مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عماد د
  • تاریخ عضویت : 1391/10/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/2/4 این بازی ها را از کجا دانلود کردی شاهین جان؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/2/4 سلام سعید جان
اگه سوالی داری به این آدرس ایمیل بزن: emad.d.pour69@gmail.com
خوشحال میشم بتونم کمک کنم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/2/4 سلام مهدی جان
درباره ی آپدیت باید بگم که قبلا سابقه ی سونی تو ارائه ی آپدیت خیلی خوب نبود ولی الان خیلی خوب کار کرده و برای مدل های سال قبل تا هفته ی آینده jelly bean را ارائه میده و الان متوجه شدم که سری AOSP 4.2.2 که بالاترین ورژن اندروید محسوب میشه را برای z ارائه داده ( http://www.xperiablog.net/2013/04/23/sony-releases-aosp-for-xperia-z-video/) و از اونجایی که این گوشی به عنوان پرچمدار محسوب میشه میشه انتظار داشت که اندروید 5 هم براش بیاد.
درباره ی وای فای هم باید بگم اون فرد بیجا میگفته. من که تا حالا هیچ مشکلی ندیدم و چون سرعت اینترنت خونم 512 هست دیگه فقط با گوشی میام تو اینترنت و انصافا که خیلی سریع و خوب عمل میکنه. سرعت وای فای z تو گوشی های حال حاضر بالاترین محسوب میشه، پس خیالت راحت :)

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/2/3 سلام مهدی جان
اگه میخوای درباره ی این گوشی اطلاعات کسب کنی بیا پیش من!
من الان یک ماه و نیم میشه که این گوشی را دارم. به نظر من این گوشی حرف نداره. کیفیت تصویرش عالیه. اون دوستمون که میگه N8 از این بهتره باید بره یه سری به چشم پزشک بزنه! این گوشی از صفحه نمایش reality display سود میبره که همینطور که از اسمش پیداست واقعی ترین رنگ ها را تولید میکنه. زاویه دیدش هم اونقدر که همه میگن بد نیست. از نظر خوشدستی حرف نداره. طراحیش عالیه. cpu تو هیچ چیز کم نمیاره. من هر روز بازی real racing 3 را اجرا میکنم و تا حالا هیچ ضعفی تو سخت افزارش ندیدم. دوربینش در هر شرایط نوری خوب عمل میکنه. بعمر باتریش مناسبه و در استفاده های متوسط تا 40 ساعت شارژ میده. کیفیت صداش نسبتا خوبه (به دلیل ضد آب بودن نمیشه انتظار صدای عالی داشت ولی بازم خوب عمل میکنه) ولی وقتی از هدفون استفاده میکنی کیفیتش عالیه. این اطلاعات اولیه ی مورد نیاز برای خرید یه گوشیه. اگه سوال دیگه ای هم داشتی از خودم بپرس.
از بقیه دوستان هم خواهش میکنم اول گوشی را ببینن، باهاش کار کنن و بعد نظر بدن.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/12/19 آقا مهیار، عزیز دل من چرا حرف الکی میزنی؟
کاش فقط یک بار با سونی کار کره بودی بعد این نظرو میدادی
من تا حالا با چندین مدل سونی مثل s,sl,acro s کار کردم و همشون عالی بودن
الان هم دو روزه که z دارم و به نظرم که این گوشی حرف نداره. کیفیت تصویر فوق العاده و بدون هیچ مشکلی در زاویه دید. کیفیت دوربین عالی، کیفیت صدای فوق العاده مخصوصا با هدفون، کیفیت تماس عالی، رابط کاربری بسیار زیبا که کار کردن باهاش خیلی راحته و در نهایت باتری که واسه همه یه دغدقه اساسی محسوب میشه. توی اولین شارژ بیش از 26 ساعت شارژ داد درحالی که تو این مدت همه کار باهاش کردم.
به نظر من این گوشی بهترین گوشی حال حاضر هست و s3 را خیلی راحت میذاره تو جیبش
شما هم دفعه ی بعد با مطالعه و بدن تعصب نظر بدید.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/12/12 آقا مهرداد
مثل اینکه متوجه نیستی که چنین تست هایی پشت سر هم انجام نمیشه و بعد از انجام آزمایش های مختلف طی مدت طولانی، فیلم تدوین شده در مدت 40 دقیقه به شما ارائه میشه. فراموش نکن که توی این آزمایش ها میزان نور در بالاترین حد قرار داده میشه.
این گوشی توی بالاترین میزان استفاده میتونه به مدت 6 الی 7 ساعت شارژ بده و درصورت استفاده ی معمولی بیش از یک روز شارژ خواهد داد.
این اطلاعاتی که دادم با بیش از 1ماه تحقیق روی این گوشی بدست آوردم و الکی نمیام اینجا اطلاعات بدم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/12/2 با سلام به دوستان
باید بگم که قیمت این گوشی قطعا زیر 3ملیون و چیزی نزدیک به 2.5 میلیون خواهد بود
از اونجایی که گوشی هایی که وارد ایران میشن از طریق دبی هستند و قیمت این گوشی در خاورمیانه 2500 ریال سعودی اعلام شده و از آنجایی که هر ریال سعودی 1000تومان هست -----> قیمت این گوشی همون 2.5 میلیون خواهد بود.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/11/22 منم همین مشکلو دارم ولی چون تاحالا همه گوشی هام سفید بوده میخوام اینو مشکیشو بگیرم. احساس میکنم جذاب تره.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/11/11 با سلام به دوستان
باید بگم که این گوشی هنوز وارد هیچ بازاری نشده و من نمیدونم دوستمون آقا مهدی از کجا خریده. من احتمال میدم ایشون مدل گوشی را اشتباه متوجه شده. ولی خبر خوب اینه که این گوشی تا 10 روز دیگه (9 فوریه) وارد بازار ژآپن و با چند روز تاخیر وارد بازار جهانی میشه. در رابطه با قیمتش هم باید بگم که باید حدود 600 یورو باشه که با این اوضاع بازار یه چیزی حدود 3 میلیون آب میخوره.
سوالی باشه در خدمتم
موفق باشد.

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1391/10/22 سلام دوست عزیز.
کاش یکم مطالعه میکردی، بعد میاومدی اینقدر با تعصب نظر میدادی.
اولا که صفحه نمایش AMOLED سامسونگ که اینقدر طعریفش را میکنی توسط همین سونی ابداع شده و برای اولین بار در سال 2008 از این فناوری استفاده کرده. پس صفحه های TFT نسبت به اون کیفیت تصویری به مراتب بالاتر داره. ثانیا اینو بدون که گوشی های دو هسته ای سونی مثل XPERIA T از خیلی از گوشی های چهار هسته ای سامسونگ تو برخی از بنچمارک ها نمره ی بالاتری دارند و اینکه این گوشی برای رقابت با S4 ساخته نشده چون سونی برای 6ماه آخر سال 2013 برنامه های زیادی برای رقابت با S4 داره. ولی با این حال همین گوشی و XPERIA Z هم رقیب سرسختی برای S4 خواهند بود. پس سعی کن بی تعصب قبول کنی که این گوشی نه تنها S3 و NOTE2 را میبلعه، بلکه برای S4 هم دردسر ساز خواهد بود. این گوشی و Z خصوصیات بیشمار دیگری هم دارند که باعث میشه این دو گوشی به عنوان دوگوشی برتر حال حاضر محصوب بشن و شما میتونی با یکم بررسی این خصوصیات را پیدا کنی.
موفق باشی.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/10/21 با سلام به همه ی دوستان
باید بگم که این گوشی بهترین گوشی حال حاضره و در اون از تکنولوؤی های جدید بیشماری استفاده شده.
حدود چهل روز دیگه وارد اروپا میشه و قیمتش حدود 680 یورو (چیزی حدود 2900000 تومان) خواهد بود.
بنده به شخصه حاضرم بیشترم خرج کنم چون فقط ضدآب بودنش به هرچی گوشیه میارزه
سوالی هم درباره ی این گوشی و xperia ZL باشه در خدمتم.
با تشکر
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
ایسام