مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohamad j
  • تاریخ عضویت : 1391/11/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 72

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/7/9 برای تایید حرفم مبنی بر تقلب کردن شیاومی در لنز تله فوتو این ویدیو را ببینید
https://youtu.be/p_Tijp9dOVQ

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/7/8 K20 pro نخرید دوستان... دوربین تله فوتوی این گوشی دکوره اصلا کار نمیکنه. اگر انگشت روی لنز دوتا دوربین پایین بگیرید و حالت عکاسی را روی تله بگذارید متوجه فاجعه خواهید شد. تصویر محو خواهد شد. میتونید امتحان کنید عکسی هم که مثلا به عنوان تله فوتو به شما میده در واقع عکس زوم شده دوربین اصلی است. بنظرم برای دوستانی که علاقه به لنز تله دارند گوشی وانپلاس ۷ تی مناسبتره
...

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/12/2 چرا به مردم اطلاعات غلط میدی. روی دفترچه گوشی نوشته برای اولین استفاده حتما قبل از اولین استفاده گوشی را نباید روشن کرد باید باتری را به ۱۰۰ برسانید سپس اقدام به ردشن کردن گوشی کنید. این کار برای اببندی باتری برای اولین استفاده است.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/28 ۸۰ درصد سود سال ۲۰۱۸ سامسونگ بخاطر فروش A7 بوده. نوت ۹ و اس ۹ پلاس که ضرر دادن برای کمپانی. خواهشن ... نوت ۹ و اس ۹ پلاس را با پادشاه گوشی ها با سرور گوشی های جهان A7 افسانه ای مقایسه نکن. شارژ سریع برای گوشی هایی خوبه که زود زود شارژ خالی میکنن A7 را یکبار شارژ کن تا ۴۸ ساعت رنگ شارژر را نمیبینی.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/26 بله نوت ۹ را از نزدیک دیدم و خودم وارد میکنم وبه نصف ایران دارم بطور روزانه میفرستم. نوت ۹ سه برابر آ۷ قیمت داره اما به هیچ وجه برتر از آ۷ نیست چه از لخاظ باتری چه از لحاظ دوربین چه از لخاظ صفحه نمایش. تنها برتری نوت ۹ سرعت و پردازنده است. ا۷ بگیرید بقیه پولتونو پس انداز کنید یا سکه بخرید.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/21 کدوم پرش آنتن؟؟؟ بعضی از دوستان از مشکلاتی صحبت میکنن که در واقع دارند به زبان بی زبانی میگن سرشون کلاه گذاشتن و فیک انداختن بهشون. یا در بهترین حالت گوشی مورد دار مدل gn مرجوع شده بهشون فروختن. ۱۰ بار گفتم بازم میگم nfc هیچ کاربردی در ایران نداره اگر هم داشته باشه به شکلی نیست انسان با نبودنش در گوشیش به مصیبت عظما بیفته.این گوشی شانسی ساخته شده باشه یا از دست سامسونگ در رفته باشه یا یک تفکر کاملا مهندسی شده و نبوغ پشتش باشه کاری نداریم مهم اینه آ۷ ۲۰۱۸ بدون نقص هست ماشاءالله تبارک الله.
مقایسه مختصر با نوت ۹
صفحه نمایش: مساوی
باتری: برنده آ۷
اسپیکر:برنده آ۷
وزن و ابعاد: برنده آ۷
دوربین: مساوی لطفا نتایج دگزو مارک را در نظر نگیرید الترا واید آ۷ کل نوت ۹ ارزش داره
سرعت و رم: برنده نوت ۹
بازار دست دوم و افت قیمت: برنده آ۷
قیمت: آ۷ با اختلاف زیاد حدود یک سوم نوت ۹ قیمت دارد.
استهلاک در بلند مدت: برنده آ۷
فروش جهانی: آ۷ رکورد نوکیا ۱۱۰۰ را هم زد.
ادمین جان چاپ کن جون آخرین کامنت من در مورد این گوشی هست.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/20 در جواب این بنده خدا خواستم چند مورد را که دوستان زیاد از من پرسیدن را شفاف سازی کنم. اولا جعبه سفید یا جعبه گرافیکی به معنی برتری نیست و فقط طرح جعبه عوض شده اونم نتنها در ایران بلکه در نمایندگی سامسونگ خاور میانه. دوما این بنده خدا میگه گوشی من صدای زرر مانند معروفی که خیلی ها در موردش میپرسن ادعا میکنه نداره همینجا به صراحت و با قاطعیت میگم به عنوان کسی که فروشنده این گوشی هستم اگر گوشی شما و هر فرد دیگری صدای زرر نداشته باشه بهش فیک انداختن. من گوشی نوت ۴ خودم یادش یخیر این صدا را داشت از اون موقع تا الان یادمه اما چون A7 سه تا دوربین داره صداش کاملا محسوس هست. نکته بعدی در مورد باتری هست که راحت ۲۴ ساعت را در استفاده متوسط با روزی ۱۰ ساعت گشت و گذار اینترنتی جواب میده. دوربین گوشی از A8 پلاس و پوکوفون و تمام گوشی هایی که دوبرابرش قیمت دارن بهتره گوشی هیچ نقطه ضعفی نداره. گول تایپ سی و شارژ سریع را نخورید که شارژ با تایپ سی برای باتری گوشی عین سم هست. در پایان بگم گوشی حتی از a9 هم بهتر است به علت تست باتری و دوربین و صفحه نمایش بهتر.
گوشی A7 2018 بنظر من بهترین گوشی تمام ادوار کمپانی سامسونگ هست. حتی نوت ۹ هم هیچ حرفی دربرابرش برای گفتن نداره حالا یک اپلیکیشن را یک ثانیه زودتر باز کردن دلیل بر برتری نیست. یادتون نره شما دارید یک گوشی ۳ میلیونی میخرید.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/18 ..مدل F/DS یا به اختصار همون Fبا مدل FNفرق داره. Fn برای ایران نیست روی پلم جعبه اش زده فور اسیای میانه و مغولستان...

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/11/15 به عنوان یک فروشنده که تجربه کار با مدل های مختلف a7 2018 را دارم. مدل های Gnو Fn اصلا برای ایران و خاور میانه صادر نشدن حالا چجوری سر از ایران دراوردن خودش جای شک داره. این مدل ها اکثرا سفارش جنوب شرق آسیا و مغولستان و آسیای میانه هستن که گوشی مشکل داشته مرجوع کردن کمپانی و بعضی دیگر را بدون رفع مشکل بصورت جعبه باز میفرستن ایران و عراق و افغانستان. بنابراین به هیچ وجه از این دو مدل نخرید چون یه nfc ارزش نداره گوشی مورد دار بخرید. و هر فروشگاهی که در مورد این دو مدل ادعا میکنه پلم هستند مطمئن باشید در ایران پلم میکنند.من وارد کننده هستم. با چشم خودم دیدم گوشی مدل gn از جعبه درآوردم روی برچسب ضد خش اش پر از خط و خش بود و لمسش در حالت آف اسکرین و صفحه همیشه روشن باید ۱۰ بار روی صفحه کلیک میکردی تا وارد میشد. اگر ادمین عزیز اجازه بدهند لینک فروشگاه را میزارم اگر هم صلاح ندونستند لینک را پاک کنید بقیه مطلب را اپلود کنید ممنون.
https://t.me/joinchat/AAAAAEfWJc_x5QOhNrtndw"

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1397/11/5 سلام
S8 plus تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی داره یا فقط اثر اگشت و تشخیص عنبیه است؟ خواهشن از دوستان کسی این گوشی را داشته جواب بده

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/10/26 از نظر باتری که جی۸ تقریبا ۳۰ درصد بهتر هست یعنی اگر همزمان از ۱۰۰ درصد باهم باشند و به یک شبکه وای فای وصل باشند. شارژ آ۷ به صفر رسید هنوز جی ۸ تقریبا ۳۰ درصد شارژ داشت. مورد بعدی اسپیکر و کیفیت صدای خروجی هست که جی ۸ به وضوح از آ۷ بهتر هست. مورد بعدی آنتن دهی شبکه ۴جی هست که بازهم برنده جی ۸ است. اما در مورد صفحه نمایش بنظرم اصلا حرفی نزنیم چون صفحه آ۷ احتمالا از ۹۵ درصد غولهای بازار هم بهتر باشه. کیفیت دوربین هم دقیقا به همین منوال با اختلاف به نفع آ۷.

Samsung Galaxy A6+ 2018 Samsung Galaxy A6+ 2018

1397/10/21 Fn سفارش مغولستان و آسیای میانه است.

Samsung Galaxy A9 2018 Samsung Galaxy A9 2018

1397/10/5 دوست گرامی در مورد a7 2018 صحبت فرمودید همین گوشی افتضاح به قول شما، رکورد فروش تمامی ادوار کمپانی سامسونگ را یکی پس از دیگری داره میشکنه گوشی بشدت پرفروش و میزان فروش اش نسبت به هفته های اول ورود به باز فروکش نکرده و همچنان پرمتاقضی ترین گوشی کمپانی هست و به احتمال فروان پرفروشترین گوشی سال خواهد شد البته در کنار پوکوفون. حالا اگر گوشی اینقدر افتضاح است چرا موجودی فروشگاهها در عرض ۱ ساعت تمام میشه؟ اتفاقا A7 ثابت کرد شارژ سریع و تایپ سی و ضد آب بودن تنها ترفند های تجاری هستند واصلا به فروش یک گوشی کمک نمیکنند. البته با عرض پوزش از ادمین محترم و سایر دوستان که در این پیج درمورد A7 صحبت کردم. اما در مورد a9 تنها نقطه ضعف گوشی قیمت است و بس

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/10/4 روي اكانت من كليك كنيد

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/10/2 دوستان لطفا گول این حرفها را نخورید فروشنده چون میخواد گوشی ریجستر شده خودشو دوبرابر قیمت بفروشه این حرفها را میزنه. وقتی خود گمرک هر ۳ روز یکبار لیست برای همتا میفرسته چطور میگویید فعلا ریحستر نمیکنه من خودم برای مشتری ثبت میکنم. تشریف بیارید داخل کانال.اخبار گمرک را دنبال کنید و به حرف دیگران توجه نکنید.
در ضمن هزینه تمام شده دستگاه به همراه پرداخت عوارض گمرکی (ریجستری) فقط ۳۱۳۳ میلیون تومان هست و بیخودی ۵ میلیون نپردازید. با تشکر

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/30 ای بابا چراغ نوتیفیکیشن چیه دیگه!!! وقتی دستگاه صفحه همیشه روشن داره قابلیتشو فعال کنید. گوشی مطمئن باشید بهتر از اون چیزی هست که فکرشو میکنید

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/29 صادق جان اگر اون پیام معروف قطع گوشی در مدت یک ماه براتون آمده بروید سایت گمرک و در صفحه اصلی روی علامت + کلیک کنید تا قسمت مربوط به imei سيمکارت دوم هم ظاهر بشه هردو شماره را به ترتیب وارد کنید و به صفحه بعد بروید اونجا کد ملی و شماره گذرنامه میخواد وارد کنید و صفحه بعد مربوط به اطلاعات دستگاه هست دقت کنید مدل دستگاه را دقیقا همونی که روی جعبه و پشت دستگاه نوشته در سایت پیدا کنید و شناسه پرداخت که به شما اختصاص داده رایادداشت و پرداخت کنید گوشی شما ثبت میشه گاهی ممکنه از حسابتون پول کم کنه اما خطا بده مهم نیست همین که پول از حساب کم کرد یعنی پرداخت شده و نگران نباشید من دقیقا توی کانال تلگرام از این مراحل اسکرین شات گرفتم. و برای دوستان به نمایش گذاشته‌ام. گوشی خودم آ۷ ۲۰۱۸ به این روش ثبت کردم و دو سه روز پیش از طرف همتا پیام فعالسازی برام آمد و با گرفتن کد ستاره ۷۷۷۷ مریع فعال کردم. حساب کردم دقیقا الان یک میلیون هشتصد هزار سود کردم چون تعدادی از دوستان گفتن ریجستر شده ۴۸۵۰ هست!!!!!!

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/27 دوستان توجه کنید قیمت بدون کد یا همون بدون ریجستر قطعا زیر ۳ میلیون باید باشه که خودتان به راحتی با کد ملی و شماره گذرنامه میتوانید در سایت گمرک عوارض گوشی را پرداخت و اقدام به فعالسازی کنید و یک میلیون گرونتر این گوشی را نخرید.
اگر روی اکانت من کلیک کنید نظرات قبلی و همچنین آدرس فروشگاه جدید ما هست توضیح کاملی درباره آموزش ریجستری و قیمت روزانه موبایل و مقایسه گوشی ها در کانال قرار دارد. با تشکر از ادمین گرامی.

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/9/25 قیمت ها متاسفانه از روزی که سایت همتا ریجستری را محدود کرده بالا رفته درست برعکس حرکت دلار. دوستان میتونن برای آگاهی از به‌روزترین قیمت ها به دلار به کانال من در تلگرام مراجعه کنند کافیه قیمت دلاری گوشی را ضرب در قیمت دلار روز بکنید به راحتی قیمت دستتون میاد از فروشنده هم بخواهید قیمت ریجستر گوشی را به شما بگوید تا قیمت گوشی دستتان بیاید. قیمت این گوشی بدون ریجستر نباید بیشتر از ۲۵۰۰ باشه. megaawave2@

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/24 مهدی جان همیشه بهتره در حرف زدن انصاف را رعایت کنیم شما چند تا ایراد از گوشی گرفتی. خوب اول گفتی تایپ سی نداره و از میکرویو اس بی استفاده میکنه و شارژ سریع نداره الان دقیقا به من بگو یو اس بی تایپ سی چه استفاده ای برات داره که نبودش فاجعه‌است؟ گوشی ۱۲۸ گیگ حافظه داره و حالا حالا ها پر نمیشه گوشی otg داره. و به‌ راحتی فلاش بهش مصل میشه. و نیازی به اتصال به لپتاپ نیست. اما شارژ سریع. گوشی A8 plus که فرمودید با شارژ سریع نزدیک ۲ ساعت شارژش طول میکشه اما A7 مدتش ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه حالا برای ۲۰ دقیقه گوشی شد فاجعه؟ اما درباره اینترنت و cat پایین که نام بردی. من با این گوشی فیلم کنگفو پاندا را که ۱ و نیم گیگ حجمش بود برای دخترم در عرض ۷ دقیقه دانلود کردم مطمئن باش اگر با a8 هم دانلود میکردم فرقی نمیکرد. دیگه چطور سرعتش راضیتون نمیکنه واقعا جای سواله در ضمن یک میلیون از a8plus ارزونتره. پس واقعا گوشی به صرفه‌ای هست.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/12 مقایسه A7 2018 با +A8
چون خیلی ها پرسیده بودند البته بزودی در کانال هم قرار میگیره
بطور خلاصه تنها برتری a8 پلاس cat11 هست و در بقیه موارد یا مساوی میشن یا برتری با a7 خواهدبود بخصوص از نظر دوربین و صفحه نمایش که با فاصله برتری از آن آ۷ خواهد بود.البته سرعت کت ۱۱ در برابر کت ۶ در اینترنت ایران اصلا محسوس نیست.
بطور اجمالی:
باتری: مساوی
دوربین: آ۷ با اختلاف زیاد
صفحه نمایش: آ۷ با اختلاف زیاد (کنتراست ۴۳۰۰ در برابر ۳۸۰۰)
سی پی یو: مساوی اما آ۷ بنچمارک بهتری داشته
رم: مساوی
رام: آ۷ ( ۱۲۸ دربرابر ۶۴)
دیزاین: با اختلاف بسیار کم آ۷ اما انصافا آ۸ هم طراحی عالی داره
سرعت شبکه: آ۸
اسپیکر: مساوی
امکانات دستگاه: مساوی هردو دارای اثر انگشت و تشخیص چهره هستند
فروش: آ۷ با اختلاف زیاد

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/10 قیمت از این هم پاینتر آمده
برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها
megaawave2@

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/9 https://t.me/Megaawave

Samsung Galaxy A9 2018 Samsung Galaxy A9 2018

1397/9/8 گوشی a8s نتنها از a9 بلکه از a7 هم در جایگاه پایینتری قرار میگیره به چند دلیل اول اینکه a8s گوشی odm هست و اصالت نداره دوم اینکه صفحه نمایشش سوپرامولید نیست و از ips بهره ميبره سوم باتوجه به اندازه صفحه نمایش و مصرف بالای ips ها و باتری ۳۴۰۰ باید منتظر نتایج ضعیفی یا متوسطی از باتری باشیم. بنظر من همین‌ گوشی آ ۹ بهترین انتخاب است و گوشی پرفروشی خواهد شد. در کل بنظر من هیچ وقت دنبال پرچم دار نباشید یه میانرده خوب کار پرچم دار را براتون انجام میده و کلی پول هم ذخیره میکنید.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/6 هرکدام از دوستان گوشی خواستند فروشگاه موبایل تک زنگ در شهر تجاری مریوان واقع در بازار موبایل پایین ترین قیمت در تمام ایران. احتمالا. در خدمت هستیم
ادمین جان بفرست ممنون

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/4 بله بدون گارانتی و بدون ریجستر که ۱۰۰ هزار بابت ریجستر به مبلغ اضافه میشود مگر اینکه خودتون بخواید ریجستر کنید داخل جعبه هم قاب ژله‌ای وجود دارد قابل توجه اون دوستانی که میگفتن ندارد

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/4 با احترام به نظر شما اما اگر گوشی شما در مدت زمانی که فرمودید شارژ میشود یا باتری گوشی شما خراب است یا احتمالا از یک شارژر غیر استاندارد استفاده میکنید که به باتری ضربه زده. مدت زمان استاندارد بر طبق مشاهده عینی بنده و همچنین سایت جی اس ام آرنا بین ۲ ساعت ۲۰ تا ۲ ساعت نیم است. البته من هیچ گوشی در بازار سراغ ندارم در مدت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه شارژ شود حتی با شارژ سریع و داش شارژ و توربو پاور از هیچ برندی.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/4 ممنون. در پاسخ به سوال شما تنها دو راه وجود داره یک یا باید خودتون بیایید مریوان پاساژ بازار موبایل دو یا بگویید از اونجا براتون بفرستن که باید یک فروشنده مورد اعتماد پیدا کنید و پول دستگاه را بریزید به حسابش اونم با اتوبوس یا پست براتون بفرسته. من روز ۲۹ آبان خریدم ۳۷۰۰ فکر نکنم قیمت تغییری کرده باشه به نظرم الکی ۵ میلیون و از این قیمت های پرت ندید سرتون کلاه میره.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/4 https://youtu.be/_Fffu3Z6zQ8

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/3 به نظر من به هیچ عنوان سراغ گوشی چینی نرو حالا میخواد مات ۲۰ هواوی باشه یا نوکیا یا هر برند دیگه مطمئن باش هر ارزونی بی دلیل نیست

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/2 نکات مثبت و منفی این گوشی:
نکات مثبت ۱_ قیمت پایین در برابر امکانات متوسط رو به بالا من ۳۷۰۰ از مرز مریوان گرفتم ۲_ دوربین و امکاناتی نظیر اسلوموشن و التراواید و خیلی چیزای دیگه ۳_ باتری ۴_ طراحی گوشی و یکدست بودن ۵_ امکان تشخیص چهره و بازکردن قفل حتی در تاریکی مطلق ۶_ حافظه ۱۲۸ گیگ ۷_ صفحه نمایش و کنتراست بینظیر
نکات منفی ۱_ ساخت گوشی چندان مطلوب نیست و بجای فریم فلزی فریم پلاستیکی دور گوشی وجود دارد و لبه های گوشی صدای زرر مانندی در هنگام کوبش به کف دست یا سطح دیگری به گوش میرسد. ۲_ حسگر اثرانگشت بسیار باریک و در لبه دستگاه قراردارد و به علت باریکی درصد خطای بالایی دارد۳_ نبود درگاه تایپ سی و استفاده از میکرو یواس بی قدیمی( البته با توجه به حافظه ۱۲۸ گیگ گوشی فکر نکنم نیازی به سرعت تایپ سی و سرعت انتقال به لپتاپ و سایر هارد ها باشه) ۴_ نبود شارژ سریع. گوشی در مدت زمان ۲ ساعت و نیم شارژ میشود.
پ‌ن: گوشی مدت ۹ هفته است در صدر پرفروشترین گوشی های جهان قرار دارد و اگر این روند چند هفته دیگر ادامه داشته باشه احتمالا تبدیل به پرفروشترین گوشی کمپانی سامسونگ خواهد شد. و تنها رقیب این گوشی از لحاظ فروش گوشی پوکوفون اف ۱ از شاومی است که گوشی مذکور حداقل یک میلیون از سامسونگ گرانتر است.
امتیاز کلی بنده: ۱۷/۵ از ۲۰

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/19 واقعا جای تأسفه با ۱۱ میل ضخامت بازم دوربین زده بیرون. البته فکر نکنم اینم مثل قبلی ها امتیاز دگزو بیشتر از ۸۵ بشه حالا برفرض شد ۹۰ .توی سال ۲۰۱۸ و هنوز استفاده از ال سی دی. ضرر دادن بخش موبایل سونی فکر کنم علتش مشخصه دیگه

Samsung Galaxy A8+ 2018 Samsung Galaxy A8+ 2018

1396/11/6 من ۲۵۰۰۰۰۰ تومان بهت میدم یه وانپلاس ۵ تی برام بگیر نمی‌دونم شما روی چه حسابی میگویید ۱۸۰۰۰۰۰؟؟؟ در ضمن وانپلاس را فقط با آیفون مقایسه کن نه هیچ گوشیه دیگری یه مورد دیگه اینکه یا من چشمام خوب نمی‌بینه یا توی سایت صفحه ای برای گوشی های وانپلاس نیست اگر نباشه که باید به سایت موبایل اساسا شک کرد

LG V30 LG V30

1396/10/4 اگر تا ۱۰ روز دیگه آماده فروش نشد بنظرم دیگه باید قیدشو زد و بیخیالش شد چون تا یک ماه و نیم دیگه اس ۹ معرفی میشه با اسنپدراگون ۸۴۵ و کلی چیزای جدید از اون ور وانپلاس ۵ تی و گوشی جدید سونی هم معرفی میشه که همشون بهتر از وی ۳۰ هستند.

Motorola Moto Z Motorola Moto Z

1396/10/2 در پاسخ به این دوستمون بهانه ای شد تا استفاده چهار ماهه خودم از این گوشی را کاملا منصفانه و بدور از تعصب بیان کنم اول اینکه در کمال تواضع حرف خودم را پس میگیرم که چهار ماه قبل گفته بودم موتورولا بهترین سازنده گوشی است. الان دارم با همین گوشی تایپ میکنم و در ظرف یک هفته آینده به امید خدا میفروشیش و به برند قبلی خودم یعنی سامسونگ باز می‌گردم. اوایل که هنوز ظرفیت گوشی خالی بود مثل فرفره کار میکرد اما الان بعد از پر شدن فقط ۵۵ درصد با هنگ های بسیار و قفل شدن ناگهانی صفحه نمایش مواجه شدم سنسور اثر انگشت حداقل ٢٠ درصد افت سرعت و دقت داشته باتری هم یک مقدار زودتر خالی میشود. گوشی حتی در استفاده های معمولی بیشتر از گذشته داغ میشود. کیفیت دوربین افت محسوسی بخصوص در فیلم برداری داشته بطوری که در مقایسه با کیفیت گوشی متوسطی مثل گالکسی a5 و پخش تصویر روی تلویزیون های اسمارت هیچ حرفی برای گفتن نداشت و ضبط ۱۲۰ فریم کاملا از منوی دوربین حذف شده که مربوط به بروز رسانی های جدید است. اما کیفیت صدا تغییری نکرده است. البته مشکلات این گوشی تنها سخت افزاری نیست بلکه نرم افزاری هم هست مثلا شما مجبور هستید برای دسترسی به همه فایل های خود فایل اکسپلورر نصب کنید و یا برای ضبط صدا یا بهینه کردن سیستم عامل که بصورت پیش فرض نرم افزاری وجود ندارد اما مواردی مانند آنتن دهی برای ۴جی و همچنین وای فای از نقاط مثبت این گوشی است. در نهایت احتمالا هیچگاه دیگر از برند موتورولا گوشی نخواهم خرید. امیدوارم مثمر ثمر واقع شود.

Nokia 8 Nokia 8

1396/9/13 خواهشن برای اثبات نوکیا ۸ بقیه برندها از جمله سامسونگ را پایین نیارید. کمپانی تویوتا هم بخاطر نقص فنی یک مدل خاص تمام ماشین های فروخته شده اون مدل را برگشت داد همان کاری که سامسونگ با نوت ۷ کرد و به این میگن احترام به مشتری

HTC U11+ HTC U11+

1396/9/10 ... آخه روی چه حسابی میگی دوربین یو ۱۱ پلاس بهترینه؟؟؟ اتفاقا دوربین نوت ۸ امتیاز ۱۰۰ گرفته توی بخش عکاسی یعنی حتی از پیکسل های گوگل هم بالاتر بلکه از تمام گوشی های بازار هم بالاتر تنها علتی که میانگین امتیاز نوت ۸ را به ۹۴ پایین آورد بخاطر نمره توی فیلم برداری بود که اونجا ۸۴ گرفته. همه پرچم دارا خوب هستند اما وانپلاس و سامسونگ کاملا خودشونو از بقیه جدا کردن برعکس الجی و اچ تی سی دارن در جا میزنن و هواوی و شیاومی و اوپو هم آروم آروم دارن جلو میان سوتی ببخشید سونی هم که برعکس داره میره نوکیا هم که فکر کنم برگشته و قدم های اول را هم محکم برداشته. اپل هم که فعلا اون بالا مثل عقاب تیز دندان داره بقیه رو نگاه میکنه

HTC U11+ HTC U11+

1396/9/8 اميدوارم طرفدارای اچ تی سی ناراحت نشن.کنتراست و روشنایی صفحه نمایش شرم آور. اون هم با عدد بسیار پایین ۳۰۰ نیت که از تبلت های ... چینی هم کمتره. باتری حتی پایین تر از افتضاح. با وجود ظرفیت ۴۰۰۰ هزار اما تنها ۷ ساعت وب گردی و ۶ ساعت ویدیو دوام آورد. در حالي كه موتو زد ٢ با ظرفیت ۲۷۰۰ بیشتر از ۹ ساعت دوام داشت...

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/7/14 دوستانی که نوت ۸ یا احیانا اس ۸ پلاس دارند لطفا جواب بدهند حالت شبکه فقط 4g دارد یا برای استفاده از نسل چهارم تنها حالت خودکار وجود دارد؟ چون شنیدم یو ۱۱ هم حالت فقط ۴g نداره. موتو زد حالت های فقط 4g و فقط 3g هم دارد. ممنون از توجه شما

Motorola Moto Z Motorola Moto Z

1396/7/12 مزیت موتو زد نسبت به یو الترا:
۱باتری بهتر و مدت زمان شارژ شدن کمتر۲ استفاده از ماژول های مختلف ۳ پشتیبانی و بروز رسانی بهتر ۳ باریک و سبک لاکچری به قول دوستمون ۴ بازار دست دوم بهتر و افت قیمت کمتر در بقیه موارد مثل دوربین و رم و سی پی یو و گرافیک تقریبا در یک سطح هستند. اما از لحاظ صدا یو الترا در سطح بالاتری قرار میگیره
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا