مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mahamad m
  • تاریخ عضویت : 1391/11/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

HTC Desire 826 HTC Desire 826

1396/1/13 با سلام
افرادی که نظر منفی میدن نسبت به این گوشی و به طور کلیhtc
یا طرز کار با گوشی را بلد نیستند. یا بدافزار هایی را دانسته یا ندانسته، رو گوشی نصب کرده اند، یا کلا مغرض تشریف دارند و شاید هم از عوامل دیگر برندها هستند.
ما، یعنی کل خانواده و فامیل، اکثرا HTC داریم. بنده خودم همین گوشی را که در حال نوشتن هستم، دو سال هست که دارم.رو گوشی هم made in China را آشکارا نوشته، ولی تا به حال هیچ نوع تاکید می کنم هیچ نوع کندی ضعف باطری و خرابی دوربین و ..... ندیده ام و در 24 ساعت حداقل 12ساعت باهاش مشغولم. حتی همین الآن که ساعت دو نصف شبه باز در خدمت هستم. بنابراین اگر کسی خواهان یک گوشی باکیفیت است این گوشی را توصیه می کنم اگر بتوانید پیدا کنید.والسلام.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/12 با سلام،
دوست عزیز، درقسمت تنظیمات، برید به حافظه، در داخل حافظه، آخرین گزینه، تنظیمات حافظه را انتخاب کنید.
اینجا شما میتونین عوض تلفن، sd رو انتخاب کنین. به همین راحتی حالا دیگه همه چی رو کارت sd نصب خواهد شد. اینترنت و عکس و فیلم و هر آنچه که بخواین.

HTC One E8 HTC One E8

1393/5/9 با سلام به تمامی عزیزان:
1- بنده قیمت ای هشت رو پرسیدم از نمایندگی تهران، گفتند 2300 که ارزش خرید نداره.
2- فعلا تا پاییز هیچ گوشی دوسم کارتی نخرید . اگه مسئولین رو حرفشون باشند و تمامی اپراتورها 3G رو پشتیبانی کنند زیاد به دوسیم نیاز نخواهد بود. و قیمت گوشی هم پایین میاد.

GLX Snowy GLX Snowy

1392/2/17 وای فای و اینترنت بسیار عالی ، با اطمینان کامل

GLX Snowy GLX Snowy

1392/2/9 باسلام، بنده چهار ماه است که این گوشی را دارم. غیر از دوربینش که در نور کم ضعیف است، ایراد دیگری ندیده ام . این شاید دهمین گوشی باشد که من خریده ام . ولی قول می دهم که این آخرین گوشی من باشد . هم صفحه ی خوبی دارد . هم سرعتش خوب است و می توانم بگویم چیزی از گوشی های معروف کم ندارد . چندین بار هم از دستم افتاده زمین . ولی طوریش نشده . آقایان لطفا قضاوت مغرضانه نداشته باشند . دوهسته ای هم نخواهم خرید چرا که قرار نیست در اتوبان قم - کاشان مسابقه بدهم ! سرعت بسیار بالایی دارد . حتی بالاتر از گالکسی اس دوسیمی که این همه تبلیغش می کنند. راستی! رایتل را هم ساپورت می کند. بچه ها بخرید و لذتش را ببرید . یه چیز دیگه!! بنده سنم اجازه نمیده دروغ بگم .
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا