل این هست که اپل بخرید و بعد بفرمائید چرا نمی شه ازش بعنوان اسمارت فون اندرویدی استفاده کرد.

BlackBerry Q10 BlackBerry Q10

1394/1/8 دوست عزيز در سيستم 10.3.1 مشكل حروف پارسي حل شده و (پ ژ گ چ) رو داره.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/11/11 دوست عزيز SYGIC رو استفاده كن حله.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/11/5 لطفا لطفا فقط مدل stl-002 از اين اسمارت فون رو پيدا كرديد بخريد، وضعيت موجود اين اسمارت فون خيلي خرابه، من اين اسمارت فون رو 1.5 ساله دارم و stl 002، باور كنيد اين مشكلات برام خيلي عجيبه، براي من عالي كار كرده تا الان و هيچ مشكلي نداشته در ضمن من از نسخه os 10.3.1 غير رسمي استفاده مي كنم.
در مورد مشكل شما من فكر مي كنم تنظيمات رو بايد بيشتر مطالعه كنيد.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/29 دوست عزيز من هم مثل شما از ورژن غير رسمي استفاده كردم و تا الان عالي كار كرده، مخصوصا الان كه كيبرد كامل فارسي رو 10.3. داره، من هم موافق با شما كه اگر نوع با كيفيتي از اين اسمارت فون خريداري بشه آخ نمي گه. مرسي از شما.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/24 دوست عزيز مشكلي نيست، os10 رو عوض كن و رسمي بريز.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/21 بله دوست عزيز كاملا از برنامه sigyc ميشه استفاده كرد، فرانكفورت، مونيخ، زوريخ، پاريس، وين و... خودم به راحتي استفاده كردم، يعني اگر نبود بيچاره بودم. و دقيقا هم بدون مشكل.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/9 دوست عزيز تاريخ relase date براي سيستم 10.3.1.1154 تازه 1 ماه شده ( 24 نوامبر) ، شما چطوري
( يك ماه و نيم ) هست كه سيستم رو نصب كردي؟

BlackBerry OS 10.3.1.1154 autoloaders for all BlackBerry 10 devices available
Posted by Bla1ze on 24 Nov 2014 8:37 pm EST
Another one for those of you out there who like to live on the edge. Autoloaders have now been created for BlackBerry OS 10.3.1.1154 for all BlackBerry 10 smartphones and are now available for download, if that's how you want to roll. In addition to the autoloaders being available, thanks to some community efforts there's also a blitz file being uploaded which allows for easier upgrades....

- از جاي درست دانلود كن، هيچ مشكلي نخواهد داشت. در غير اين صورت از نسخه اصلي و قديمي 10.2 استفاده كن كه هنوز مشكل پ ژ گ چ داره، ذذ=د .... كك=گ :)

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/9 دوست عزيز اگر نسخه 10.3.1.1154 رو از سايت crackberry و ادرس زير دانلود كني نيازي به راديو نيست.

http://forums.crackberry.com/bb10-leaked-beta-os-f395/blackberry-links-autoloaders-sr10-3-1-747-os-10-3-1-1154-radio-10-3-1-1155-a-978717/

بسته يه مدل stl اسمارت فون os رو دانلود كنيد.

اين سيستم هيچ مشكلي نداره و من دارم باهاش كار مي كنم، يك چيزي كه خيلي مورد نياز من بود كيبرد كامل فارسي بود كه داره. من حدودا 2 هفتس دارم كار مي كنم و هيچ كدوم از مشكلات مطرح شده رو نداره، اسمارت فون نه تركيده نه رفته فضا. ( باطري 1.5 روز)

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/6 من از سیم نانو که خودم با کاتر بریدم استفاده می کنم, روی اپلم بود الان روی بلک استفاده می کنم. این دستورالعمل های شما دیگه خیلی .... می شه لطف کنید بفرمائید چند وقته از بلک بری استفاده می کنید و اینکه از سایت crackberry استفاده می کنید یا نه؟ اطلاعات شما خوب هست اما دیگه کمی نمکش زیاده. دوستان سیم کارت های پانچ شده هیچ مشکلی نداره و پانج سیم کارت هیچ ربطی به آنتن دهی نداره. همونطور که گفتم بنده سیم کارتم رو با کاتر بریدم و نانو هست.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/4 دوست عزیز من تقریبا 5 ماه از 10.2 استفاده نمی کنم و 10.3 و الان 10.3.1 استفاده می کنم, هیچ مشکلی هم نداشتم, همه برنامه ها رو هم دارم, شارژ هم تقریبا 1.5 روز نگه می داره, داغ هم نمی کنه, بعضی از ورژن هاش داغ می کرد که عوض کردم و الان با توجه به os بلک بری کلاسیک این ورژن رو ریختم و داره عالی کار می کنه. شما os رو عوض کن 1154 رو بریز, شک نکن دوست من. هیچی مثل کیبردش عالی نیست, باطری سیورش, و امکانات باتری لایفش عالی شده. و امکانات دیگش. آقا شما بریز چند روز کار کن اگر بد بود برگرد به همون 10.2

software release 10.3.1.747
os version 10.3.1.1154

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/3 دوستان عزيز ورژن 10.3.1.1154 رو نصب كردم كه الان روي classic نصب شده و مهمترين چيزي كه داشت كيبرد كامل فارسي بود بدون نياز به ساختن حروف و جالب اينكه حرف (د) رو هم داشت. پيشنهاد مي كنم حتما اين ورژن رو نصب كنيد.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/10/3 دوست عزيز شما ورژن 10.3.1.1154 رو نصب كن ديگه لازم نيست برگردي به 10.2.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/9/22 دوست عزیز خوب آدرس بده دوستان بخرن. احتمالا شما یا دست دوم خریدن یا لاک. منتظر آدرس اون فروشگاه که می فرمائید هستیم.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/9/21 ینی شده چقدر؟ مجانی همراه با یک هدیه؟ تو کدوم سایت سرچ کردید؟ سایت های خارجی که حتی پری پید کارت برای خریذ ندارید که سفارش بدید؟ دوست عزیز قیمت های این سایت کاملا با بازار همخونی داره. همین دیروز پایتخت و علائدین بودم. یکم بیشتر توضیح بده

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/9/6 حرف ايشون كاملا اشتباه هست، حداقل من 1 سال بيشتره كه z10 دارم،
1- نه مشكل باطري دارم و نه اينكه باطريش خراب شده
2- موبايلم آنلاك فكتوري هست stl002 ، آدرس مغازشو بده ببرم بهم ثابت كنه نيست
3- تا حالا يك ريال پول os ندادم و همرو خودم ريختم الان هم از 10.3 استفاده مي كنم و عالي هست
4- آپديت اصليش هم هر 2 ماه نيست هروقت بياد خودش اعلام مي كنه و راحت آپديت مي شه.

-----
اما يك مقدار محدوديت برنامه اي داره كه با شيلتر فكن مي شه حلش كرد، يكم موبايل پيچيده اي هست و مثل اندرويد كاركردن باهاش راحت نيست.

درنهايت من هم پيشنهاد مي كنم نخري..
موارد 1 تا 40 از مجموع 159 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا