مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali a
  • تاریخ عضویت : 1391/11/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/4/23 سلام دوستام
من دو هفته ای میشه که این گوشی رو خریدم در کل بد نیس رضایت بخشه ولی میزان بازدهی باطریش و همچنین دوربین آنطوری که دوستان تعریف می کنن نیس.
به نظر من از لاف های که سونی زده در ساخت این گوشی زده اینه که دوربینش 13 مگاس ولی کو چرا تنظیمات صحت مستندات این شرکت رو رو تایید نمی کنه و گوش میگه دوربین 12 مگاس و هنوزم هنوزه در سایت سونی بازم نوشته 13 مگا.
با این کارا بعضی از گوشی هم طراز این و حتی کمتر از این گوشی از لحاظ معروفیت و کارایی سبقت گرفتن.
بازم یادآوری میکنم این گوشی محشره خریدشو به کسانی که در این رنج قیمت هزینه می کنن پیشنهاد می کنم و مطمئن باشن ضرر نخواهند کرد.
شایان ذکر است در پایان یک نصحیت خیرخواهانه داشته باشم: لطفا مطالب و اطلاعاتی که دارید و انتشار می دهید از صحت آن مطمئن شوید که دوستان در خرید این گوشی هوشمند گمراه نشوند.

kolbeh7@chmail.ir اینم میلم هر که خواست صادقانه راهنمایش کنم.
*خدانگهدار*

Samsung I9190 Galaxy S4 mini Samsung I9190 Galaxy S4 mini

1392/3/20 با سلام
دوستان می خوام این نوید رو بدم به زودی گوشی و لب تاب و کلیه وسایل الکتونیکی وارد ایران میشه چونکه ویزیر امور خارجه آمریکا تحریمات این کالاها رو برداشته ولی باید منتظر بمونیم و دندون رو جگر بزاریم تا هموطنانمون واردات این کالا ها رو به کشور آغاز کنند
مطمئنن قیمت شون هم بسیار پایین بیاد و به راحتی هر فردی میتونه بهترین گوشی رو با کمترین هزینه و قیمت واقعی داشته باشه پس عجولانه تصمیم نگیرید.
به امید فردا...

Samsung I9190 Galaxy S4 mini Samsung I9190 Galaxy S4 mini

1392/3/19 با سلام
خدمت شما صاحب نظران موبایل
به نظر بنده htc one mini از این گوشی بهتره چونکه این گوشی اگه بیاد بازار قیمتش به خاطر اینکه برند سامسونگه 1300 قیمتش باشه دوما این گوشی نسبت به طراحی htc هیح حرفی برای گفتن نداره ثانیا شرکت سامسونگ قرار شد که رام رسمی رو برای ایرانیان آپدیت نکنه و می خواد تهدید بکنه آیا نمیدونه تو کل دنیا این ایرانه که اینقدر مشتاق و علاقه مند به گوشی های هوشمند اند اگه نخریم ارزون ترم میشه
حرف من اینه دوستان htc هم میتونه انتخاب خوبی باشه.
موفق باشید
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام