مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید احمد رضا م
  • تاریخ عضویت : 1391/11/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

GLX Sky GLX Sky

1391/11/25 آقا پردازندش Cortex A9 هست

GLX Sky GLX Sky

1391/11/25 با سلام خدمت شما دوست گرامی. نوع رمز نگاری که معمولاً در شبکه های وای فای استفاده میشه از نوع WPA/WPA2 PSK هست. دوم اینکه موبایل های هوشمند GLX مشکل وای فای و GPS و AGPS دارند. برد وای فای آنها کمه مثلاً خودم مدل SNOWY دارم فرستادم اهواز درستش کرد. برد وای فای این گوشیها معمولاً به پنج متر هم نمیرسه. دوم اصلاً GPS گوشی من بطور آفلاین ماهواره ای کار نمیکرد با AGPS هم شاید یک کیلومتر خطا داشت اصلاً افتضاح بود فرستادم اهواز درستش کرد. مشکلش نرم افزاریه مشکل درایور دارن حالا من کلی با مدیر خدمات GLX چونه زدم تا متوجه مشکل گوشی شد اگر دیدی برد وای فای گوشیت کمه باید بفرستی اهواز یا صبر کنی آپدیتش بیاد شاید همین مشکلات توآپدیتها لحاظ شده باشه یا بفرستی اهواز ردیفش کنن ولی جیگرت خون میشه تا برگرده برسه به دستت.

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1391/11/7 خوب اینکه کاری نداره توی تنظیمات کیبورد میتونی T9 رو غیرفعال کنی از Smart Keyboard Pro که دوستمون در زیر گفتن میتونی که گزینه بسیار خوبیه ازGO Keyboard هم میتونی استفاده کنی.امتحان کن نتیجه رو اعلام کن شاید ما هم خریدیم. موفق باشی.

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1391/11/7 با سلام
kernel یا کرنل عبارت است از هستۀ سیستم عامل که تمام دستورات با قابلیت اجرایی در کرنل گنجانده شده است. کرنل یک سیستم عامل با زبان ماشین نوشته میشه مثلاً در اندروید که کرنل اون از لینوکس که خود اپن سورس هست گرفته شده با زبان C نوشته شده چون DLL های کامپایلر این زبان برای ماشین در دسترس هست. اندروید به دلیلی که از کرنل FreeBSD استفاده می کنه در توسعه به بن بست خورده و دیگه کارش تمومه از سال 2014 شرکت کانونیکال سیستم عامل اوبونتو رو برای موبایل داره ارائه میکنه که همون هم از توزیعات لینوکس هست ولی با پشتیبانی و توسعۀ بهتر نسبت به اندروید به طوریکه از پیشرفته ترین کرنل لینوکس بهره میبره. بهتره برای آشنایی بیشتر با کرنل یه سری به ویکیپدیا بزنید.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا