مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد رضا م
  • تاریخ عضویت : 1391/11/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/5/10 1-باید سیمکارتو ببری یه موبایل فروشی برات پانچ کنن
2-سیم کارت معمولی3gهستش

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/5/8

سخت افزار گوشی G730 برای فبلتی با این قیمت بسیار مناسب و شامل پردازنده ۴ هسته ای MediaTek MT6582 با سرعت ۱٫۳۵۸۲این قیمت استاندارداست های میان رده به حساب آوردده است. مدل و پردازنده گرافیکی Mali 400MP2 و رم ۱ گیگابایت است که برای اکثر برنامه های کاربردی کافی به نظر می رسد. با توجه به این که از حافظه ۴ GB در حدود ۲ GB در دسترس کاربر است شما می توانید از کارت حافظه Micro SD برای گسترش فضای ذخیره سازی تا ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. پورت Micro USB 2.0 در سمت پایین دستگاه برای شارژ و انتقال داده ها قرار دارد. سه کلید لمسی زیر صفحه نمایش و دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته است.

در زیر کاور پشتی گوشی، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه همراه با محل‌جای‌گذاری سیم‌کارت و اسلات حافظه پدیدار می‌شود. در صورتی که استفاده از این دستگاه یک استفاده ی عادی با کاربری روزمره باشد باتری این دستگاه به راحتی تا دو روز را پشتیبانی می کند و در حالت استفاده ی شدید باید در انتهای روز دوباره گوشی خود را شارژ کنید.

سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ Jelly Bean به عنوان سیستم عامل هواوی G730 عمل می کند. در این گوشی دو سیم کارت به صورت همزمان فعال است و اندازه بزرگ کلیدهای شماره گیری برای استفاده آسان در هر زمان به کمک شما می آیند. در هنگام استفاده یک دست صفحه کلید تمام صفحه را پر نمی کند و با قرار گرفتن در سمت راست یا چپ امکان دسترسی راحت را فراهم می آورد.

دوربین جلو ۰٫۳ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری کافی به نظر می رسد. دوربین اصلی با کیفیت ۵ مگاپیکسل همراه با فلش LED عکس های قابل قبولی در شرایط نوری مناسب ارائه می دهد.

همانطور که احتمالاً به گوشی شما هم رسیده، این گوشی در حال حاضر یکی از پرفروش ترین گوشی های هواوی در جهان است و کسب این افتخار با توجه به قابلیت ها و امکانات این گوشی و قیمت بسیار مناسب آن قابل پیش بینی بود. با وجود صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیتی که هواوی بر روی این گوشی قرار داده، و دیگر امکانات آن مانند سخت افزار مناسب، سیستم عامل اندروید به روز و امکانات جانبی دیگر، می‌توان این گوشی را یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه دانست که با امکانات بسیار زیاد، و با قیمتی مناسب برای طرفدران گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ، مناسب خواهد بود.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/5/5 سلام
این گوشی 3تا مدل داره u00,u10,u20 که u10 از هپبقیه بهتره
من این گوشیو یه هفته پیش از طبقه 5 پاساژ علاالدین خریدم 450ولی دیروز برای دوستم خریدیم 480تازه کلیم گشتیم تا پیدا کردیم اصلا گیر نمیومد

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/5/3 من این گوشیو گرفتم از همه نظر عالیه با این قیمت 1100 هم نمیتونید بخرید پس خواهشن توقعتونو یزره بیارید پایین
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام