مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : old 1
  • تاریخ عضویت : 1391/10/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/8/28 با سلام خدمت دوستانم
یه مشکلی برای گوشیم که sp هست پیش اومده اونم اینکه شب شارژ گوشیم تموم شد وخاموش شد و اومدم زدم به شارژ ،صبح که خواستم رو شارژ بود روشنش کنم لوگوی اکسپریا دیده شد وخاموش شد و دیگه روشن نشد و اینکه هر موقع گوشی رو از پاور روشن میکنم چراغای پایینش قرمزمیزنه به نشانه کمبود شارژ!
ممنون میشم دوستان راهنماییم کنن.
هر سوالی ام داشته باشین در خدمتم
09127438151

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 دوستان یه سوال:
الان که به اینرتنت وصل شدم میگه آپدیتی به شماره از چپ به راست:
.12
.0
.A
.2
245
با حجم 68 مگ آماده دانلوده!این چیه رام رسمیه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 آنتی ویروس فقط comodo Mobile Security هم فارسی هست و هم اینکه آنلاین آپدیت میشه به راحتی.
در ضمن قسمتی هم برای ضد سرقت داره که یه شماره موبایل ازت میخواد که در صورت سرقت گوشی و تعویض سیم کارت توسط سارق از سیم کارت سارق به سیم کارت شما پیام میده.کارش خیلی درسته.سبک هم هست.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 سلام
دوستان یه سوالی ازتون دارم اینکه من یه سری نرم افزار رو که نصب میکنم میخوام بازشون کنم باز میشه و کار کردنی یه دفعه پیغام میده که برنامه به صورت ناخواسته بسته شد،یه همچین چیزی و از برنامه درمیاد!به نظرتون مشکل از کجاس.ممنونم از کمکتون.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/18 با سلام خدمت دوستان.بالاخره من به جمع دوستان سونی اس پی پیوستم.
قبل هر چی بگم که 770 تومن از درختی تو کرج موبایل رها گرفتم.
قبلا من سونی یو داشتم که ازم دودر کردن..خخخخخخخخخخ
بگم که گوشیه خوبیه ولی دوربین و گرافیکش به یو نمیرسه.درسته که دوربینش 8 هست ولی به نطر من که در حده 3 !!!!
یکم سنگینه و تو دست جا نمیشه و ممکنه که راحت از دستت بکشن!
و اینکه یه آنتی ویروس خوب همین اول کاری معرفی کنم برین دانلود کنین و راحت بزنین آپدیت شه که امکانات ضد سرقت و زدن پیامک تغییر سیم کارت هم داره که به محض عوض کردن سیم کارت به شما پیامک خواهد داد وشماره سارق رو بهتون خواهد گفت.البته من تو سونی یو اینو فعال نکرده بودم که پرپر شد...خخخخخ
اسمه آنتی ویروسه COMODO mobile security .
مشکلی داشتین میتونین تماس بگیرین و نه پیامک!!!!!
09334779562 داود

Sony Xperia U Sony Xperia U

1392/2/15 با سلام
دوستان یه نرم افزار واسه پی سی گیر آوردم که میتونی همه چیه گوشی رو تو پی سی مدیریت کنی!حتی نرم افزارهایی که تو گوشی هستندو نیاز به آپدیت دارن خودش نشون میده و میتونی آپدیتش کنی.اسم نرم افزارMoborobo هست که به راحتی تو گوگل سرچ کنید و دانلود کنید.با تشکر از دوستان گلم.فداتووووووووووون

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/12/20 با سلام به دوست عزیزم.
آره همه جا اینطوریه زده ساخت چین ولی خوب به قول دوستانی که تو کار واردات کالاهای چینی هستن جنس چینی خوب و بد داره که این سری هاش از نوع خوب هستند و مشکلی پیش نمیاد.مال منم زده ساخت چین ولی خوب چون ذهنیت از نوع جنس های خوب و بد چینی داشتم میدونستم که این از نوع خوبشه.
با تشکر

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/25 سلام دوست عزیز ممنونم که نظر متخصصان اهل فن رو ذکر کردین.
در مورد این گوشی دو حالت بیشتر وجود نداره یا گوشیه خوبیه یا بد!
ولی اگه خودتون این گوشیو داشته باشین و باهاش کار کرده باشین با نظر متخصصان اهل فن مخالفت میکنین.به متخصصان داخلی و نظر اونها تنها اکتفا نکنین بلکه سایتها و منابع خارجی معتبری هستند که به راحتی میتونین از علم اونها هم بهره مند بشین.
در مورد هنذفری باید خاطر نشان کنم که اوج قدرته صدا رو بخوبی به شنونده میرسونه.
فناوری ایکسلود رو شرکت سونی به صورت اختیاری برای مشتری هاش قرار داده و میتونید به راحتی غیر فعال کنین !!
و اما در مورد باتری این سری گوشی ها که دارای سیستم عامل اندروید میباشند باید بگم که همه این سری گوشی ها دارای این مشکل می باشند و دلیل آن دارا بودن این نوع سیستم عامل و کارآیی فراوانش با توجه به نصب انواع بازی ها و برنامه ها می باشد که گاهی در اثر بی اطلاعی دوستان این نرم افزار ها باز مانده و مصرف انرژی گوشی را دوچندان میکنه.
در ضمن گوشی با این رنج قیمت و با این امکانات پیدا کردید و هیچ گونه ایرادی نداشت به دوستانتون در این سایت اطلاع بدین تا جملگی اکسپریا یو رو فروخته و اونو بخریم!!!!!
با سپاس از دیدگاه شما.
موفق باشید

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/23 خواهش میکنم.موفق باشین انشاالله

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/23 سپاسگزارم بابت راهنماییت عزیز

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/23 با سلام به دوستان عزیزم
من تنها مشکلی که با این گوشی دارم حافظه خوده گوشی هست که وقتی نرم افزار یا بازی سنگین نصب میکنم وسطای کار خود به خود بیرون میاد!!!!!چیکار کنم؟
به نظرتون چیکار کنم که کم نیاره؟یا پارتیشن بندی شو طوری تنظیم کنم که از فضای SD برای فعالیت استفاده کنه.یه تعداد میگن روت کن یه تعداد میگن رام عوض کن.موندم چیکار کنم کسی خواهشا یه راهکاری ارائه کنه.ممنونم ازتون

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/23 با سلام.
1-درباره قیمتش عرض کنم که با این اوضاع اقتصاد کشور قیمت ها پایین که نمیاد تازه بالاهم میره اینو بر حسب تجربه عرض می کنم
2-مشکل حافظه با استفاده از کابل otg قابل حل هست
3-ایرادی که میشه برای این گوشی گرفت غیر از حافظه کمش،کیفیت صداش هست که خش داره.
باقی چیزاش هیچ مشکلی نداره و دارای بهترین کیفیت تو هم گروهی های خودشه.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/21 سلام دوباره به دوستانم.
داشتم تو اینترنت دنبال نرم افزار واسه گوشیم میگشتم که یه نرم افزاری پیدا کردم که توپه توپه
اسمش هست MX player. در مورد این نرم افزار باید بگم هر نوع فایل تصویری که فکرشو بکنین رو پخش میکنه حتی فایل های تصویری زیر نویس دار.بچه برید سایت tebyan.net و اونجا زده دانلود نرم افزار و تو صفحه باز شده سرچ کنین پیدا میکنین.یه فایل 4.2 مگابایتی هست.موفق باشین.

توضیحات:
MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/21 ممنونم بابتراهنماییتون.پس یه آپدیت هست.به نظرتون آپدیت کنم یا نه ؟چون یه سریا گفتن آپدیت کن یه سریا گفتن نه آپدیت نکن سرعت میاد پایین و ازین حرفا.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/21 با سلام و عرض خسته نباشد.گفتین که کایل utg خریدین ولی نمیتونین با اون فایلهای فلشتون رو ببینید.
در پاسخ باید عرض کنم شما نیازمند یک فایل منیجر هستین . توجه داشته باشین که وقتی فلش به گوشی متصل میشه حافظه فلش جزعی از حافظه تلفن میشه نه گوشی.پس اگه با فایل منیجرهای دیگه هم خواستین کار کنین درایو فلش رو داخل حافظه تلفن بگردین نه حافظه مجازی یا همون sd. مثلا تو فایل منیجر Astro من باز کردن و پیدا کردن درایو فلش رو میگم :
1-فایل منیجر رو باز کنید
2- صفحه ای که باز میشود SD کارت شما رو نمایش می دهد برای فلش خودتون در بالای خوده نرم افزار Astro گزینه ای به نام Up هست که با زدن اون فایل منیجر به درایو خود گوشی میره.
3-بعد از زدن گزینه up صفحه ظاهر میشه که تو اون چهار تا پوشه دیده میشه که اسم یکی usbdisk هست که همون درایو فلش شماس بقیه اش که معلومه.......موفق باشید.

یا علی.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/18 سلام.
اکسپریا گو فقط بخاطر ضد ضربه و ضد آب بودنش(که در نتنیجه قیمتش هم بالاتره) و یکم کیفیت صفحه اش (از یو کمتره)فرق داره وگرنه که یو از گو سرتره

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/8 سلام جواب میده،چون این سوالی که پرسیدن مربوط به خدمات دهی سیم کارت رایتل میشه،نه به نوع و سخت افزار اکسپریا یو.چون همونطوری که اطلاع دارین اکسپریا یو دارای دوربین دوم هم هست تا باهاش بتونی مکالمه تصویری هم داشته باشین البته اگه در کشور عزیزمون ایران این امکان وجود داشته باشه.
باز اگه سوالی داشتین در خدمتم.
یا علی

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/8 سلام.منظورتون از روشن شدن چراغ بالا تو نرم افزار illumination چیه؟چون این نرم افزار تا اونجا که من اطلاع دارم چراغ LED پایین رو تحت کنترل داره و با بقیه چراغ ها کاری نداره که این نرم افزار فقط مختص این سری گوشی هاست که دارای چراغ LED هستن که از حالت زیبایی در بیاره و به کار بگیره!
واینکه در مورد GMAIL و EMAIL و...من خودم به شخصه چون همیشه ON نیستم اطلاع ندارم که آیا کار میکنه یا نه.ولی خوب تا همین حد که SMS و M Call رو نشون بده تا همین حد کارمو را میندازه.باز اگه مشکلی یا سوالی داشتین من در خدمت دوستان هستم.
یا علی

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/11/5 سلام.
بچه ها به دادم برسید،رو این گوشی چندتا نرم افزار که نصب میکنم رم پر میشه چیکار کنم.مثلا وقتی بازی 16 مگابایتی روش نصب میکنم همینکه وارد بازی میشم یه دفه خودش از بازی میاد بیرون!!1چیکار کنم نرم افزاری ترفندی وجود نداره که رم اینو از 512 به 1 گیگ ارتقاء داد که این مسخره بازیارو در نیاره؟؟
بچه ها کمکم کنید خسته شدم انقد با این ram booster افتادم به جونه رم گوشیم.
شماره ام 09127438151 ممنونم بچه ها

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/10/29 سلام دوست عزیز من در مورد آپدیت یه سوال داشتم اینکه به کدوم ورژن آپدیت کنم مثل اینکه چندتا ورژنش اومده درسته؟بهترینش کدومه که گوشی رو سرحال بیاره،هر چند همین الانشم با ورژن اورجینالشم سرحاله.ولی چون میخوام آپدیت کنم موندم به کدومش اپدیت کنم.ممنون میشم راهنماییم کنی

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/10/27 سلام
واسه دوستانیکه این گوشیو گرفتم یه چند تا نرم افزار معرفی میکنم که خیلی به کارتون میاد:
1- Persian.Dictionary.v2.4 دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالعکس
2- CPU Sleeper v3.6 که واسه گوشیای چند هسته ای مثل این بدرد میخوره
3- Nimbuzz_Messenger_2.3.0 نرم افزار چت که دوستان بهتر از من باهاش آشنایی دارن.
4- File_Expert_4.2.6.apk قویترین فایل منیجری که من تا بحال باهاش کار کردم.
یه سوالم از دوستان داشتم اینکه من الان که گوشیو دارم زبان فارسی داشت اگه بخوام آپدیت کنم مثل اینکه دیگه ساپورت فارسی نمیکنه،درسته؟ بعدش به نظر شما چه ورژن اندرویدی واسه این اومده و اگه چندتا اومده به کدومش آپدیت کنم که هم سریع باشه و هم مشکلی برام پیش نیاد؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/10/27 سلام دوستان
من حدود 10 روزی هست که این گوشیو گرفتم،از اون گوشی هایی هست که همه چیزش عالیه.من از کرج خریدم 595000تومن که همین زمان تو تهران 620 اینا بود.بدون گارانتی یا با گارنتی چندان توفیقی نمیکنه.چون سونی نیازی به گارانتی نداره!
کیفیت عکساش عالیه
سرعت اینترنتش عالیه
رزولیشن صفحه اش فوق العاده س
آپشن هاش در حد لالیگا!
....
فقط یه اشکال داره!وقتی بهتون پیامک میاد اگه صفحه گوشیتون خاموش باشه ،صفحه روشن نمیشه که هشدار پیامک رو بده که این مشکل رو یه نرم افزار سبک و عالی به اسم IlluminationControl حل کرده که رنگ میس کال یا پیامک رو هم حتی میتونی تغییر بدی.در کل در خریدش شک نکنید .اگه سوالی داشتین با شماره ام تماس بگیرین:09127438151 .داود
موفق و پیروز باشید.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/10/27 سلام آره دوست عزیز صفحه نمایشش قابلیت شناور بودن رو داره
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
ایسام