مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عباس ج
  • تاریخ عضویت : 1391/11/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei Ascend G600 Huawei Ascend G600

1391/11/3 این گوشی به سفارش ایران نیست بلکه مدلی است که برای چندین کشور در خاورمینه و چند کشور از آسیای میانه در نظر گرفته شده، این سیاست خیلی از تولید کننده هاست که با بررسی امکانات مورد نیاز مناطق مختلف تغییراتی اعمال می کنند و همچنین با توجه به قدرت خرید مردم قیمت گذاری می کنند (در کامنت پایینی کامل توضیح دادم)

در بعضی مواقع مدل اوروپا و آمریکا نیز با هم تفاوت دارند (البته خیلی کم رخ می دهد)

Huawei Ascend G600 Huawei Ascend G600

1391/11/3 در پاسخ ه سوال اولتون بله این امکان هست که یک گوشی برای نواحی مختلف دارای پردازنده ی متفاوت باشد(همان طور که مثلآ این مدل NFC نداره) البته معلوم نیست که این پدیده در حال حاظر رخ داده باشه :)

جواب سوال دومت که سوال خوبی هم هست این است که اکثر سازنده های موبایل و یا هر سازنده ی کالای دیجیتال دیگر معمولآ متناسب با ناحیه جغرافیایی قیمت گداری می کنند، من که اخیرآ از United Kingdom برمی گردم این موضوع رو عینآ مشاهده کردم که کالایی که مثلآ 500 دلار بود در انگلیس با 500 پوند به فروش می رسید و همان طور که می دونید ارزش پوند بسیار بالاتر از دلار است. رویکرد تولید کننده های مختلف در این زمینه متفاوت است و حتی در یک شرکت هم ثابت نیست، مثلآ LG دو گوشی جدید تولید می کنه که هردو حدودآ 300 یورو هستند اما یکی در ایران 650 هزار تومان است و دیگری 1 میلیون.

جالب است بدانید این گوشی در اکثر کشور ها تقریبآ هم قیمت با Galaxy S II و در New Zealand حتی گران تر از آن است اما همان طور که می دانید این گوشی در ایران تقریبآ نصف قیمت Galaxy S II است. (و این در مورد کل سازنده صدق نمی کند یعنی نمی شود گفت تمام گوشی های Samsung از Huawei گران تر فروخته می شود. (تنها شرکتی که از این استراتژی قیمت گذاری ناحیه ای پیروی نمی کند Apple است)

متاسفانه یا خوشبختانه این موضوع باعث می شود که تا عرضه ی حقیقی هر گوشی در ایران نتوان قیمت آن را تعیین کرد (اگر تعیین کنیم ممکن است تا بیش از 500 هزار تومان خطا داشته باشیم)

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1391/11/3 بله دوست عزیز در حال حاظر ندین کامپایلر Java و C/C++ روی آندروید هست ولی در رابطه با C# مطمئن نیستم من شخصآ Java کار می کنم.

توصیه می کنم کد خودت رو رو PC بنویسی بعد گوشی رو ببری تو Debugging Mode بعدش تو گوشی تست کنی :)

Huawei Ascend G600 Huawei Ascend G600

1391/11/3 فکر می کنم نیاز هست کمی راجع به این گوشی توضیح بدم و ایرادات صحبت های بعضی از دوستان (همپون آقا میثم) رو رفع کنم.

اولآ که شرکت Huawei از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های مخابراتی دنیاست ولی فقط اخیرآ اقدام به تولید گوشی های موبایل کرده. جدا از اون به گفته ی سایت های تخصصی همچون gsmarena و engadget و slashgear پیشرفت فوق العاده ای در زمان کوتاهی که وارد بازار شده داشته. بعضی ها به دلیل عدم آگاهی فکر می کنند Huawei یک شرکت نوپا بی اصل و نصب است که کاملآ اشتباه می کنند. بحث دیگه تراکم پیکسلی که گفتی و حرفت کاملآ اشتباه بود چون تراکم پیکسلی این گوشی در این سطح قیمت نه تنها پایین نیست بلکه از بیشتر رقبای خود بالاتر است. جالب است بدونی تراکم پیکسلی Galaxy S II با اینکه دو برار قیمت این گوشی است، از این گوشی کمتره (217 در مقابل 245)
نکته بعدی حجم حافطه است، اگر چه آندروید 4 به طور پیش فرض به شما اجازه نمی دهد که نرم افزارها رو روی حافظه جانبی نصب کنید اما Huawei در این مدل به دلیل جبران کمبود حافظه داخلی این قابلیت رو فعال کرده و می توانید با خرید یک حافظه جانبی ارزان این مشکل را رفع کنید.
در پایان یاداوری کنم که هر گوشی رو باید تر سطح قیمت خاص خود بررسی کرد و با این قیمت فعلآ هیچ رقیبی برای این گوشی وجود ندارد :)

دوستان ما این گوشی رو برای شرکت خریدیم اگر سوالی هست خوشحال می شوم راهنمایی کنم :)
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا