مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mamadbig n
  • تاریخ عضویت : 1391/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

LG G4 LG G4

1394/2/12 بدک نیست. ولی انتخابات بهتری وجود داره. ال جی میتونست بهتر از این بسازه. از s6 و z4 کارایی کمتری داره. کارش خوب نیست.

Samsung Galaxy S6 edge Samsung Galaxy S6 edge

1393/12/11 این گوشی عالیه . میتونید نظر منو تو اس 6 نوشتم بخونید . در مورد سخت افزار و دوربین و مصرف کم و حسگر انگشت و باطری کلا عالیه . ولی شاید تنها مشکلش این باشه که کارت حافظه نمیخوره . در کل عالیه . مخصوصا صفحه خمیده که من طرفدارشم .
نظراتتون رو با ما در میان بزارید تا با هم بیشتر به جزییان این گوشی بپردازیم .
با تشکر .
صادق

HTC One M9 HTC One M9

1393/12/11 اول از همه یه سری مشکلاتی که داره اینه که دویاره تعداد دوربیناش رو از 3 تا که در دفعه قبل بود به 2 تا رسونده که خوب نیست . و اینکه لنز گشی واقعا بزرگه و در معرض اسیب دیدنه . ولی پردازنده 8 هسته ایی خوبه . بهتر بود مثل دفعه قبل از ultra picxel به جای megapicxel استفاده میکرد . بدنه فلزی که واقعا خوبه و 3 گیگ و رم و 128 تا کارت حافظه و 32 تا داخلی . من که مشکلی نمیبینم . سایزشم متناسبه ولی از اس6 بهتر نیست . نمیخوام تبلیغ کنم ولی خودم اطلاعات رو که خوندم فهمیدم . به هر حال خوبه . دستشون درد نکنه . اچ نی سی خیلی مارک خوبیه .
نظاتتون رو با ما در میان بزارید تا بیشتر به جزییات این گوشی بپردازیم .
باتشکر
صادق.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/11 از وضعیت بدنه و اینکه از گلوریا گلس 4 استفاده شده که من راضیم . واقعا چیز خوبیه . و همانند s5 و حتی بیشتر از اون مقاومه . پردازنده 8 هسته ایی واقعا عالیه . سایز گوشی هم متانسبه . شاید بعضی ها بگن بزرگه ولی جدیدا همچین سایزی داره مد میشه و اکثر شرکت ها گوشی های خودشونو به این سایز میزنن . دوربینش نسبت به دفعه قبل فرق نکرده ولی امیدوارم از نظر اندازه رزولوشن تغییر کرده باشه . اینکه بلند گو هاشو در زیر گوشی قرار داده معلوم نیست خوبه یا نه چون باید ببینیم صداش چقدر بلند تر شده . ولی از قبلش بهتره . چون قبلا بلند گوهاشو در پشت گوشی قرار میداد و خیلی مواقع به صورت ناخود آگاه صدای بلندگو توسط دست گرفته میشد ولی الان نه . مثله ایفونه . چیز خوب اینه که پریز هدست رو در زیر گوشی قرار دادن که خیلی کار رو برای من راحت تر میکنه چون تا وقتی رو به بالا بود در استایل دست من مشکل ایجاد میکرد . به کل گوشی خوبیه . انتظار بیشتر از این براش نداشتم . finger print که واقعا خوبه . گرچه مقدار باتریش کم شده ولبی من قبول دارم مصرف گوشی هم خیلی کمتر شده . مثل sony z2 و z3 . همونطور که یادتونه مقدار باطری z3 از z2 کمتر بود ولی z3 بالاترین طول عمر باطری بین گوشی های هوشمند رو پیدا کرد . به هر حال گوشیه خوبیه .
نظراتتون رو با ما در میان بزارید تا باهم به جزییات بیشتر این گوشی بپردازیم .
با تشکر
صادق

Sony Xperia Z3 Tablet Compact Sony Xperia Z3 Tablet Compact

1393/10/30 بهترین تبلت اینه

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1393/10/16 این گوشی از نظر من حرف نداره .
فقط یک مشکل داره . ااونم اینه که با 8 هسته ار نظر من باطریش کمه . ولی شاید من در اشتباهم . مطمئن نیستم . اندازه و دوربین و قدرت و رزولشن صفحه حرف نداره . فقط دوس دارم بدونم اندروید 5 برای ال جی جی فلکس 2 چه شکلیه؟ خوشم اومد . سوالی هم داشتین در خدمتم .
با تشکر .
صادق

Apple iPhone 3G Apple iPhone 3G

1393/9/25 دوست عزیز این گوشی قدیمیه . شما کار اشتباهی کردین که روش ورژن اخر رو نصب کردین ..
وضع بد تر هم اینه که شما 40 مگ بیشتر را این بنده خدا نزاشتی . خب طبیعیه که هنگ کنه .
بهترین کار اینه که گوشیتون رو با پاک کردن عکس ها و برنامه های اضافی سبک تر کنید یا اونا رو به کامپیوتر و لپ تاب منتقل کنید یا ....
ورژن گوشیتون رو هم با دادن گوشی به یه ادم کار بلد میتونید پایین بیارید که البته ریسک داره و من پیشنهاد نمیکنم چون هزینه هم داره .
و کار اخر اینه که توی اپ استور دنبال یه برنامه ی افزایش سرعت که همه اون رو با نام booster یا phone booster میشناسن بگردین و اونو نصب کنید و اجراش کنید تا از رم گوشیتون کم کنه تا گوشیتون راحت تر کار کنه . در بعضی موارد restart کردن گوشی هم لازمه که از روزی 2 یا 1 بار بیشتر توصیه نمیشه چون گوشیتون خراب میشه .
مشکلی بود در خدمتم .
با تشکر .
صادق

HTC Desire 620G dual sim HTC Desire 620G dual sim

1393/9/20 خب با این حساب مصرف باطری زیاد میشه

HTC Desire 620G dual sim HTC Desire 620G dual sim

1393/9/18 آقایون یه سوال داشتم. ..
دارم درست میبینم؟ ؟؟؟
این هشت هسته ایی هست یا 4 هسته ؟؟؟
دقت کنید. ...
octa core .
با تشکر .صادق

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/8/25 والا اگه بهتون برخورد ببخشید .
من اون روز حال خوشی نداشتم داداش

Nokia Lumia 830 Nokia Lumia 830

1393/8/21 اقا سعید نظر بیخودی ندهید وقتی که تا حالا با این گوشی کار نکردید .
من این گوشی رو در دست گرفتم . حرف نداره . من خودم نوت 2 دارم و قبول دارم که این گوشی از نوت 2 قوی تره . اطلاعات جدیدی هم داره که اینجا ذکر نشده . برای مثال این گوشی در موقع عکس گرفتن دو تا عکس میگیره . یکی با روشنایی بالا و یکی با روشنایی پایین که این عمل باعث سایه زدن بهتر در عکس و کیفیت بالا تر میشه . همچنین شما میتونید که روشنایی عکس رو بعد از عکس گرفتن بدون یک ذره صدمه تغییر بدید . و حتی با این که دو تا عکس رو با هم میگیره اونها رو در حجم یه عکس ذخیره میکنه که هیچ گوشی این کارو نمیکنه به جز nokia lumia 1020 که 41 مگا پیکسل دوربین داره . این گوشی هم با 10 مگاپیکسل خوب خودشو نشون داده .
این گوشی تکنولوژی ماکروسافت رو داره که روش نمیشه حرف زد .
4 هسته ایی 1.2 برای سیستم عامل ویندوز فون که بسیار سبک است خیلی قوی محصوب میشه .
اقای سعید . ویندوز استور 300 هزار برنامه داره که فک نمیکنم 100 سال دیگه هم شما 300 هزار برنامه استفاده کنید .
اگه 300 هزار برنامه برای شما کم است راه باز ، جاده دراز .
جنس بدنه که میگی بده کجاش بده . مگه تو لمس کردی
جنس بدنه از پلاستیک ضد خش استفاده شده که حتی چرک هم به خودش نمیگیره و جنس بدنه باعث میشه موبایل شما از دستتون لیز نمیخوره .شما که میگی قیمتش گرونه اینم من اضافه کنم که یادمون باشه اون ایفون 6 که وارد بازار شد با اون 2 هسته ایش 10 میلیون فروخته شد . دلیل گرون بودنش بخاطر تازه بودن این گوشی و این که این گوشی اولین سری از گوشی های ویندوز فون که توسط ماکروسافت ساخته شد است . یعنی سازنده ی این گوشی نوکیا نیست و از نوکیا فقط اسمش به ارث رسیده . پس مطمن باش که قیمت این گوشی به زودی به پایین میاد . و اینکه همه فرق 10 میلیونن با 1.5 میلیون رو میدونن . با تشکر از همه ی طرفداران ویندوز فون .
مشکلی بود حتما به من اطلاع بده تا جواب بدم .
با تشکر
صادق

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1393/8/21 داغ شدن گوشی مستقیم ربط به ریست داره چون چندین بار وقتی داغ کرده ریست کرده . وگرنه همینجوری که گوشی ریست نمیشه !!!
دوما این گوشی چندین بار داخل اب رفته وسالم بیرون اومده . این که ضد اب باشه رو کارخونه تایید میکنه . ولی من نظر شخصی خودم رو به بقیه میدم تا از نظر من استفاده بشه وگرنه من تبلیغ برای سامسونگ نمیکنم . من چندین بار برام اتفاق افتاد که خیس شد و یا اب ریخت روش ولی سالم موند و هیچ اتفاقی براش نیفتاد .
شما که میگین این گوشی رو براش یه رم جدید یزارم من 5 روز قبل همین کارو کردم ولی فایده نداشت . دوما این گوشی تازه هست که خریدم . 2 ماهه که دارمش . دراپ باکس هم خدمتتون عرض کردم که اکانت معمولی در دراپ باکس 2 تا 5 گیگ میتونه دریافت کنه و بقیش پولیه . ولی ورژنی که من دیدم در این گوشی نشون میده که 50 گیگ میتونید توش اطلاعات بریزید و خوب فرق 5 گیگ با 50 گیگ رو همه میدونن .
رزولشن بالا هم داره چون از کیفیت اسکرین شات هایی که گرفتم دارم اینو بهتون میگم .
مورد بعد اینکه 3100 میلی امپر برای این گوشی که صفحه ی بزرگی داره زیاد نیست . من نمیگم کمه . ولی زیاد نیست . شایدم مصرف زیادش بستگی به نوع پردازندش داره . خیلی ممنون از توجهتون با تشکر . صادق
صادق

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1393/8/19 دوستان آلان که این متنو میخونید من با note2 نوشتمش .
پس خوب میدونم چجور گوشی هستش .
گوشی واقعا عالیه چون یه سری app هایی داره که جایی پیدا نمیشه .
مثلا drop box داره با یه اکانت مخصوص که میتونی 50 گیگ توش عکسو فیلم بریزی .
قبول دارم گوشی بزرگیه ولی دلنشینه .بعد از یه مدت به اندازش عادت میکنی . پردازنده ی قویی داره و تا حالا ندیدم از پس برنامه ایی بر نیاد . من الان بازی heroes of order and chaos رو روش بازی میکنم که 1.4 گیگ هستش و واقعا عالی انجام میده . قلمش و اینا خوبه و تا حدی ضد ابه . خیلی کم .
2 تا مشکل داره که اگه میخواین بخرین باید رعایت کنید .
1.خیلی داغ میکنه و اگه دماش به زیاد از حد برسه reset میکنه که مشکل خاصی نیست .
2.بعضی مواقع اگه داغ بکنه و شما توی برنامه ایی باشید force close میزنه که این امر طبیعیه .
به نوبه خودش خوبه ولی شاید یکم قدیمی شده باشه .
باطری عالی داره . و اگه بلد باید چجوری مصرفشو کم کنید میتونه از هر گوشی بهتر براتون کار کنه . من به شخصه از سامسونگ متنفر هستم . ولی به دلایل مالی و این که تو کشوری که الان زندگی میکنم گوشی های موبایل محدود هستند مجبور شدم اینو بخرم و واقعا راضی هستم .
نسبت به قیمتش واقعا براتون خوب کار میکنه ولی اگه به فکر مسایل مالی نیستین و پول زیاد دارین خودتون هم میتونید بفهمید که بهتر از این گوشی زیاد هست . شاید یکم مصرفش بالا باشه و داغ کنه ولی دوستان تکنولوژی این گوشی نال 3 سال پیشه . اینم باید در نظر گرفت . قبول دارم که 3100 میلی امپری که داره زود تموم میشه ولی این بستگی به اندازه صفحه و روشنایش هم داره. رزولوشن صفحه نمایش واقعا بالاست . بخاطر همین زود باطریش تموم میشه ولی باید بلد باشی چجوری استفاده کنید . به چاخان های بعضی ها اصلا گوش ندید چون بعضی ها مشکل رو بزرگ میکنن .دوربینش خوبه و امکاناتی مانند slow motionو fast motionداره که تو گوشی های دیگه نمیبینید. رزولشن دوربین واقعا بالاست که هنوز خیلی از گوشی ها به این رزولوشن نرسیدن .
در مورد اندازش هم من که به عنوان یه کامپیوتر استفادش میکنم و چون قلم داره واقعا وب گردی باهاش حال میده . اگه مشکلی داشتید حتما برای من ارسال کنید تا جواب بدم . خیلی ممنون از همگی . صادق.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/6/17 به راحتی توی برنامه ی بازار یا ... توی قسمت search بزنvoice record برات کلی برنامه های مناسب میاره

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/6/17 توی مشخصاتش نوشته شده که این گوشی ضد آب نیست ولی اگه برین تو you tube بزنید یه فیلمی داره که نشون میده که این گوشی تا حدود 15 دقیقه زیر آب بوده و بعد که درش اوردن اول اسپیکرش چون پر آب بوده کار نکرده که اونم بعد از 10 دقیقه درست شده . حرف نداره ...
کیفیت دوربینش هم عالیه . صفحه ی خوبی هم داره با اندازه ایی که توی دست احساس راحتی میکنی ...
رنگ های مختلفی داره ...
قدرتش هم دست کمی از بقیه نداره ...
4 هسته ایی 1.2 گیگا هرتزه ولی من دیدم که یه سری بازی هایی رو به راحتی اجرا میکنه در حالی که 4 هسته ایی 1.6 یا 1.8 براشون سخته .
تازه با این همه امکانات قیمتش عالیه ...
خیلی ممنون از توجهتون ...
اگه مشکلی داشتین یا مشکلی توی متن پیدا کردین خواهش میکنم اطلاع بدین ...
خیلی ممنون از همه
صادق.

Huawei Ascend Mate 2 4G Huawei Ascend Mate 2 4G

1393/6/15 من به شخصهطرفدار ویندوز 8 هستم ولی جایی که زندگی میکنم نوکیا ساپورت نمیکنه . برا همین این یکی از گوشیهای برتر از نظر منه . مشکلیهم نداره . نه خیلی بزرگه . نه دوربینش بده . نه حافظش کوچیکه . نه قدرتش کمه . هیچ مشکلی نداره ...

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/6/14 عملا این z1 و z2 و z3 با هم هیچ فرقی ندارن

HTC One M8 for Windows HTC One M8 for Windows

1393/6/4 سلام . خیلی ممنون از پاسختون رسول جان .
اولا صفحه های عادی که کاربران ویندوز درست میکنن جزو برنامه محسوب نمیشه .
به جز در شرایطی خاص که من نمیدونم چه شرایطی هست . ولی خبر خوب اینه که همه ی 300000 برنامه ویندوز استور توسط خود ماکروسافت تایید شده .
تا جایی که من میدونم برنامه ها خیلی سخت توسط ماکروسافت تایید میشن .
ولی یه چیز دیگه هم هست . ماکروسافت در عرض یه سال 200000 برنامه تولید کرد . اینم باید بدونیم که ویندوز , نسبت به سیستم عامل های دیگه جوون تره . باید بهش وقت بدیم تا خودش رو بالا بکشه . نباید زود قضاوت کنیم .
خیلی ممنون از پاسختون . لطفا اگه مشکلی هم داشتین به من بگین در حد خودم کمکتون میکنم . خیلی ممنون رسول جان .
صادق

HTC One M8 for Windows HTC One M8 for Windows

1393/6/4 رضا جان ممنون از پاسختون .
جمع کل برنامه های windows phone و windows 8 با هم به 300000 تا میرسه .
یعنی 200000 برنامه تا در یک سال برنامه تولید شده که این خودش پیشرفت خوبیه . باید به ماکروسافت وقت داد که برنامه های بهتری رو معرفی کنه . ویندوز فون نسبت به سیستم عامل های دیگه خیلی جوون تره . باید بهش فرصت داد تا برنامه هاش رو به نمایش بزاره .همه سیستم عامل ها در اوایل همینجوری بودن . تازه ویندوز فون نسبت به اونا بهتر عمل کرده .
ولی هر کس سلیقه ی خودش رو داره . من در حد خودم دارم مردم رو راهنمایی میکنم تا بهترین انتخاب رو داشته باشن ...

HTC One M8 for Windows HTC One M8 for Windows

1393/6/1 من شنیدم باطری این گوشی در نسخه (windows phone) بهتر از باطری این گوشیی در نسخه (android) کار میکنه .
به محض این که این گوشی بیاد تو بازار من میخرم .
یکی از خوبی های این گوشی هم اینه که نسخه windows 8.1 رو داره که نسبت به نسخه 8.0 خیلی بهتره .
خیلی از مردم هم فکر میکنن که windows phone و windows 8 تعداد برنامه های کمتری نسبت به بقیه ی سیستم عامل ها داره . این اخبار تا سال پیش درست بود چون تعداد برنامه های windows تا سال پیش 100000 تا بود .
ولی امسال این مقدار 3 برابر شده . چند روز پیش آمار microsoft نشون داده تعداد برنامه های windows به 300000 تا رسیده که برنامه های ایرانی هم سهم قابل توجهی در این تعداد داشته چون یکی از کشور هایی که از ویندوز 8 بهترین استقبال ها رو داشته ایران بوده .
خیلی ممنون از توجهتون .
لطفا نظراتتون رو در مورد من بنویسید تا در دفعه های بعدی جبران کنم .
خیلی ممنون
صادق
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا