مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : behimut b
  • تاریخ عضویت : 1391/12/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

HTC Windows Phone 8X HTC Windows Phone 8X

1392/8/17 سلام دوستان، من د رمورد ویندوز فون مشکلی ندارم چون نزدیک به دو سال از ویندوز فون استفاده میکنم ولی در چهارشنبه یک دونه 8 ایکس گرفتم، به لحاظ سرعت انجام دستورات و کیفیت صفحه و دوربین خیلی خوبه، من ازش راضی هستم. از پائین گوشی مقدار کمی نوز میاد بیرون و اینکه سریع گوشه های پشت گوشی سیاه شده در حالی که من هیچ استفاده ازش نکردمف فردا اخرین روز تستمه؟ برای شما هم چنین اتفاقی افتاده ؟

Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100

1392/4/28 سلام
میخوام آپدیت کنم، از طریق نرم افزار kies سعی کردم ولی نشد، یعنی هیچ اپدیتی را برام نشون نمیده؟ از طریق گوشی این کار را انجام بدم یا ببیرم بیرون برام آپدیت کنن؟ اگر کسی از دوستان کمک کنه متشکر میشوم.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/12/14 ببینید سرعت کم اپلیکیشن در ویندوز فون بیشتر به طراحی خود اپلیکیشن برمیگرده وگرنه اپلیکیشن هایی که از طرف شرکت های معتبر ارایه می شود سرعت بسیار خوبی دارند، ضمنا داغ کردن گوشی در هنگام بازی مسئله ای عجیبی نیست و بیشتر گوشی های از این مسئله رنج می برند، ضمنا لومیا 920 به خاطر مشکل نرم افزاری داغ میکردند و ریست می شدند ولی با آپدیت جدیدی که ارایه شده است گویا این مشکلات نیز برطرف شده اند.

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/12/14 من خودم htc mozart دارم و رام کاستوم 7.8 روش نصب کردم! من نگفتم ویندوز فون هشت دارم. ویندوز فون 8 محدودیت های خاص خودش را دارد و شما مثل آندروید نمی توانید هر نرم افزاری را که بخواهید روش نصب کنید، شما فقط می توانید از مارکت استفاده کنید، شما هر اهنگ زنگی را هم نمی توانید روی گوشی خود بگذارید، آهنگ زنگ شما باید کمتر 1 مگابایت باشد و طول آن نیز کمتر از 40 ثانیه باشد، آهنگ پیام کوتاه را فقط می توانید از آهنگ های تعریف شده انتخاب کنید ولا غیر. در مور بلوتوث و دریافت فایل و آهنگ که در ویندوز فون 7 که کلا مشکل وجود دارد (البته من خودم اهل بلوتوث نیستم برای همین برام مزیت بوده نه مشکل) ، در ویندوز فون 8 هم کمی محدودیت وجود دارد، آهنگ های قفل را نمی تواند ارسال کرد، هر تمی را نمی توان در گوشی استفاده کرد، د رکنار همه اینها ویندوز از سرعت عالی در اجرای اپلیکیش ها برخوردار است، البته ساختار خود اپلیکیشن هم خیلی مهمه، ویندوز فون در عین اینکه بسیار ساده است، امکانات خیلی خوبی هم در اختیار کاربر قرار میدهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویندز فون به سایت winphonecenter.com مراجعه کنید.
در مورد صفحه ی TFT لومیا 620 هم باید بگمف در نقدی که در سایت engadget خوندم، در مورد صفحه این گوشی نظر بسیار خوبی داشتند، با اینکه IPS نیست ولی از کیفیت خوبی برخوداره، ضمنا اگر از میشنوید تا آمدن لومیا 720 به بازار صبر کنید، چون این گوشی نازکترین گوشی ویندوز فون است و دوربین بسیار خوبی دارد!

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/12/10 خواهش میکنم، نه چنین کاری لازم نیست، شما می توانید فایل برنامه را از مارکت دانلود کنید و روی مموری کارت بریزید و از طریق آن روی گوشی نصب کنید، برنامه در حافظه گوشی نصب می شود نه در مموری کارت. شما فعلا تنها می توانید برنامه های موجود در مارکت در گوشی خود نصب کنید، 1. از طریق خود مارکت در گوشی و 2. برنامه نرم افزار را از سایت مارکت ویندوز فون دانلود کنید و روی مموری بریزید و روی گوشی نصب کنید. اصطلاحا برای ویندوزفون 8 رام کاستوم نیامده است، ولی من خودم روی گوشیم رام کاستوم دارم و هر چی بخوام نصب میکنم. البته نرم افزاری نبوده که توی مارکت نباشه!

Nokia Lumia 620 Nokia Lumia 620

1391/12/10 سلام، بیشتر از یک سال که از ویندوز فون استفاده میکنم، هر کمکی خواستید من در خدمتتون هستم. لازم ذکر کنم از طریق pc در یک حالت میشه توی گوشی برنامه نصب کرد، برای این کار شما باید فایل برنامه و یا بازی را از مارکت ویندوز فون دانلود کنید و توی مموری بریزید و از طریق مموری در گوشی نصب کنید. برای توضیحات بیشتر میتونید بهم ایمیل بزنید دوستان. Nefretity_7@yahoo.com
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام